Mo, hij is erquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef DJMomo het volgende:
Japie
3640gr bij 49cm. Arriveerde om 00:12 na een heel heftig laatste uur.
Hij blijft hier japie heten.
En nog ff niets op Twitter of Facebook please!
Spannend!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:07 schreef Axia het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben nog thuis maar de vk is al langs geweest. Ik ga tegen 7.30 richting ziekenhuis. Mijn weeën komen nu als een malle
Oh meid zet m op!!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:07 schreef Axia het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben nog thuis maar de vk is al langs geweest. Ik ga tegen 7.30 richting ziekenhuis. Mijn weeën komen nu als een malle
Zo ben ik wel bevallen van Emmy. Dus ook met tweelingen kan datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rebel spannend. Succes straks!
Ik ben vandaag al 34 weken.Op naar 35 weken, elk weekje is er weer 1.
Dot, ik vond/vind het ziekenhuis nog steeds niet leuk, maar ik heb net als Burdie aan de CTG gelegen daar en dat was best 'fijn'. Gewoon om even de sfeer geproefd te hebben en mee te krijgen dat er heel veel aardige mensen rondlopen die allemaal het beste met je voor hebben. Ik was/ben bang voor alle protocolletjes, maar als het kan willen ze best afwijken als het jou en de baby niet in gevaar brengt.
Ik heb gisteren pershoudingen geoefend bij de haptonoom en een nieuwe fijne houding ontdekt, op mijn knieën en dan met mijn armen leunend op de achterkant van het bed. Ik ga donderdag eens even vragen of dat tot de mogelijkheden behoort voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door DJMomo op 04-02-2014 16:01:28 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Mij wordt dat deze bevalling erg aangeraden,deze houding. Om te proberen dit keer inscheuren te voorkomen. Maar ik zie mezelf echt niet als 1 of ander beest op dat bed zitten en mn man hoeft al helemaaaal nergens anders dan bij mn hoofd te gaan zitten dan... Nouja misschien ben ik dan alle schaamte wel voorbij en doe ik het wel..geen idee. De vk moest iig erg lachen om mn reactiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gisteren pershoudingen geoefend bij de haptonoom en een nieuwe fijne houding ontdekt, op mijn knieën en dan met mijn armen leunend op de achterkant van het bed. Ik ga donderdag eens even vragen of dat tot de mogelijkheden behoort voor mij.
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mij wordt dat deze bevalling erg aangeraden,deze houding. Om te proberen dit keer inscheuren te voorkomen. Maar ik zie mezelf echt niet als 1 of ander beest op dat bed zitten en mn man hoeft al helemaaaal nergens anders dan bij mn hoofd te gaan zitten dan... Nouja misschien ben ik dan alle schaamte wel voorbij en doe ik het wel..geen idee. De vk moest iig erg lachen om mn reactie
Toch vlot gedaan mo en net niet op je UDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef DJMomo het volgende:
Japie
3640gr bij 49cm. Arriveerde om 00:12 na een heel heftig laatste uur.
Hij blijft hier japie heten.
En nog ff niets op Twitter of Facebook please!
Geeft niet, die heb ik ook eerst eens tot me door moeten laten dringenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat erg, ik zie nu pas het verschil tussen Axia en Alixia. Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren
![]()
Knappe zoon, momo!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat erg, ik zie nu pas het verschil tussen Axia en Alixia. Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren
![]()
Knappe zoon, momo!
Dat heb ik al zonder zwangerzijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef geppie het volgende:
Heerlijk die hormonen he Dot, bij mij komt er normaal al om het minste of geringste het stoom uit mijn oren maar nu lijk ik af en toe een ontsnapte TBS'ervooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden
![]()
Jaaaaaaa! Welkom ons aller 'Japie'!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 05:45 schreef DJMomo het volgende:
Tnx all! Ook voor de support! Ik heb al twee keer een kwartier geslapen. En lig al te janken. Gaat dus helemaal fantastisch!
Later onthul ik de naam wel tijdelijk. En een plaatje volgt ook. Hij is zooooo cute!
Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef Amsel het volgende:
Japie is er
Ik heb vannacht gedroomd dat er op de echo te zien was dat we een jongetje krijgen. Ben benieuwd, eind deze maand weten we het.
Wat zei de chinese geboortekalender Franny? Ook dat het een meisje werd? Of heb je daar nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.
Leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef Kimpossible het volgende:
Moooo wat is ie mooi![]()
Kwispels![]()
Klap een glittersticker, toppie! Heel fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft. En wat een mooie foto's zag ik in het buikentopic! Belle maakt altijd van die sfeerplaatjes![]()
Dotdat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.
Geppie. Lastig hoor. Misschien toch maar eerst een combinatietest? Dan kun ie bij verhoogd risico alsnog nipt-en
Blue aan de kattenvoeding, hehehe! Ik heb het ook al eens gehad.
Ik heb weer een stelletje blije hormonen:
[ afbeelding ]
Ons kamertje is echt heel zoet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladiesik móét ook alsmaar van die zoete dingen
k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden
Jaaaa maar ook echt van dat zuurstokrozebloemetjeszoetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ons kamertje is echt heel zoet hoor.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Amsel even geduld, heb je al een geslachtsecho gepland?
Ja, dank jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef BlueEyes het volgende:
Burdie hoe is t eigenlijk met jou? Opgeknapt na gisteren?
Bedankt voor je info WupWupquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef WupWup het volgende:
Geppie, dat groepsconsult wordt gedeclareerd als een consult bij de gynaecoloog heb ik me door het OLVG laten vertellen. Het kan wel zijn dat je verzekering daar een verwijzing voor wil zien (van huisarts of verloskundige). Bel zelf ook even met de poli verloskunde in het OLVG om je te laten vertellen wát ze precies indienen bij de verzekeraar (ik heb het een paar maanden geleden gedaan ivm het verzoek om een verwijsbrief van een zwangere).
Door de koffiepauzesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Loj het volgende:
Japie! Je bent er!!!
Gefeliciteerd Momo!
Go Axia
En echt respect Alexia
M'n testje vandaag was veel duidelijker, dus m'n ud zal wel in oktober worden.
Morgen bel ik de gyn
Ben zo benieuwd hoe ver ik ben!
Oh en wie kan me vertellen waarom afspraken bij de huisarts altijd uitlopen
GUM stokers, veel fijner dan houten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Door de koffiepauzes
Net klaar bij de mondhyg, zwaar ontstoken tandvlees..dus nu aan de soft tandeborstel en stokeren!
Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
Nou, de hormonale bui is nog niet weg. Ik heb gebeld dat ik graag het geld terug wil en we het pak wel ergens anders heen brengen, weigert die man gewoon het geld terug te geven! Ja, mevrouw, dat doen we niet hoor. En op mijn argument dat ik net als bij iedere andere dienst of product gewoon mag annuleren voordat hij is begonnen zei hij; ja, en dan krijg je een tegoedbon terug. Echt, grrrr![]()
Mijn vriend moet dat stomme kostuum maar ophalen zaterdag, want ik mep die hele tent in elkaar zo
Nee, bij elke andere stomerij (ook kleine zelfstandigen) zit je rond de 15 euro voor een kostuum. Het is gelukkig allemaal al wat meer gezaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?
Dank! Wil jij (of een beheerder) even de quote uit je bericht halen? Merci!quote:
donequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dank! Wil jij (of een beheerder) even de quote uit je bericht halen? Merci!
Juah! Doen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Kim.. die heb ik net gekocht maar nog niet aan begonnen![]()
Eerst rondje nieuwe maagzuurmeuk kopen dus voor ik er aan beginnen ga?
Ik heb hier net wel de oorzaak van mijn inwendige fikje ontdekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Juah! Doen!
Ik heb ook melk, puur en wit door elkaar zitten kanen, dus welke soort de boosdoener nou is?
Babydump, vond m ook leuk unisex plus kleurt mooi bij ons interieur in de woonkamer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef marel88 het volgende:
Wat mooi Blue, waar heb je 'm vandaan? Mooi unisex zonder saai te zijn!
Ben ook benieuwd naar Axia...
Ook fijn!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Babydump, vond m ook leuk unisex plus kleurt mooi bij ons interieur in de woonkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel fout maar zooooo lekker!!S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor de maagzuur matties
Deze:Ohhh dat had ik niet willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel fout maar zooooo lekker!!Morgen ga ik manlief aan zijn hoofd zeuren dat het heel erg belangrijk is dat we dat in huis hebben.
Gelukkig staat boodschapjes doen toch al op de planning morgen.
Heerlijk hè!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka![]()
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.
+1, ze is net weg. Die dekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.
Armband? Ik draag nooit sieraden, dus dan had ik vriendelijk bedankt of gegeven aan iemand die het wel draagt denk ik. Is ie wel leuk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1, ze is net weg. Die deken![]()
Beter dan die armband van 2 jaar geleden!
Oh wat lief dat ze dat deedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Armband? Ik draag nooit sieraden, dus dan had ik vriendelijk bedankt of gegeven aan iemand die het wel draagt denk ik. Is ie wel leuk?
Was ze trouwens bij jou ook aan het fantaseren over hoe het zou worden?
Hier was ze helemaal aan het wegzwijmelen over ons (nieuwbouw)huis en hoe ik de kleine dan in wikkeldeken op het balkon zou vasthouden in de zon of dat de kleine door de gang zou kunnen racen met het speelgoed.![]()
Het voelde gelijk een stuk echter voor me dat er iemand anders zei "Gefeliciteerd je bent zwanger!"
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat lief dat ze dat deedNee hier niet. Ik had een stagaire. Heel vriendelijk maar nogal verlegen en ze snapte mijn grapjes niet
![]()
Of die armband leuk was weet ik eigenlijk niet meer... Volgens mij was ie een beetje Miss Etam if you know what I mean.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Skittles het volgende:
![]()
Ik heb zitten googlen is dit 'm?
[ afbeelding ]
Ik hoor zoveel liefde over dat deken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka![]()
j e hebt geen woord teveel gezegd <3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?
Hahaha omg..Dat is nog waar ook! Hmm jij maakt me al een pietsie minder huiverig voor die bevalhouding :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.Gelukkig vond ik die houding bij het oefenen dus ook niks.
Bij het op mijn knieën zitten stond mijn man naast het bed en dan kon hij goed over mijn rug heen strijken/ een beetje druk op mijn rug uitoefenen. Hij hoeft in ieder geval niet in allerlei gaten te kijken als hij niet wil.
Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Kimpossible het volgende:
GM, die koekjes, wat doe je!!Gaan die wel goed?
Skittles nu echt aan de mvm!You go girl!
Nik, herkenbare onzekerheid hoor, en jij verwacht er 2! Ik heb soms ook ineens cold feet, maar we gaan dat gewoon helemaal goed doen als ze er zijn!
Blue, dat boxkleed! Dies leuk! Oh en: Snoep verstandig, eet een appel, toch?
Haha, wat een flauwerik!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!
Mn vent moest ook weer natuurlijk, en nu moest ik delen.![]()
Omgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
Die armband... euhm, wat zit daar voor mini-bevallingstang aan?![]()
[ afbeelding ]
Ja morgen 11 wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre die plaatjes!!![]()
11 weken voor jou toch?
Daar mag je mee oefenen, echt tof. Beetje bij beetje uitrekken tot je klaar bent voor het echte werk, een tang zo groot als een heggeschaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens het topic van babybytes o.i.d. is dat een druppel. Wat dus waarschijnlijk staat voor je urinequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
beetje een pisding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?
Ja eindelijk weer spieken! Wanneer mag jij weer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja morgen 11 weken
Voor jou nog 2 nachtjes slapen voordat je je frummel weer mag zien toch?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb nu al een serieus buikje in de avondWist wel dat het bij een tweede sneller ging, maar zo snel?
Dick Bruna servies klinkt wel leuk!
Wat leuk! Jammer dat de bordjes inmiddels al kapot zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beide bordjes zijn inmiddels stuk gevallen
Die nachtlampjes worden nog steeds gebruikt. 1 hangt op de overloop. Precies genoeg licht!
Ik werd er ook niet beroerd van. Maar om er nou zo aan te snuiven ging me wat te verquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat leuk! Jammer dat de bordjes inmiddels al kapot zijn.
Ik heb net trouwens een kan opengedraaid om te ruiken of de lucht nou echt misselijkmakend is en ik vind het dus eerlijk gezegd heerlijk ruiken. Zou er zo de hele dag aan kunnen ruikenHet heeft dezelfde geur als de desinfectans waar ik m'n handen mee desinfecteer op m'n werk.
Haha! Ja dat idd. Het spul dat er als basis in zit vind ik ook best oké ruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef marel88 het volgende:
Wacht maar tot het zich mengt met pies
Ach ieder zn ding toch! Mijn beste vriendin wordt heel blij van chloorlucht en mij kan je gerust een middag op n tankstation laten staan... Bezineluchtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een kan opengedraaid om te ruiken of de lucht nou echt misselijkmakend is en ik vind het dus eerlijk gezegd heerlijk ruiken. Zou er zo de hele dag aan kunnen ruikenHet heeft dezelfde geur als de desinfectans waar ik m'n handen mee desinfecteer op m'n werk.
Zo dit dus! En niet een klein buikje ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb nu al een serieus buikje in de avondWist wel dat het bij een tweede sneller ging, maar zo snel?
Spannend!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, ik heb een afspraak over ruim twee weken staan. Voor een echo. Vind het zo spannend! *Nu* ergens zou het hartje moeten gaan kloppen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik was net sites aan het bekijken en heb een keuze voor een praktijk gemaakt geloof ik! Die doen met 8 weken de eerste afspraak en ook een echo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Zo dit dus! En niet een klein buikje ook
Oja MvM, die moet ik ook nog bellen... Maar eerst maar ff een afspraak maken!
De andere oktober dames al een afspraak staan?
Ik mag over precies een week voor mijn termijnechoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja eindelijk weer spieken! Wanneer mag jij weer?
hihi nou wees maar blij!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Pffft!! Vorige x mocht ik om 9.uur en nu ook "pas" om 13:40.... #firstworldproblemsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Dyre het volgende:
Benzinelucht![]()
Spannend Spees, IMA en Loj! Die eerste echo heb ik (achteraf) veel te vroeg gekregen met 6 weken. Was heel lief bedoeld van de verloskundige, ivm eerdere miskraam, maar uiteindelijk kon ze van die echo niets maken en heb ik nóg een week in spanning moeten zitten. Ik zou nu dus voor de 7 weken zeker geen echo aanraden
[..]
Ik mag over precies een week voor mijn termijnecho(kwart over 6 's avonds, das toch geen tijd, moet ik de hele dag in spanning wachten
)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Axia het volgende:
Rond 16.15 is hier onze mannetje Ruben geboren.![]()
Ik lig op dit moment nog in het ziekenhuis, dus zal eventjes niet veel reageren, maar zal proberen in het weekend mijn verhaal te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie foto, Rebel! En een dagje winst is sowieso fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:19 schreef rebel-angel het volgende:
gister de termijn echo gehad en we zijn 1 dag vooruit gezet nieuwe datum is nu 22 augustus
Delen we mijn bui?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:10 schreef Burdie het volgende:
*meld*
Zonder zin om te reagerenmisschien vanmiddag
.
Nee, eigenlijk is hij heel goed bezig, want hij is de wasmachine naar zolder aan het verplaatsen, zodat we niet meer naar de schuur hoeven, maar daarvoor moeten er nieuwe leidingen komen en dat maakt nogal veel herrie. En ik weet dat mijn bui nergens op slaat, dus ik ga gewoon even lekker cocoonen in bed vandaagquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:22 schreef Theeleuter het volgende:
Mannen zijn ook vervelend Dot![]()
En eenvoor Burdie
Fijn toch, een man die uit zichzelf dit soort klussen doet. Doe mij er zo een!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is hij heel goed bezig, want hij is de wasmachine naar zolder aan het verplaatsen, zodat we niet meer naar de schuur hoeven, maar daarvoor moeten er nieuwe leidingen komen en dat maakt nogal veel herrie. En ik weet dat mijn bui nergens op slaat, dus ik ga gewoon even lekker cocoonen in bed vandaag
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Axia, van harte!
Mango, voor je zesdubbele schroef:
[ afbeelding ]
rebel-angel, wat een duidelijke fotoAugustus, sowieso een mooie maand
+1 (op het einde na)quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Theeleuter het volgende:
Oh, ik wordt ´s nachts wakker om te plassen en kan niet meer slapen omdat hij snurkt, neem hem dat ook kwalijk. Te weinig slaap, maakt dat mannen vervelend zijn, ongeacht wat ze doen![]()
Ach, einde komt in zicht
Gelukkig hebben we nog een extra bed op zolder, wat nu extra vaak wordt gebruikt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:46 schreef Theeleuter het volgende:
Oh, ik wordt ´s nachts wakker om te plassen en kan niet meer slapen omdat hij snurkt, neem hem dat ook kwalijk. Te weinig slaap, maakt dat mannen vervelend zijn, ongeacht wat ze doen![]()
Misschien is het leuk paaseitjes te verstoppen met Rennies en dan doen alsof het vervroegde Pasen is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:35 schreef Kimpossible het volgende:
Bonjour!
Axia! van harte met je kleine man![]()
![]()
Irritante mannen snachts: check! Arme kerels, want de mijne ligt heus heel braaf te slapen en wordt toch nog vervelend gevonden, want adem, gesnurk, geknars, te weinig plek, te warm![]()
Dot, je hebt verlof!! Yeah! Niet meer werken voordat je mama bent![]()
Rebel een mooie echo![]()
Wisseldagenwat gaan jullie hard allemaal! dat betekent heus niet dat hier de tijd ook vooruit vliegt en ik straks ineens mama ben. Heus niet.
![]()
Hier een rustig dagje gepland. Saai eigenlijk wel, haha. M'n mams zou om de thee komen en dan zouden we lekker even gaan uitwaaien bij paardlief, maar ze is ziek.en ik krijg vet op m'n donder als ik zelf naar stal ga denk ik. Maar even zien of we nog wat gezelligs kunnen verzinnen voor vandaag! /couchpotato
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Misschien is het leuk paaseitjes te verstoppen met Rennies en dan doen alsof het vervroegde Pasen is?
+1, iedereen heeft weken gevraagd of ik me al verveelde. Nou, toen moest de babykamer nog af en moest ik nog wassen en verzamelen en uitrusten en weet ik het allemaal. En nu is alles af en weet ik ineens waarom ik 36 uur per week werk en iedereen me adviseerde om niet eerder dan 4 weken voor de ud met verlof te gaan, omdat je anders zo gaat waaaaachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:09 schreef klaprooss het volgende:
Hier ook een rustig dagje Kim na 2drukke weken en verveel me vreselijk! Haha
Genoeg te doen hoor, maar ook echt geen zin
heb je nou de babykamer al af?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik heb tevreden knorrende hormonen![]()
Kijk nou!
[ link | afbeelding ] met het boekje van mn SS![]()
Nee joh muts... Dit is niet eens de definitieve commodequote:Op woensdag 5 februari 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nou de babykamer al af?
Jij denkt dat het UWV op tijd is met geld storten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:27 schreef klaprooss het volgende:
Precies! Ik wil gewoon een kopje thee met iemand drinken denk ik.. al, moet ik me dan wel eerst douchen en aankleden en hooowat hebben we het zwaar als alles af is haha
Ik ben aan het uitzoeken wanneer mijn eerste zwangerschapsuitkering wordt gestort, ik heb het idee dat ik het al zou moeten hebben en ik heb nog niets
Neeeee ik ken ze idd een beetje (helaas)! Ik heb nu ander halve maand ww gehad en op de 23ste is mijn zwangerschapsuitkering gestart wat betekend dat de 30ste de eerste storting zou zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij denkt dat het UWV op tijd is met geld storten?![]()
Ben benieuwd wat voor drama het straks bij mij wordt... eerst ww aanvragen, dan zwangerschapsuitkering, en dan weer ww als ik nog geen baan heb. Dat KAN alleen maar een groot drama wordenGa ze iig vandaag/ morgen eens bellen om nog wat dingen na te vragen en dan mag ik over 10 dagen mijn ww-aanvraag insturen
GM
Bellen!! Ik heb 6 weken zonder geld gezeten.... Kreeg uiteindelijk wel met trug werkende kracht maar t was niet fijn...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Neeeee ik ken ze idd een beetje (helaas)! Ik heb nu ander halve maand ww gehad en op de 23ste is mijn zwangerschapsuitkering gestart wat betekend dat de 30ste de eerste storting zou zijnmaar nu nog niets ontvangen. Nu vraag ik me weer af of alles wel weer goed is gelopen. Ze keren wekelijks uit, nou de 2e week is al bijna voorbij en heb nog niets van week 1. Potverdorie
Je bent hier welkom hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:27 schreef klaprooss het volgende:
Precies! Ik wil gewoon een kopje thee met iemand drinken denk ik.. al, moet ik me dan wel eerst douchen en aankleden en hooowat hebben we het zwaar als alles af is haha
Ik ben aan het uitzoeken wanneer mijn eerste zwangerschapsuitkering wordt gestort, ik heb het idee dat ik het al zou moeten hebben en ik heb nog niets
Check! Probeer rennie duo eens, dat is het enige htk-middel dat hier afdoende helpt. Voor de momenten dat het echt niet gaat heb ik ranitidine van de huisarts, maar dat gebruik ik liever niet te veel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef BlueEyes het volgende:
Hebben de dames die wat verder zijn in de zwangerschap op een gegeven moment bij het groeien van de beeb/buik ook meer last van overdreven veel maagzuur gehad?
Had in het begin wel 'last' er van. Rennietje en vla hielpen goed.
Maar word er nu al een paar nachten serieus wakker van. Met als dieptepunt vannacht net op tijd de badkamer te bereiken om daar onvervalst gal te projectielbraken.
Plus vanmorgen met lege maag nogmaals vol op m'n gal te gaan.
En nu de hele ochtend al zo'n inmens vol gevoel tot aan mijn huig.
Bm staat nu op navelhoogte, ik draag duidelijk naar binnen ipv buiten. Maar als met het groeien van Lintwormpje dit erger gaat worden moeten er serieuzere maatregelen genomen gaan worden denk ik.
Daar was een tip voor. Iets met de benen om hoog en zeepjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef BlueEyes het volgende:
Hebben de dames die wat verder zijn in de zwangerschap op een gegeven moment bij het groeien van de beeb/buik ook meer last van overdreven veel maagzuur gehad?
Had in het begin wel 'last' er van. Rennietje en vla hielpen goed.
Maar word er nu al een paar nachten serieus wakker van. Met als dieptepunt vannacht net op tijd de badkamer te bereiken om daar onvervalst gal te projectielbraken.
Plus vanmorgen met lege maag nogmaals vol op m'n gal te gaan.
En nu de hele ochtend al zo'n inmens vol gevoel tot aan mijn huig.
Bm staat nu op navelhoogte, ik draag duidelijk naar binnen ipv buiten. Maar als met het groeien van Lintwormpje dit erger gaat worden moeten er serieuzere maatregelen genomen gaan worden denk ik.
Oeh als je ananas in huis hebt! Eet jij het hart en ik het lekkere zachte stukquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent hier welkom hoor.
Ik ben uit verveling maar naar de Lidl gegaan. Ananas gehaald![]()
.
Ik zou ze echt even bellen dan. Heb gehoord dat als je ze genoeg stalkt het ineens wel snel geregeld kan wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Neeeee ik ken ze idd een beetje (helaas)! Ik heb nu ander halve maand ww gehad en op de 23ste is mijn zwangerschapsuitkering gestart wat betekend dat de 30ste de eerste storting zou zijnmaar nu nog niets ontvangen. Nu vraag ik me weer af of alles wel weer goed is gelopen. Ze keren wekelijks uit, nou de 2e week is al bijna voorbij en heb nog niets van week 1. Potverdorie
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar was een tip voor. Iets met de benen om hoog en zeepjes?
Oh nee.![]()
![]()
Die was tegen rusteloze benen![]()
![]()
![]()
Je moest toch op dat hart gaan zittenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Annanas hart eten, niet doen. Het is een fabeltje dat je er sneller van zou gaan bevallen en je kunt je er nog ziek van gaan voelen ook.
I knowquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Annanas hart eten, niet doen. Het is een fabeltje dat je er sneller van zou gaan bevallen en je kunt je er nog ziek van gaan voelen ook.
je moet 'm inbrengen ja?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Je moest toch op dat hart gaan zitten
Hoezo, heb jij geen excelbestand?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend IMA, wanneer mag je dan? Ik weet niet van iedereen de weken enz
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
I knowbeter is om 'm gewoon in te brengen, toch
.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet 'm inbrengen ja?
Go burd!
Hier dacht vriend dat je een ananas hard op moest eten. Met veel geluid en harde happenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Je moest toch op dat hart gaan zitten
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Hier dacht vriend dat je een ananas hard op moest eten. Met veel geluid en harde happen. Hij begreep het al niet dat het zou helpen!
Over drie weken. Nu 5w3d.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend IMA, wanneer mag je dan? Ik weet niet van iedereen de weken enz
Nee... Ik faal....quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen excelbestand?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:09 schreef klaprooss het volgende:
spees!
Ja hoor, uwv gebeld. Alle formulieren ontvangen en het is goedgekeurd maar helemaal vergeten u in het bestand te zetten voor uitbetalingen
Ik kreeg mijn ZEZ keurig op tijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef Chanty het volgende:
[..]het is echt eerder regel dan uitzondering daar. Ik heb werkelijk nog nooit iets goeds over die organisatie gehoord
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn ZEZ keurig op tijd.
iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn ZEZ keurig op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |