quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed ofzo
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.quote:
Onderdeel van de kabel.quote:
oh he madquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
BAM!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je van me? Ongesteld of wat? Ga je feestje eens vieren omdat je PSV van SC fucking Cambuur wint.
Enorm ongesteld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Ajax en Babel zeker vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt onbegrijpelijk hoe PSV al die spelers weet te verkopen voor debiele bedragen.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 20:56:44Roebin Kazan heeft maandag een bijna niet te weigeren bod neergelegd bij #PSV, #Matavz lijkt op weg naar Rusland. reageer retweet
Dat is alweer 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax en Babel zeker vergeten
Elke keer komt hij met dergelijke oneliners, maar een prijs noemen, ho maar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had het over een niet te weigeren bod voor matavz. Dat kan ook gewoon drie euro zijn dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Frusti match?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |