Als hij wil en transfervrij is. Maar dat is ook maar een lapmiddel van 1, maximaal 2 seizoenen.quote:
quote:
Dan zoeken we daar toch een buitenspeler en een spits voor? Boëtius en Vormer zijn ook prima in de omschakeling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral tot z'n recht komen in de omschakeling. Niet als je constant op de helft van de tegenstander speelt.
Ironisch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Neusje, donderstraal nou gewoon eens op man. Kinderachtig ventje
Ja het is goed met je, ga maar lekker ergens anders trollen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ironisch.
Verder; nee. Als iemand zo'n bespottelijke opstelling post mag daar gewoon om gelachen worden.
Ik troll niet, ik lach.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja het is goed met je, ga maar lekker ergens anders trollen.
Als je geen zin hebt in deze discussie blijf je toch lekker weg uit dit topic? Jouw posts leiden altijd tot reacties, ra ra hoe kan dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik lach.
Verder weinig behoefte in een wel-niet-discussie met jou. Geklaag kan in het daarvoor bestemde topic.
Omdat jij een jankbal bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in deze discussie blijf je toch lekker weg uit dit topic? Jouw posts leiden altijd tot reacties, ra ra hoe kan dat.
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:06 schreef TC03 het volgende:
Er wordt elk jaar gezegd dat er een leegloop dreigt, maar uiteindelijk moeten er natuurlijk wel clubs zijn die bereid zijn een fatsoenlijke afkoopsom te betalen. En dat valt nogal tegen. Hoe genant is het dat Van Geel al twee jaar met BMI loopt te leuren maar dat er nog geen enkel fatsoenlijk bod is binnen gekomen?
Spelers als Cissé en Singh raak je toch ook niet aan de straattegels kwijt? De enige reden dat hij nu bij Genk speelt omdat Been zo'n fan van hem is. Die gozer hadden ze echt niet gehaald als er een transfersom voor betaald moest worden hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.
Cisse en Singh raak je aan de straatstenen niet kwijt en het verhaal komt waarschijnlijk van Krabbendam, die totaal geen informatie krijgt binnen Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + ik las eerder dit seizoen ook ergens dat hij nu zijn netwerk zou moeten gaan gebruiken om Cisse en Singh te verkopen; nu wordt het contract van beiden opeens gewoon ontbonden in de transferperiode. Vind dat hij veel matige beslissingen neemt.
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Cisse en Singh raak je aan de straatstenen niet kwijt en het verhaal komt waarschijnlijk van Krabbendam, die totaal geen informatie krijgt binnen Feyenoord.
Standaard KNVB, al heb ik de overtreding niet meer terug gezien. Heb je ergens een samenvatting?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
BMI 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk.
Ietwat overdreven wel.
Inderdaad overdreven. Maar zou wel accepteren, dan is hij er tegen Ajax weer bij. Je kunt ze toch niet ompraten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
Te triest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
Gewooon terecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Ietwat overdreven wel.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-02-2014 om 12:07:39Wegens 'ernstig gemeen spel' heeft Bruno Martins Indi een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk) gekregen. #Feyenoord reageer retweet
Dat was echt zo. Vond het een HEEL erg domme beslissing om hem niet te verhuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.
Dat klopt wel, maar van Geel wou hem niet naar een andere Eredivisieclub laten gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat zou kunnen ja dat het van hem komt. Al kon Singh naar NEC voorafgaand van dit seizoen begreep ik, al komt dat uit dezelfde bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |