Nee, zo saai is de wedstrijd nou ook weer niet..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
Kijkt er ook iemand The Last Airbender?Vreselijk.
Dat is niet zo lastig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een originele openingszin verzinnen.
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Zoals de titel eigenlijk al doet vermoeden kijken we Eredivisie.
Ja zappte er langs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar die zooi? Echt niet boeiend.
2-1 Hupperts dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zaad spel. Ik heb 7 als Highscore
Dit is een voorzet voor open doel voor Guus....
Nee dat was een uur geleden bezig..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef HPLC het volgende:
Hey Mexicanobakker, heb je eigenlijk al een berichtje geschreven voor sport.fok.nl ?
Misschien deze maar eens proberen.quote:
Als je goed kijkt zie je dat dit totaal niet grappig is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we naar Micky Mouse en Goofy keken.
Ik denk dat ze de Schaak vergaten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hupperts werd vandaag in de krant genoemd als beste rechtsbuiten van de eredivisie
De Joozquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de Schaak vergaten.
"Neuken?"quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een originele openingszin verzinnen.
Mwah hij leeft nog in een uurtje terug, toen speelden die 2 tegen elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dit totaal niet grappig is.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien deze maar eens proberen.
"Dat is niet zo lastig"
"Wat?"
"Jou neuken"
"Oké kom maar"
"Ja komen doe ik wel xd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |