quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
PSV speelde matig
Understatement van de dag
Heel matig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
PSV speelde matig
Understatement van de dag
PSV kampioen 13/14. Ontkennen heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet zelf hopelijk hoe achterlijk dit commentaar is
Ja tog superjoden niet te stoppen kampioenuhh!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
psv helemaal blij tegen fucking cambuur
zegt genoeg over die lelijke kutclub.
Kampioenen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV mag blij zijn als ze Europees voetbal spelen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
Cambuur een lelijke kutclub noemen, flauw hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Syntix het volgende:
Je noemt hem achterlijk, maar hebt zelf niet door dat het sarcastisch is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV mag blij zijn als ze Europees voetbal spelen
Nee hij is gewoon een slechte trollquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je noemt hem achterlijk, maar hebt zelf niet door dat het sarcastisch is?
En jij gaat vrolijk happen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon een slechte troll
Die zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grote woorden voor een trollmod als jij
Je bent zelf groot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Grote woorden voor een trollmod als jij
Jij kunt het beter bij anaal vernederen houden, denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf groot.
Zo, weer iemand vernederd.
Ik ben blij dat je het lekker vond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij kunt het beter bij anaal vernederen houden, denk ik.
Was een walk in the park.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In deze tijd is een overwinning voor PSV Schaars.
Deze overwinning smaakt Zoet.
Wie heeft de volgende?
Daar kom ik maar zelden. Leuke poging, maar helaas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan kan je straks weer gaan janken als GGMM in het PSV topic zit te trollen
Zo, die zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, het viel me zwaar tegen, maar jouw 'grappen' zijn nķg slechter.
Je bent zelf een TBS-erquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lurling ziet er uit als een TBS-er
Als je in de eredivisie twee wedstrijden wint ben je al uitstekend in vorm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Dos37 het volgende:
Uitstekende vorm, męn je kunt ook overdrijven.
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauperquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we wat vriendelijker doen tegen elkaar.
* GGMM deelt gummibeertjes uit.
Je mag ook een koek hebben?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauper
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Laat gewoon een vermakelijke pot zien a.u.b.
Haten op gummibeertjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deel dan iets fatsoenlijks uit, pauper
Excuus.quote:
Dat zal de volgende 5 potjes blijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik Twente nog steeds niet als een volwaardig titelkandidaat.
Dat zie ik PSV ook nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik Twente nog steeds niet als een volwaardig titelkandidaat.
Moet jij niet naar bed ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal de volgende 5 potjes blijken.
Hij heeft zijn tanden al gepoetst nu mag hij om half 10 naar bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed ofzo
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, da's ook goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tanden al gepoetst nu mag hij om half 10 naar bed.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.quote:
Onderdeel van de kabel.quote:
oh he madquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
BAM!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
Enorm ongesteld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Ajax en Babel zeker vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Dat is alweer 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax en Babel zeker vergeten
Elke keer komt hij met dergelijke oneliners, maar een prijs noemen, ho maar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had het over een niet te weigeren bod voor matavz. Dat kan ook gewoon drie euro zijn dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Frusti match?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |