Als hij wil en transfervrij is. Maar dat is ook maar een lapmiddel van 1, maximaal 2 seizoenen.quote:
quote:
Dan zoeken we daar toch een buitenspeler en een spits voor? Boëtius en Vormer zijn ook prima in de omschakeling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral tot z'n recht komen in de omschakeling. Niet als je constant op de helft van de tegenstander speelt.
Ironisch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Neusje, donderstraal nou gewoon eens op man. Kinderachtig ventje
Ja het is goed met je, ga maar lekker ergens anders trollen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ironisch.
Verder; nee. Als iemand zo'n bespottelijke opstelling post mag daar gewoon om gelachen worden.
Ik troll niet, ik lach.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja het is goed met je, ga maar lekker ergens anders trollen.
Als je geen zin hebt in deze discussie blijf je toch lekker weg uit dit topic? Jouw posts leiden altijd tot reacties, ra ra hoe kan dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik lach.
Verder weinig behoefte in een wel-niet-discussie met jou. Geklaag kan in het daarvoor bestemde topic.
Omdat jij een jankbal bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in deze discussie blijf je toch lekker weg uit dit topic? Jouw posts leiden altijd tot reacties, ra ra hoe kan dat.
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:06 schreef TC03 het volgende:
Er wordt elk jaar gezegd dat er een leegloop dreigt, maar uiteindelijk moeten er natuurlijk wel clubs zijn die bereid zijn een fatsoenlijke afkoopsom te betalen. En dat valt nogal tegen. Hoe genant is het dat Van Geel al twee jaar met BMI loopt te leuren maar dat er nog geen enkel fatsoenlijk bod is binnen gekomen?
Spelers als Cissé en Singh raak je toch ook niet aan de straattegels kwijt? De enige reden dat hij nu bij Genk speelt omdat Been zo'n fan van hem is. Die gozer hadden ze echt niet gehaald als er een transfersom voor betaald moest worden hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.
Cisse en Singh raak je aan de straatstenen niet kwijt en het verhaal komt waarschijnlijk van Krabbendam, die totaal geen informatie krijgt binnen Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Cisse en Singh raak je aan de straatstenen niet kwijt en het verhaal komt waarschijnlijk van Krabbendam, die totaal geen informatie krijgt binnen Feyenoord.
Standaard KNVB, al heb ik de overtreding niet meer terug gezien. Heb je ergens een samenvatting?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
BMI 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk.
Ietwat overdreven wel.
Inderdaad overdreven. Maar zou wel accepteren, dan is hij er tegen Ajax weer bij. Je kunt ze toch niet ompraten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
Te triest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
Gewooon terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 12:07:39Wegens 'ernstig gemeen spel' heeft Bruno Martins Indi een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) gekregen. #Feyenoord reageer retweet
Dat was echt zo. Vond het een HEEL erg domme beslissing om hem niet te verhuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.
Dat klopt wel, maar van Geel wou hem niet naar een andere Eredivisieclub laten gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Standaard KNVB, al heb ik de overtreding niet meer terug gezien. Heb je ergens een samenvatting?
Was het niet zo dat Koeman per se Singh niet wilde verhuren omdat hij de selectie anders niet breed genoeg vond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was echt zo. Vond het een HEEL erg domme beslissing om hem niet te verhuren.
Tja, dan vind ik dat toch een van z´n mindere beslissingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar van Geel wou hem niet naar een andere Eredivisieclub laten gaan.
Hij zag hem niet liggenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan vind ik dat toch een van z´n mindere beslissingen.
Terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
quote:
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dit was gewoon bewust in mijn ogen. Twee wedstrijden was voldoende geweest.
quote:
Moet wel kunnen, maar als hij het doet dan wel zo dat Ibarra niet meer verder had gekund.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.
Erg stoer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef Happel het volgende:
Moet wel kunnen, maar als hij het doet dan wel zo dat Ibarra niet meer verder had gekund.
En kans dat de voorwaardelijke onvoorwaardelijk wordt. Die grap halen ze vaker uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
Mist die NEC, NAC en Twente. Stel je gaat in beroep, beroep na het weekend en straf blijft, heb je hem wel tegen NEC maar mis je hem tegen Ajax..
Hij zag 'm, 100%. Ik ken BMI inderdaad niet als zo'n speler, maar de frustratie zal wel hoog hebben gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.
100000x liever BMI dan Nelomquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
Zo goed is Martins Indi als back niet. Zal niet erg gemist worden.
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraalquote:
Vond hem de laatste tijd wel redelijk. En Nelom had ik wel vertrouwen in, maar laat niet echt zien waarom als die speeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
BMI speelt vrijwel elke wedstrijd foutloos en wint haast al zijn duels. Aanvallend voegt hij niet al te veel toe, maar dat hoeft ook niet met Vilhena en Boetius voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
Nelom verliest al zijn duels manquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraal
Vond hem gister erg zwak tegen Hupperts. Was hem zeker niet de baas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond hem de laatste tijd wel redelijk. En Nelom had ik wel vertrouwen in, maar laat niet echt zien waarom als die speelt
Nelom valt meer aan ja, maar voegt aanvallend niks toe, laat staan verdedigend. Waarom die man ooit het Nederlands Elftal heeft gehaald, zelfs in een D-selectie, is mij een raadselquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraal
Iedere wedstrijd foutloos? Neem hier eens een kijkje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI speelt vrijwel elke wedstrijd foutloos en wint haast al zijn duels. Aanvallend voegt hij niet al te veel toe, maar dat hoeft ook niet met Vilhena en Boetius voor je.
Kwam puur doordat Hupperts sneller was en Roda veel ruimte kreeg. Toen het compacter stond kwam Hupperts er niet meer langs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond hem gister erg zwak tegen Hupperts. Was hem zeker niet de baas.
Vrijwel elke wedstrijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd foutloos? Neem hier eens een kijkje.
Gisteren inderdaad een mindere wedstrijd, maar hij wint dan in ieder geval nog wat duels op kracht en inzicht. Beiden ontbreken bij Nelom, of leken in ieder geval te ontbreken in de laatste paar wedstrijden die hij speelde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond hem gister erg zwak tegen Hupperts. Was hem zeker niet de baas.
NEC en NAC kunnen we ook zonder Martins Indi hebben. Twente gaat sowieso lastig worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gisteren inderdaad een mindere wedstrijd, maar hij wint dan in ieder geval nog wat duels op kracht en inzicht. Beiden ontbreken bij Nelom, of leken in ieder geval te ontbreken in de laatste paar wedstrijden die hij speelde.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
NEC en NAC kunnen we ook zonder Martins Indi hebben. Twente gaat sowieso lastig worden.
Verstandige keuze. Wel jammer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Voorstel is geaccepteerd door BMI.
Was inderdaad een zelfde soort situatie. Ook duidelijk bewust.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Wel jammer.
Neem aan trouwens dat die spits van Roda ook nog wel een onderzoek aan zijn broek krijgt. Voor in de 1e helft staan op het been van Kongolo.
Logisch, gelukkig maar 1 thuiswedstrijd om in het stadion depressief te worden van Nelomquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Voorstel is geaccepteerd door BMI.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een opvatting. Wat heeft dat met stoerdoenerij te maken, Rene Jong Il?
Ach, misschien valt het wel mee en is hij in vorm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Logisch, gelukkig maar 1 thuiswedstrijd om in het stadion depressief te worden van Nelom
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Als hij ons maar niet gaat overtuigen à la Schaken.. Maar we zullen zien, scheelt dat ik geen enkele verwachting bij Nelom heb, tegenvallen zal erg moeilijk zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach, misschien valt het wel mee en is hij in vorm.
Ja, die Schaken is in topvorm, zoals hij zelf al zei! Gisteren was hij niet eens mee toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij ons maar niet gaat overtuigen à la Schaken.. Maar we zullen zien, scheelt dat ik geen enkele verwachting bij Nelom heb, tegenvallen zal erg moeilijk zijn
Hij had een nekblessure, Koeman heeft zelf gezegd dat als hij fit was geweest, Schaken 'gewoon' basis had gestaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die Schaken is in topvorm, zoals hij zelf al zei! Gisteren was hij niet eens mee toch?
We zien wel inderdaad. Zaterdag tegen NEC thuis moet dat toch wel goed komen zou je zeggen.
Hij gaat vast wat mondjes snoeren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die Schaken is in topvorm, zoals hij zelf al zei! Gisteren was hij niet eens mee toch?
We zien wel inderdaad. Zaterdag tegen NEC thuis moet dat toch wel goed komen zou je zeggen.
Oh, echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij had een nekblessure, Koeman heeft zelf gezegd dat als hij fit was geweest, Schaken 'gewoon' basis had gestaan
Zeker omdat zijn optreden adembenemend slecht is.quote:
Mwah, Armenteros speelde heel aardig hoor. Beter dan Schaken momenteel. Als hij dat kan volhouden wordt het nog wat met die jongen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje geluk/pech staan zowel Nelom als Armenteros basis dus?![]()
Wellicht vallen ze dan nog wat af.
Al zegt dit natuurlijk wel meer over hoe slecht Schaken nu speeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwah, Armenteros speelde heel aardig hoor. Beter dan Schaken momenteel. Als hij dat kan volhouden wordt het nog wat met die jongen.
Schaken is gewoon passé. Te traag en geen goede voorzetten. Komt zijn man echt zelden voorbij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Al zegt dit natuurlijk wel meer over hoe slecht Schaken nu speelt
Hetzelfde als 'Rene Jong II'. Je vindt jezelf zo tofquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje geluk/pech staan zowel Nelom als Armenteros basis dus?![]()
Wellicht vallen ze dan nog wat af.
Kan me daar ook weinig bij voorstellen. Maar blijkbaar is het toch zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat Verhoek er nooit instaat. Hij kan toch niet nóg slechter zijn dan Armenteros, Schaken en Goossens?
Beelden zijn duidelijk tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd foutloos? Neem hier eens een kijkje.
Struikelt.quote:
Heb je de hele eerste seizoenshelft gemist? Hij is echt nog een fractie slechter dan Schaken, helemaal bij balverlies.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat Verhoek er nooit instaat. Hij kan toch niet nóg slechter zijn dan Armenteros, Schaken en Goossens?
Plaatselijke G-elftal mocht ook komen zie ik.quote:
Is hij gratis?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als we het over mogelijke aanwinsten hebben: Bryan Linssen speelt echt geweldig de laatste tijd bij Heracles..
Dat je bij een volgende vergelijkbare overtreding (binnen x-tijd) een wedstrijd extra krijgt, volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Wat houdt die voorwaardelijke wedstrijd eigenlijk in? Als je in die pot een rode kaart krijg ga je nog erger gestraft worden oid? Daar hoor je nooit meer wat van eigenlijk.
Snel vergeten dan. Ik vind het geen speler voor wie je een transfersom neer moet leggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Helaas tot 2016 een contract.
Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoere jongens om de spelersbus aan te vallen, waar op dat moment enkel kinderen en vrouwen op handtekeningen wachtten.
Dat is ook een prestatie op zich , slechter zijn dan Schakenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de hele eerste seizoenshelft gemist? Hij is echt nog een fractie slechter dan Schaken, helemaal bij balverlies.
Verhoek is echt heel slecht, lijkt echt alsof ie al zijn explosiviteit van voorheen bij ADO totaal kwijt is geraakt. Ik kan het wel snappen dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Dat gevoel had ik ook bij Vormer..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop trouwens dat we een poging gaan wagen om die Linssen bij Heracles te halen. Telkens als ik die zie spelen heb ik echt 't gevoel dat die wel mee zou moeten kunnen bij een top-3 club in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |