Mo, hij is erquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef DJMomo het volgende:
Japie
3640gr bij 49cm. Arriveerde om 00:12 na een heel heftig laatste uur.
Hij blijft hier japie heten.
En nog ff niets op Twitter of Facebook please!
Spannend!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:07 schreef Axia het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben nog thuis maar de vk is al langs geweest. Ik ga tegen 7.30 richting ziekenhuis. Mijn weeën komen nu als een malle
Oh meid zet m op!!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:07 schreef Axia het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben nog thuis maar de vk is al langs geweest. Ik ga tegen 7.30 richting ziekenhuis. Mijn weeën komen nu als een malle
Zo ben ik wel bevallen van Emmy. Dus ook met tweelingen kan datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rebel spannend. Succes straks!
Ik ben vandaag al 34 weken.Op naar 35 weken, elk weekje is er weer 1.
Dot, ik vond/vind het ziekenhuis nog steeds niet leuk, maar ik heb net als Burdie aan de CTG gelegen daar en dat was best 'fijn'. Gewoon om even de sfeer geproefd te hebben en mee te krijgen dat er heel veel aardige mensen rondlopen die allemaal het beste met je voor hebben. Ik was/ben bang voor alle protocolletjes, maar als het kan willen ze best afwijken als het jou en de baby niet in gevaar brengt.
Ik heb gisteren pershoudingen geoefend bij de haptonoom en een nieuwe fijne houding ontdekt, op mijn knieën en dan met mijn armen leunend op de achterkant van het bed. Ik ga donderdag eens even vragen of dat tot de mogelijkheden behoort voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door DJMomo op 04-02-2014 16:01:28 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Mij wordt dat deze bevalling erg aangeraden,deze houding. Om te proberen dit keer inscheuren te voorkomen. Maar ik zie mezelf echt niet als 1 of ander beest op dat bed zitten en mn man hoeft al helemaaaal nergens anders dan bij mn hoofd te gaan zitten dan... Nouja misschien ben ik dan alle schaamte wel voorbij en doe ik het wel..geen idee. De vk moest iig erg lachen om mn reactiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb gisteren pershoudingen geoefend bij de haptonoom en een nieuwe fijne houding ontdekt, op mijn knieën en dan met mijn armen leunend op de achterkant van het bed. Ik ga donderdag eens even vragen of dat tot de mogelijkheden behoort voor mij.
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mij wordt dat deze bevalling erg aangeraden,deze houding. Om te proberen dit keer inscheuren te voorkomen. Maar ik zie mezelf echt niet als 1 of ander beest op dat bed zitten en mn man hoeft al helemaaaal nergens anders dan bij mn hoofd te gaan zitten dan... Nouja misschien ben ik dan alle schaamte wel voorbij en doe ik het wel..geen idee. De vk moest iig erg lachen om mn reactie
Toch vlot gedaan mo en net niet op je UDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:25 schreef DJMomo het volgende:
Japie
3640gr bij 49cm. Arriveerde om 00:12 na een heel heftig laatste uur.
Hij blijft hier japie heten.
En nog ff niets op Twitter of Facebook please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |