SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie riep datquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HEY VINK
HEY VINK
OPROTTEN DIE HOMO
Ik dacht een 2 te zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Matavz en Zanka lijken ook echt op elkaar
Jouw username doet me denken aan Karim Saïdi, voormalig topverdediger van Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Lukoki was er nog even ingekomen voor de corner?
xdquote:
Lul niet. Dalijk Gini terug winnen we alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:31 schreef OverRated het volgende:
Die Park moet ook wel spijt hebben van zijn keuze voor PSV..
Gini maakt ons als nog kampioen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul niet. Dalijk Gini terug winnen we alles.
*alsnogquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gini maakt ons als nog kampioen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
PSV speelde matig
Understatement van de dag
Heel matig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
PSV speelde matig
Understatement van de dag
PSV kampioen 13/14. Ontkennen heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet zelf hopelijk hoe achterlijk dit commentaar is
Ja tog superjoden niet te stoppen kampioenuhh!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
psv helemaal blij tegen fucking cambuur
zegt genoeg over die lelijke kutclub.
Kampioenen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV mag blij zijn als ze Europees voetbal spelen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
Cambuur een lelijke kutclub noemen, flauw hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
Je noemt hem achterlijk, maar hebt zelf niet door dat het sarcastisch is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV mag blij zijn als ze Europees voetbal spelen
Nee hij is gewoon een slechte trollquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je noemt hem achterlijk, maar hebt zelf niet door dat het sarcastisch is?
En jij gaat vrolijk happen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een slechte troll
Die zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grote woorden voor een trollmod als jij
Je bent zelf groot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grote woorden voor een trollmod als jij
Jij kunt het beter bij anaal vernederen houden, denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf groot.
Zo, weer iemand vernederd.
Ik ben blij dat je het lekker vond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij kunt het beter bij anaal vernederen houden, denk ik.
Was een walk in the park.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In deze tijd is een overwinning voor PSV Schaars.
Deze overwinning smaakt Zoet.
Wie heeft de volgende?
Daar kom ik maar zelden. Leuke poging, maar helaas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan kan je straks weer gaan janken als GGMM in het PSV topic zit te trollen
Zo, die zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, het viel me zwaar tegen, maar jouw 'grappen' zijn nóg slechter.
Je bent zelf een TBS-erquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lurling ziet er uit als een TBS-er
Als je in de eredivisie twee wedstrijden wint ben je al uitstekend in vorm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Dos37 het volgende:
Uitstekende vorm, mên je kunt ook overdrijven.
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauperquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we wat vriendelijker doen tegen elkaar.
* GGMM deelt gummibeertjes uit.
Je mag ook een koek hebben?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauper
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Laat gewoon een vermakelijke pot zien a.u.b.
Haten op gummibeertjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauper
Excuus.quote:
Dat zal de volgende 5 potjes blijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik Twente nog steeds niet als een volwaardig titelkandidaat.
Dat zie ik PSV ook nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik Twente nog steeds niet als een volwaardig titelkandidaat.
Moet jij niet naar bed ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal de volgende 5 potjes blijken.
Hij heeft zijn tanden al gepoetst nu mag hij om half 10 naar bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed ofzo
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, da's ook goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tanden al gepoetst nu mag hij om half 10 naar bed.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.quote:
Onderdeel van de kabel.quote:
oh he madquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
BAM!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
Enorm ongesteld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Ajax en Babel zeker vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Dat is alweer 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax en Babel zeker vergeten
Elke keer komt hij met dergelijke oneliners, maar een prijs noemen, ho maar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had het over een niet te weigeren bod voor matavz. Dat kan ook gewoon drie euro zijn dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Frusti match?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:24Brands in mixed zone: 'Rubin Kazan heeft indicatie gegeven. Ze willen veel betalen. Wij moeten bepalen of we dit sportief kunnen opvangen.' reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:40En dat ging dus over Matavz reageer retweet
Ben jij echt 16?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is Stijn een jaar jonger dan ik, dus 15.
Je gedraagt je altijd wel redelijk volwassen, net als je manier van typenquote:
Jij post als een twaalfjarige.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij mag niet drinken WHAHAHAHAHAAH
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Twente alles wint zijn ze kampioen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij mag niet drinken WHAHAHAHAHAAH
Gewoon slimme jongen enzo jwzquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gedraagt je altijd wel redelijk volwassen, net als je manier van typen
Geen idee of dat een compliment is of niet
Nee, alsjeblieft geen bontkraag zegquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus een 16-jarige Limbo met een bontkraag?
Is Stijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef sonnyspek het volgende:
Ik dacht dat ik hier de jongste was.
Ja?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is Stijn.
Als die er nog is tenminste.
TR gemachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
Lukoki heeft het mooi verkankert voor Cambuur. Die zou ik de komende 6 maanden uitfluiten en standaard alleen de laatste 2 minuten laten invallen.
Ach, waarschijnlijk hebben ze allemaal een hoger IQ dan jij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een jonge pikkies hier allemaal
Ik wilde net posten dat je een leuke user bent. Nu twijfel ik weerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk hebben ze allemaal een hoger IQ dan jij.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door meer te scoren dan de tegenstander.
Bij twijfel altijd doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat je een leuke user bent. Nu twijfel ik weer
Ja dat lukt ze niet zo vaak meer de laatste tijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door meer te scoren dan de tegenstander.
quote:
Hoe oud ben jij?quote:
Is t uit met je chickie?quote:
KAPOTMAKEN DIE RELATIE HOPPAKEEquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al tijden. Ze heeft al een ander.
Ik voel je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al tijden. Ze heeft al een ander.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alweer 26 ofzo
Kon je er niet gewoon een jaartje eerder uitkomen?quote:
Waarom kijk je naar die zooi? Echt niet boeiend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Kijkt er ook iemand The Last Airbender?Vreselijk.
Nee. Zoals de titel eigenlijk al doet vermoeden kijken we Eredivisie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Ik moet een originele openingszin verzinnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik ken meerdere mensen die een relatie via Tinder hebben geregeld
Zaad spel. Ik heb 7 als Highscorequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga ondertussen Flappy Bird spelen.
Nee, zo saai is de wedstrijd nou ook weer niet..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een originele openingszin verzinnen.
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Zoals de titel eigenlijk al doet vermoeden kijken we Eredivisie.
Ja zappte er langs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar die zooi? Echt niet boeiend.
2-1 Hupperts dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zaad spel. Ik heb 7 als Highscore
Dit is een voorzet voor open doel voor Guus....
Nee dat was een uur geleden bezig..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef HPLC het volgende:
Hey Mexicanobakker, heb je eigenlijk al een berichtje geschreven voor sport.fok.nl ?
Misschien deze maar eens proberen.quote:
Als je goed kijkt zie je dat dit totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.
Ik denk dat ze de Schaak vergaten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hupperts werd vandaag in de krant genoemd als beste rechtsbuiten van de eredivisie
De Joozquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de Schaak vergaten.
"Neuken?"quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een originele openingszin verzinnen.
Mwah hij leeft nog in een uurtje terug, toen speelden die 2 tegen elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dit totaal niet grappig is.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien deze maar eens proberen.
"Dat is niet zo lastig"
"Wat?"
"Jou neuken"
"Oké kom maar"
"Ja komen doe ik wel xd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |