wat is hij mooi
  wat is hij mooi 

voor de wisseldagen!
 voor de wisseldagen!

. Mooie namen ook!
. Mooie namen ook!

Mooie namen voor een mooi jongetje
 Mooie namen voor een mooi jongetje  . Prachtige aanwinst voor onze gemeente
. Prachtige aanwinst voor onze gemeente  . Mijn mini wilde de baby op de foto aaien
. Mijn mini wilde de baby op de foto aaien  

. Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren
 . Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren  

Geeft niet, die heb ik ook eerst eens tot me door moeten laten dringenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat erg, ik zie nu pas het verschil tussen Axia en Alixia. Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren

Knappe zoon, momo!

Vandaag 26 weken!!
 Vandaag 26 weken!! 

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat erg, ik zie nu pas het verschil tussen Axia en Alixia. Ik snapte er soms al niks meer van, dat de verhalen ineens zo anders waren

Knappe zoon, momo!
 verrek
 verrek  . Ik begrijp het ook nu pas
. Ik begrijp het ook nu pas  !
! 

ik morgen, ein-de-lijk ik dacht dat die weken noooooooit voorbij gingen
  ik morgen, ein-de-lijk ik dacht dat die weken noooooooit voorbij gingen De mevrouw van het OLVG had nog zó gezegd dat ik het woord NIPT niet in de mond moest nemen omdat ik dan sowieso nul op rekest zou krijgen maar die muts van CZ snapte er geen zak van toen ik het over een prenatale screening had die ik gedeeltelijk zelf ging betalen, dat ik het toch gezegd heb
  De mevrouw van het OLVG had nog zó gezegd dat ik het woord NIPT niet in de mond moest nemen omdat ik dan sowieso nul op rekest zou krijgen maar die muts van CZ snapte er geen zak van toen ik het over een prenatale screening had die ik gedeeltelijk zelf ging betalen, dat ik het toch gezegd heb   
   ik= domme doos
  ik= domme doos

sterkte meid!
 sterkte meid! ! Hoe voel je je?
 ! Hoe voel je je? 

?
? Gefeliciteerd
 Gefeliciteerd dat is een mooie jompel!
 dat is een mooie jompel! , wat gaat het ineens hard he. Hoe gaat het verder met je
 , wat gaat het ineens hard he. Hoe gaat het verder met je  ?
? haha ik heb die droom nog nooit gehad maar kan nog komen natuurlijk
 haha ik heb die droom nog nooit gehad maar kan nog komen natuurlijk 
 Hopelijk kom je er uit hoe en wat!
 Hopelijk kom je er uit hoe en wat!
 . Ik mag nog steeds poliklinisch bevallen! Baby is wat groot en loop met zijn hoofd en benen echt ver voor maar overal is het een P75 kind dus helemaal goed! Mijn moeder was mee voor de groeiecho en werd ineens helemaal leuk hysterisch omdat de metingen die gedaan werden allemaal metingen waren voor kindjes van een zwangerschapsduur van 39 weken en ze de 'uitgerekende datum' zag verspringen naar 12 feb
 . Ik mag nog steeds poliklinisch bevallen! Baby is wat groot en loop met zijn hoofd en benen echt ver voor maar overal is het een P75 kind dus helemaal goed! Mijn moeder was mee voor de groeiecho en werd ineens helemaal leuk hysterisch omdat de metingen die gedaan werden allemaal metingen waren voor kindjes van een zwangerschapsduur van 39 weken en ze de 'uitgerekende datum' zag verspringen naar 12 feb  . Natuurlijk gaan we er niet van uit maar moest wel om haar lachen
 . Natuurlijk gaan we er niet van uit maar moest wel om haar lachen  .
 . . Ze is foto's wezen maken van mijn buik (zie het topic!) en we hebben het 1 en ander besproken voor de bevalling aangezien ze de geboortefotografie gaat doen. Ik vind het zo spannend nu! Alles is echt bijna geregeld en klaar!
 . Ze is foto's wezen maken van mijn buik (zie het topic!) en we hebben het 1 en ander besproken voor de bevalling aangezien ze de geboortefotografie gaat doen. Ik vind het zo spannend nu! Alles is echt bijna geregeld en klaar! 

Mijn vriend heeft zijn kostuum naar de stomerij gebracht (voor het eerst) en hij belde op dat het zo duur was, want hij moest 60 euro afrekenen. Dus ik dacht dat hij misschien spoed of iets had gedaan en heb die stomerij gebeld dat dat niet helemaal de bedoeling is, blijken ze gewoon serieus 50 euro te rekenen voor het stomen van een kostuum! En nu komt er stoom uit mijn oren
 Mijn vriend heeft zijn kostuum naar de stomerij gebracht (voor het eerst) en hij belde op dat het zo duur was, want hij moest 60 euro afrekenen. Dus ik dacht dat hij misschien spoed of iets had gedaan en heb die stomerij gebeld dat dat niet helemaal de bedoeling is, blijken ze gewoon serieus 50 euro te rekenen voor het stomen van een kostuum! En nu komt er stoom uit mijn oren  Ik baal nu heel hard dat ik hem niet zelf had weggebracht, want dan had ik hem natuurlijk nooit daar achtergelaten, maar mijn vriend heeft geen benul van de prijzen van zoiets, dus hij heeft gewoon afgerekend. Als ik in de buurt was geweest was ik op hoge poten dat pak terug gaan halen
 Ik baal nu heel hard dat ik hem niet zelf had weggebracht, want dan had ik hem natuurlijk nooit daar achtergelaten, maar mijn vriend heeft geen benul van de prijzen van zoiets, dus hij heeft gewoon afgerekend. Als ik in de buurt was geweest was ik op hoge poten dat pak terug gaan halen 

vooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden
 vooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden   

Dat heb ik al zonder zwangerzijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef geppie het volgende:
Heerlijk die hormonen he Dot, bij mij komt er normaal al om het minste of geringste het stoom uit mijn oren maar nu lijk ik af en toe een ontsnapte TBS'ervooral in de auto. Ik wil gewoon iedereen aanrijden

dat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.
 dat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.  

Happy hormones, ik begrijp het! Wat een leuke
 Happy hormones, ik begrijp het! Wat een leuke

Jaaaaaaa! Welkom ons aller 'Japie'!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 05:45 schreef DJMomo het volgende:
Tnx all! Ook voor de support! Ik heb al twee keer een kwartier geslapen. En lig al te janken. Gaat dus helemaal fantastisch!
Later onthul ik de naam wel tijdelijk. En een plaatje volgt ook. Hij is zooooo cute!

Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef Amsel het volgende:
Japie is er
Ik heb vannacht gedroomd dat er op de echo te zien was dat we een jongetje krijgen. Ben benieuwd, eind deze maand weten we het.

Wat zei de chinese geboortekalender Franny? Ook dat het een meisje werd? Of heb je daar nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, spannend zeg. Ik vond het grappig dat veel mensen die niet wisten wat het ging worden het wel goed hadden. Ik stond een keer in een winkel toen een vrouw naar me toe kwam: 'Het wordt een meisje he?". Dat zag ze aan 'mijn uitstraling' en hoe ik droeg. Tja, ik snap nog steeds hoe je zoiets ziet, maar het was wel opvallend.

Leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef Kimpossible het volgende:
Moooo wat is ie mooi
Kwispels
Klap een glittersticker, toppie! Heel fijn dat je niet meer naar de gyn hoeft. En wat een mooie foto's zag ik in het buikentopic! Belle maakt altijd van die sfeerplaatjes
Dotdat zijn flinke bedragen voor een beetje waterstoom.
Geppie. Lastig hoor. Misschien toch maar eerst een combinatietest? Dan kun ie bij verhoogd risico alsnog nipt-en
Blue aan de kattenvoeding, hehehe! Ik heb het ook al eens gehad.
Ik heb weer een stelletje blije hormonen:
[ afbeelding ]

ik móét ook alsmaar van die zoete dingen
 ik móét ook alsmaar van die zoete dingen   k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden
 k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden   

Ons kamertje is echt heel zoet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Kimpossible het volgende:
Thanks ladiesik móét ook alsmaar van die zoete dingen
k zal binnenkort eens foto's maken van de babykamer! Daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen van jullie kiezen om het niet te willen weten, ik zou dat echt niet volhouden
 .
.

KP maar dan voor Joop
 KP maar dan voor Joop  Krijg van vriendin al Heule mooie Koeka boxzak
 Krijg van vriendin al Heule mooie Koeka boxzak 

Jaaaa maar ook echt van dat zuurstokrozebloemetjeszoetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ons kamertje is echt heel zoet hoor.
 En dat terwijl de muur van onze babykamer heul zacht blauw is als rustige basis, hehe. Maar verder is echt zowat alles roze
 En dat terwijl de muur van onze babykamer heul zacht blauw is als rustige basis, hehe. Maar verder is echt zowat alles roze  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |