Kan me daar ook weinig bij voorstellen. Maar blijkbaar is het toch zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat Verhoek er nooit instaat. Hij kan toch niet nóg slechter zijn dan Armenteros, Schaken en Goossens?
Beelden zijn duidelijk tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd foutloos? Neem hier eens een kijkje.
Struikelt.quote:
Heb je de hele eerste seizoenshelft gemist? Hij is echt nog een fractie slechter dan Schaken, helemaal bij balverlies.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat Verhoek er nooit instaat. Hij kan toch niet nóg slechter zijn dan Armenteros, Schaken en Goossens?
Plaatselijke G-elftal mocht ook komen zie ik.quote:
Is hij gratis?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als we het over mogelijke aanwinsten hebben: Bryan Linssen speelt echt geweldig de laatste tijd bij Heracles..
Dat je bij een volgende vergelijkbare overtreding (binnen x-tijd) een wedstrijd extra krijgt, volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Wat houdt die voorwaardelijke wedstrijd eigenlijk in? Als je in die pot een rode kaart krijg ga je nog erger gestraft worden oid? Daar hoor je nooit meer wat van eigenlijk.
Snel vergeten dan. Ik vind het geen speler voor wie je een transfersom neer moet leggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Helaas tot 2016 een contract.
Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoere jongens om de spelersbus aan te vallen, waar op dat moment enkel kinderen en vrouwen op handtekeningen wachtten.
Dat is ook een prestatie op zich , slechter zijn dan Schakenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de hele eerste seizoenshelft gemist? Hij is echt nog een fractie slechter dan Schaken, helemaal bij balverlies.
Verhoek is echt heel slecht, lijkt echt alsof ie al zijn explosiviteit van voorheen bij ADO totaal kwijt is geraakt. Ik kan het wel snappen dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Pascalus het volgende:
Dat gevoel had ik ook bij Vormer..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop trouwens dat we een poging gaan wagen om die Linssen bij Heracles te halen. Telkens als ik die zie spelen heb ik echt 't gevoel dat die wel mee zou moeten kunnen bij een top-3 club in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |