vooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden
 vooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden   

Dat heb ik al zonder zwangerzijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef geppie het volgende:
Heerlijk die hormonen he Dot, bij mij komt er normaal al om het minste of geringste het stoom uit mijn oren maar nu lijk ik af en toe een ontsnapte TBS'ervooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden

dat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.
 dat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.  

Happy hormones, ik begrijp het! Wat een leuke
 Happy hormones, ik begrijp het! Wat een leuke

Jaaaaaaa! Welkom ons aller 'Japie'!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 05:45 schreef DJMomo het volgende:
Tnx all! Ook voor de support! Ik heb al twee keer een kwartier geslapen. En lig al te janken. Gaat dus helemaal fantastisch!
Later onthul ik de naam wel tijdelijk. En een plaatje volgt ook. Hij is zooooo cute!

Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef Amsel het volgende:
Japie is er
Ik heb vannacht gedroomd dat er op de echo te zien was dat we een jongetje krijgen. Ben benieuwd, eind deze maand weten we het.

Wat zei de chinese geboortekalender Franny? Ook dat het een meisje werd? Of heb je daar nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.

Leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef Kimpossible het volgende:
Moooo wat is ie mooi
Kwispels
Klap een glittersticker, toppie! Heel fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft. En wat een mooie foto's zag ik in het buikentopic! Belle maakt altijd van die sfeerplaatjes
Dotdat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.
Geppie. Lastig hoor. Misschien toch maar eerst een combinatietest? Dan kun ie bij verhoogd risico alsnog nipt-en
Blue aan de kattenvoeding, hehehe! Ik heb het ook al eens gehad.
Ik heb weer een stelletje blije hormonen:
[ afbeelding ]

ik móét ook alsmaar van die zoete dingen
 ik móét ook alsmaar van die zoete dingen   k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden
 k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden   

Ons kamertje is echt heel zoet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladiesik móét ook alsmaar van die zoete dingen
k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden
 .
.

KP maar dan voor Joop
 KP maar dan voor Joop  Krijg van vriendin al Heule mooie Koeka boxzak
 Krijg van vriendin al Heule mooie Koeka boxzak 

Jaaaa maar ook echt van dat zuurstokrozebloemetjeszoetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ons kamertje is echt heel zoet hoor.
 En dat terwijl de muur van onze babykamer heul zacht blauw is als rustige basis, hehe. Maar verder is echt zowat alles roze
 En dat terwijl de muur van onze babykamer heul zacht blauw is als rustige basis, hehe. Maar verder is echt zowat alles roze  

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Amsel even geduld, heb je al een geslachtsecho gepland?
 Eind van de maand weten we het!
 Eind van de maand weten we het!

Ja, dank jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef BlueEyes het volgende:
Burdie hoe is t eigenlijk met jou? Opgeknapt na gisteren?
 alleen nog altijd erg moodswingerig, ik denk niet dat dat nog over gaat voor de bevalling.
 alleen nog altijd erg moodswingerig, ik denk niet dat dat nog over gaat voor de bevalling.

Wat een poepje
 Wat een poepje 

ik moest zo hard lachen om je opmerking van ontsnapte TBS'er!
 ik moest zo hard lachen om je opmerking van ontsnapte TBS'er!  
  Herkenbaar!
 Herkenbaar!
 Maar idd, go youhormonen!
 Maar idd, go youhormonen!  
  Whihi.
 Whihi. Lastig he.
 Lastig he.  Heeeerlijk! Dochter was ook weer reuze blij om 'm te zien
 Heeeerlijk! Dochter was ook weer reuze blij om 'm te zien  
  XD Lol. Ga eens kijken wanneer we verf kunnen kopen en hij de plinten kan leggen in het kamertje, dan kunnen we verderrrr
 XD Lol. Ga eens kijken wanneer we verf kunnen kopen en hij de plinten kan leggen in het kamertje, dan kunnen we verderrrr  

Bedankt voor je info WupWupquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef WupWup het volgende:
Geppie, dat groepsconsult wordt gedeclareerd als een consult bij de gynaecoloog heb ik me door het OLVG laten vertellen. Het kan wel zijn dat je verzekering daar een verwijzing voor wil zien (van huisarts of verloskundige). Bel zelf ook even met de poli verloskunde in het OLVG om je te laten vertellen wát ze precies indienen bij de verzekeraar (ik heb het een paar maanden geleden gedaan ivm het verzoek om een verwijsbrief van een zwangere).

Ik kan me voorstellen dat dat wel wat verwarring veroorzaakt heeft. We zitten ook zo dicht bij elkaar qua UD.
 Ik kan me voorstellen dat dat wel wat verwarring veroorzaakt heeft. We zitten ook zo dicht bij elkaar qua UD. 

Door de koffiepauzesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Loj het volgende:
Japie! Je bent er!!!
Gefeliciteerd Momo!
Go Axia
En echt respect Alexia
M'n testje vandaag was veel duidelijker, dus m'n ud zal wel in oktober worden.
Morgen bel ik de gyn
Ben zo benieuwd hoe ver ik ben!
Oh en wie kan me vertellen waarom afspraken bij de huisarts altijd uitlopen

dus nu aan de soft tandeborstel en stokeren!
 dus nu aan de soft tandeborstel en stokeren!

GUM stokers, veel fijner dan houten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Door de koffiepauzes
Net klaar bij de mondhyg, zwaar ontstoken tandvlees..dus nu aan de soft tandeborstel en stokeren!

Gefeliciteerd
 Gefeliciteerd   

Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
Nou, de hormonale bui is nog niet weg. Ik heb gebeld dat ik graag het geld terug wil en we het pak wel ergens anders heen brengen, weigert die man gewoon het geld terug te geven! Ja, mevrouw, dat doen we niet hoor. En op mijn argument dat ik net als bij iedere andere dienst of product gewoon mag annuleren voordat hij is begonnen zei hij; ja, en dan krijg je een tegoedbon terug. Echt, grrrr
Mijn vriend moet dat stomme kostuum maar ophalen zaterdag, want ik mep die hele tent in elkaar zo

Nee, bij elke andere stomerij (ook kleine zelfstandigen) zit je rond de 15 euro voor een kostuum. Het is gelukkig allemaal al wat meer gezaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?
 Maar ik zit al een tijd te azen op schoenen en daar had ik dit geld veel liever voor gebruikt
 Maar ik zit al een tijd te azen op schoenen en daar had ik dit geld veel liever voor gebruikt  

Dank! Wil jij (of een beheerder) even de quote uit je bericht halen? Merci!quote:

donequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dank! Wil jij (of een beheerder) even de quote uit je bericht halen? Merci!

En zo niet, succes nog!
 En zo niet, succes nog!

)
) 

Juah! Doen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Kim.. die heb ik net gekocht maar nog niet aan begonnen
Eerst rondje nieuwe maagzuurmeuk kopen dus voor ik er aan beginnen ga?

Ik heb hier net wel de oorzaak van mijn inwendige fikje ontdekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Juah! Doen!
Ik heb ook melk, puur en wit door elkaar zitten kanen, dus welke soort de boosdoener nou is?
 opgegeten.
 opgegeten. 

Babydump, vond m ook leuk unisex plus kleurt mooi bij ons interieur in de woonkamer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef marel88 het volgende:
Wat mooi Blue, waar heb je 'm vandaan? Mooi unisex zonder saai te zijn!
Ben ook benieuwd naar Axia...

Ook fijn!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Babydump, vond m ook leuk unisex plus kleurt mooi bij ons interieur in de woonkamer.

Fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft.
 Fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft. En ik trek het werken nog steeds prima en hoop over 7 werkdagen aan mijn verlof te beginnen. En dan hopelijk nog eventjes van de vrije tijd met bijna kleuter genieten voor de mannetjes komen.
 En ik trek het werken nog steeds prima en hoop over 7 werkdagen aan mijn verlof te beginnen. En dan hopelijk nog eventjes van de vrije tijd met bijna kleuter genieten voor de mannetjes komen.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel fout maar zooooo lekker!!S. 2014
J. 2016

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor de maagzuur matties
Deze:Ohhh dat had ik niet willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel fout maar zooooo lekker!!Morgen ga ik manlief aan zijn hoofd zeuren dat het heel erg belangrijk is dat we dat in huis hebben.
Gelukkig staat boodschapjes doen toch al op de planning morgen.

Heerlijk hè!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.

+1, ze is net weg. Die dekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.

voor alle wisselweken!
 voor alle wisselweken! 
  wat mooooooi!
  wat mooooooi! 

Armband? Ik draag nooit sieraden, dus dan had ik vriendelijk bedankt of gegeven aan iemand die het wel draagt denk ik. Is ie wel leuk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1, ze is net weg. Die deken
Beter dan die armband van 2 jaar geleden!

Oh wat lief dat ze dat deedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Armband? Ik draag nooit sieraden, dus dan had ik vriendelijk bedankt of gegeven aan iemand die het wel draagt denk ik. Is ie wel leuk?
Was ze trouwens bij jou ook aan het fantaseren over hoe het zou worden?
Hier was ze helemaal aan het wegzwijmelen over ons (nieuwbouw)huis en hoe ik de kleine dan in wikkeldeken op het balkon zou vasthouden in de zon of dat de kleine door de gang zou kunnen racen met het speelgoed.
Het voelde gelijk een stuk echter voor me dat er iemand anders zei "Gefeliciteerd je bent zwanger!"
 Nee hier niet. Ik had een stagaire. Heel vriendelijk maar nogal verlegen en ze snapte mijn grapjes niet
 Nee hier niet. Ik had een stagaire. Heel vriendelijk maar nogal verlegen en ze snapte mijn grapjes niet  

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat lief dat ze dat deedNee hier niet. Ik had een stagaire. Heel vriendelijk maar nogal verlegen en ze snapte mijn grapjes niet

Of die armband leuk was weet ik eigenlijk niet meer... Volgens mij was ie een beetje Miss Etam if you know what I mean.

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Skittles het volgende:

Ik heb zitten googlen is dit 'm?
[ afbeelding ]
 ik was ook al aan het kijken
 ik was ook al aan het kijken

Ik hoor zoveel liefde over dat deken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka

Gaan die wel goed?
 Gaan die wel goed?  You go girl!
 You go girl!

j e hebt geen woord teveel gezegd <3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?

Hahaha omg..Dat is nog waar ook! Hmm jij maakt me al een pietsie minder huiverig voor die bevalhouding :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.Gelukkig vond ik die houding bij het oefenen dus ook niks.
Bij het op mijn knieën zitten stond mijn man naast het bed en dan kon hij goed over mijn rug heen strijken/ een beetje druk op mijn rug uitoefenen. Hij hoeft in ieder geval niet in allerlei gaten te kijken als hij niet wil.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |