Cygne

sterkte meid!
Haha spees ik had het in het begin ook met die 2

! Hoe voel je je?
Momo! Knap gedaan nog een keer gefeliciteerd

Axia Succes meid! Het zal echt niet heel lang meer duren nu!
Rijst wat een opluchting zeg

Alixia je gaat ook goed! Knap hoor
Burdie hoe was je verjaardag?! Heb je mooie dingen gehad

?
Fazz 26 weken

Gefeliciteerd
GM 12 weken

dat is een mooie jompel!
Nikki ook 34 weken

, wat gaat het ineens hard he. Hoe gaat het verder met je

?
Wat fijn dat je wel een houding hebt gevonden wat waarschijnlijk goed voor je kan werken!
Marrel wat fijn dat de reacties positief waren! Het is altijd even spannend vooral op het werk vind ik! Nu lekker genieten dat iedereen het weet!
NZ vervelend van je zoontje, hopelijk knapt hij weer snel op! Hoe is het met jou zelf?
BlueEyes Poezenvoeding

haha ik heb die droom nog nooit gehad maar kan nog komen natuurlijk

Rebel succes vandaag, spannend maar vast en zeker ook heel leuk!
Oh Geppie wat lastig, ik heb er geen ervaring mee dus kan je ook niet echt helpen. Ik vind die CZ vrouw een domme doos, jij bent dat niet joh

Hopelijk kom je er uit hoe en wat!
Uhh nu heb ik veel mensen gehad?! Sorry als ik je vergeten ben ik ben een vergiet

___
Wat betreft het ziekenhuis.. Ik laat het maar gewoon op mij afkomen, we zien wel hoe we het vinden. De baby moet geboren worden en ik woon echt te hoog om het thuis te kunnen proberen. Hopelijk helpt het beval-wensenplan wat mee. We zullen het zien!
Gisteren Bij de VK en gyn geweest. Bij beide een sticker! En ik hoef niet meer terug bij de gyn dus daar eigenlijk een glittersticker

. Ik mag nog steeds poliklinisch bevallen! Baby is wat groot en loop met zijn hoofd en benen echt ver voor maar overal is het een P75 kind dus helemaal goed! Mijn moeder was mee voor de groeiecho en werd ineens helemaal leuk hysterisch omdat de metingen die gedaan werden allemaal metingen waren voor kindjes van een zwangerschapsduur van 39 weken en ze de 'uitgerekende datum' zag verspringen naar 12 feb

. Natuurlijk gaan we er niet van uit maar moest wel om haar lachen

.
Verder Zondag Bellelena over de vloer gehad met haar vriend en dochtertje

. Ze is foto's wezen maken van mijn buik (zie het topic!) en we hebben het 1 en ander besproken voor de bevalling aangezien ze de geboortefotografie gaat doen. Ik vind het zo spannend nu! Alles is echt bijna geregeld en klaar!
Vandaag nog het geboorte kaartje drukklaar maken en dan zijn wij en helemaal klaar voor