Uh, ukay.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet mn geld op luhukay als opvolger.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:14:37Graziano Pelle wil Feyenoord komende zomer verlaten en vertrekken naar het buitenland om te cashen. Een leegloop dreigt. (VI) reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:15:50Naast Pelle verwacht Feyenoord ook dat Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat de club gaan verlaten. (VI) reageer retweet
Gezocht: nieuw elftal tegen zacht prijsjetwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:16:09Daarnaast houdt Feyenoord ook rekening met het mogelijke vertrek van Ruben Schaken en Lex Immers. (VI) reageer retweet
Fuseren met Dordrechtquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:14:37Graziano Pelle wil Feyenoord komende zomer verlaten en vertrekken naar het buitenland om te cashen. Een leegloop dreigt. (VI) reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:15:50Naast Pelle verwacht Feyenoord ook dat Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat de club gaan verlaten. (VI) reageer retweet
Gezocht: nieuw elftal tegen zacht prijsjetwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 11:16:09Daarnaast houdt Feyenoord ook rekening met het mogelijke vertrek van Ruben Schaken en Lex Immers. (VI) reageer retweet
Elftal van Ajax zou leuk zijn voor jullie. Niet geschoten altijd mis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Eindelijk van de schulden afquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Dat zou wel extreem veel zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Dit was allemaal wel te verwachten. Heel benieuwd hoe dat allemaal opgevuld gaat worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Heb je ook nog echt wat toe te voegen aan je nietszegggende kloteposts?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ukay.
Deze grap ga ik nog vaak maken, dus wen er maar aan.
Schuld aflossen, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Sleegers doorschuiven, Guidetti en Kuyt halen (te makkelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Lekker meespelen om plaatsen 5 t/m 18. Je moet het maar willen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schuld aflossen, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Sleegers doorschuiven, Guidetti en Kuyt halen (te makkelijk) en dan alleen nog een rechtsback + zooi bankzitters
Stel dat je 30 miljoen krijgt voor het hele pakket, hoeveel kan je investeren? 40% maximaal misschien? Moet je met 12 miljoen een compleet elftal halen, zal toch best lastig worden. Volgend seizoen gaat gewoon een kutseizoen wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker meespelen om plaatsen 5 t/m 18. Je moet het maar willen.
Hoewel dat niet gemakkelijk zal zijn heb ik daar wel vertrouwen in. Gaat iig een interessante periode worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel maar krijg je een beetje behoorlijke selectie zonder schulden te maken?
Dan kan je denk ik net zo goed Te Vrede hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Tja, wie moet Pelle opvolgen... Die Mark Uth is wel een goeie.
Wordt heel moeilijk, te weinig jeugd dat aan de deur klopt, tenminste zo lijkt hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:26 schreef eight het volgende:
[..]
Hoewel dat niet gemakkelijk zal zijn heb ik daar wel vertrouwen in. Gaat iig een interessante periode worden.
De aanvoer lijkt idd. iets minder maar daar staat tegenover dat er een gedeelte van de transfersommen weer geïnvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt heel moeilijk, te weinig jeugd dat aan de deur klopt, tenminste zo lijkt het
Krabbendam moest duidelijk weer wat open deuren in trappen zeg, de teringquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:19 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat Te Vrede het best aardig zou doen als we een echte nummer 10 zouden hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik net zo goed Te Vrede hebben.
Even kijken, dan heb je het volgende team:quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schuld aflossen, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Sleegers doorschuiven, Guidetti en Kuyt halen (te makkelijk) en dan alleen nog een rechtsback + zooi bankzitters
Behalve dat de laatste maand 4 jeugdspelers een profcontract hebben getekend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt heel moeilijk, te weinig jeugd dat aan de deur klopt, tenminste zo lijkt het
Van Deelen heb je nog op rechtsback.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Even kijken, dan heb je het volgende team:
Goal: Mulder (of Hahn)
Verdediging: Lopes Cabral / Van Beek / Mathijsen (of Kongolo) / Nelom/Woudenberg/Kongolo
Middenveld: Vormer / Vilhena / Sleegers
Aanval: Verhoek / Te Vrede / Boëtius
Dan heb je dus zeker nodig:
Spits
Rechtsbuiten
Nummer 10/aanvallende middenvelder of Vilhena op die plek en dan een goede centrale/linkermiddenvelder.
Rechtsback
Een back-up rechter centrale verdediger.
En wat vind jij een echte nummer 10?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Te Vrede het best aardig zou doen als we een echte nummer 10 zouden hebben.
Ahh, ja! Klopt. Maar die zijn beiden nog niet toe aan een heel seizoen in de basis volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Deelen heb je nog op rechtsback.
Nee, maar laten we eerst maar rustig afwachten komende zomer. Zou me niks verbazen als De Vrij en Clasie gewoon blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ahh, ja! Klopt. Maar die zijn beiden nog niet toe aan een heel seizoen in de basis volgens mij.
Een creatieve aanvallende middenvelder, duh. Immers is dat niet. Dat is opzich niet erg omdat Pellè dat wel kan als hij zich een beetje terug laat zakken. Ik zie Te Vrede dat alleen niet doen, die wil je niet buiten de 16 hebben. Daarom moet er een aanvallende middenvelder zijn die op de rand van de 16 kan spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
En wat vind jij een echte nummer 10?
Want hij is niet snel hè, dus steekpassjes heb je weinig aan.
Daarom zeg ik lijkt het, maar zitten daar een beetje behoorlijke middenvelders aanvallers bij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve dat de laatste maand 4 jeugdspelers een profcontract hebben getekend.
Spelers die volgend seizoen wellicht klaar zijn voor een plek als back-up:quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zou je Vilhena daar neer kunnen zetten, maar dan heb je een nieuwe nodig voor die plek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een creatieve aanvallende middenvelder, duh. Immers is dat niet. Dat is opzich niet erg omdat Pellè dat wel kan als hij zich een beetje terug laat zakken. Ik zie Te Vrede dat alleen niet doen, die wil je niet buiten de 16 hebben. Daarom moet er een aanvallende middenvelder zijn die op de rand van de 16 kan spelen.
Voor Pellè zullen ze wel flink moeten betalen, nog een 3-jarig contract.quote:
Mijn verwachting is dat van elk bedrag dat wij voor een speler krijgen een deel naar investeerders gaat. Echt veel gaat er inderdaad niet overblijven van het bedrag dat we vangen voor al die spelers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Stel dat je 30 miljoen krijgt voor het hele pakket, hoeveel kan je investeren? 40% maximaal misschien? Moet je met 12 miljoen een compleet elftal halen, zal toch best lastig worden. Volgend seizoen gaat gewoon een kutseizoen worden
Achahbar en Te Vrede kunnen het niveau niet aan. Die moet je gewoon doorselecteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Spelers die volgend seizoen wellicht klaar zijn voor een plek als back-up:
- Woudenberg
- Lopes Cabral
- Van Deelen
- Achahbar
- Sleegers
- Te Vrede
- Dekker
Klopt. 10-14 denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor Pellè zullen ze wel flink moeten betalen, nog een 3-jarig contract.
Ik betwijfel of Vilhena kan slagen als een echte nummer 10, nu vind ik hem daar niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zou je Vilhena daar neer kunnen zetten, maar dan heb je een nieuwe nodig voor die plek.
Wel eentje die zijn verdedigende taak goed uitvoerd.
Ik heb ook mijn twijfels, maar bij gebrek aan beter kunnen we het proberen. Liet gisteren we een paar slimme en mooie dingen zien, maar bij balverliesquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Vilhena kan slagen als een echte nummer 10, nu vind ik hem daar niet goed genoeg voor.
Ik vind hem vooral tot z'n recht komen in de omschakeling. Niet als je constant op de helft van de tegenstander speelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels, maar bij gebrek aan beter kunnen we het proberen. Liet gisteren we een paar slimme en mooie dingen zien, maar bij balverlies
Idd. Pelle is tenminste balvast en een goed aanspeelpunt, iets wat in de grotere competities erg belangrijk is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. 10-14 denk ik.
Voor minder dan 10 zeker niet laten gaan. Als een Finnbogason dat al moet kosten.
Niet als basisspeler, maar Te Vrede lijkt me bruikbaar als back-up voor de spits en Achahbar... tja geen idee hoe die zich heeft ontwikkeld, maar misschien als back-up voor buitenspelers. Als die zich verder niet heeft ontwikkeld zou ik hem lekker gratis weg doen, met een doorverkoop % en/of terugkoopclausule.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar en Te Vrede kunnen het niveau niet aan. Die moet je gewoon doorselecteren.
En zijn techniekquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Pelle is tenminste balvast en een goed aanspeelpunt, iets wat in de grotere competities erg belangrijk is.
Pelle heeft zijn leeftijd niet zo mee, is in principe zijn laatste transfer dus de koper moet het hele aankoopbedrag afschrijven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Pelle is tenminste balvast en een goed aanspeelpunt, iets wat in de grotere competities erg belangrijk is.
Voor volgend jaar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Sunri5e het volgende:
-------------------------------Hahn------------------------------
Van Beek------- Mathijsen-------Kongolo-----aankoop
----------------------------Kongolo-----------------------------
--------------Slabbekoorn----------Vilhena-----------------
Aankoop----------------Aankoop------------------Boetius
Wat moet je dan? Je hebt geen geld. Beter een groot talent opstellen dan weer zo'n half gebakken transfervrije speler.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor volgend jaar?
Rodney Kongolo is net 16.. Die kan het echt nog niet aan. Slabbekoorn misschien meenemen volgende trainingskamp in de winter, maar die lijkt me ook nog niet klaar.
Als al die spelers weggaan heb je echt wel wát geld hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Je hebt geen geld. Beter een groot talent opstellen dan weer zo'n half gebakken transfervrije speler.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Sunri5e het volgende:
-------------------------------Hahn------------------------------
Van Beek------- Mathijsen-------Kongolo-----aankoop
----------------------------Kongolo-----------------------------
--------------Slabbekoorn----------Vilhena-----------------
Aankoop----------------Aankoop------------------Boetius
Je hebt gewoon Vormer nog. Dat is echt een prima speler en zie ik graag eens langere tijd in de basis staan. En we hebben nog een rijtje talenten dat hoger in de pikorde staat dan R. Kongolo en Slabbekoorn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Je hebt geen geld. Beter een groot talent opstellen dan weer zo'n half gebakken transfervrije speler.
Maar niet om 5 spelers te halen. We moeten sowieso een rechtsbuiten, spits en linksback halen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als al die spelers weggaan heb je echt wel wát geld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |