quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Standaard KNVB, al heb ik de overtreding niet meer terug gezien. Heb je ergens een samenvatting?
Was het niet zo dat Koeman per se Singh niet wilde verhuren omdat hij de selectie anders niet breed genoeg vond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was echt zo. Vond het een HEEL erg domme beslissing om hem niet te verhuren.
Tja, dan vind ik dat toch een van z´n mindere beslissingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar van Geel wou hem niet naar een andere Eredivisieclub laten gaan.
Hij zag hem niet liggenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan vind ik dat toch een van z´n mindere beslissingen.
Terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
BMI 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk.
Ietwat overdreven wel.
quote:
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dit was gewoon bewust in mijn ogen. Twee wedstrijden was voldoende geweest.
quote:
Moet wel kunnen, maar als hij het doet dan wel zo dat Ibarra niet meer verder had gekund.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het bewust is, zijn zelfs 4 wedstrijden niet voldoende. Dit soort achterlijk gedrag moet je gewoon niet vertonen. Je brengt je zelf, je team en je club in zwaar diskrediet. Daarmee benadeeld hij Feyenoord nog eens extra door er nu sowieso de komende periode niet bij te zijn.
Erg stoer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef Happel het volgende:
Moet wel kunnen, maar als hij het doet dan wel zo dat Ibarra niet meer verder had gekund.
En kans dat de voorwaardelijke onvoorwaardelijk wordt. Die grap halen ze vaker uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef Bombvis het volgende:
Mist die NEC, NAC en Twente. Stel je gaat in beroep, beroep na het weekend en straf blijft, heb je hem wel tegen NEC maar mis je hem tegen Ajax..
Hij zag 'm, 100%. Ik ken BMI inderdaad niet als zo'n speler, maar de frustratie zal wel hoog hebben gezeten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus echt of het bewust is, want het is totaal geen smerige speler.
100000x liever BMI dan Nelomquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
Zo goed is Martins Indi als back niet. Zal niet erg gemist worden.
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraalquote:
Vond hem de laatste tijd wel redelijk. En Nelom had ik wel vertrouwen in, maar laat niet echt zien waarom als die speeltquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
BMI speelt vrijwel elke wedstrijd foutloos en wint haast al zijn duels. Aanvallend voegt hij niet al te veel toe, maar dat hoeft ook niet met Vilhena en Boetius voor je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef PIETR het volgende:
Nelom verliest al zijn duels manquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraal
Vond hem gister erg zwak tegen Hupperts. Was hem zeker niet de baas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond hem de laatste tijd wel redelijk. En Nelom had ik wel vertrouwen in, maar laat niet echt zien waarom als die speelt
Nelom valt meer aan ja, maar voegt aanvallend niks toe, laat staan verdedigend. Waarom die man ooit het Nederlands Elftal heeft gehaald, zelfs in een D-selectie, is mij een raadselquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Nelom is een goede, betere opkomende back dan BMI. Maarja, BMI hoort dan ook gewoon centraal
Iedere wedstrijd foutloos? Neem hier eens een kijkje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI speelt vrijwel elke wedstrijd foutloos en wint haast al zijn duels. Aanvallend voegt hij niet al te veel toe, maar dat hoeft ook niet met Vilhena en Boetius voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |