quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Skittles het volgende:

Ik heb zitten googlen is dit 'm?
[ afbeelding ]
 ik was ook al aan het kijken
 ik was ook al aan het kijken

Ik hoor zoveel liefde over dat deken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.

Gaan die wel goed?
 Gaan die wel goed?  You go girl!
 You go girl!

j e hebt geen woord teveel gezegd <3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?

Hahaha omg..Dat is nog waar ook! Hmm jij maakt me al een pietsie minder huiverig voor die bevalhouding :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.Gelukkig vond ik die houding bij het oefenen dus ook niks.
Bij het op mijn knieën zitten stond mijn man naast het bed en dan kon hij goed over mijn rug heen strijken/ een beetje druk op mijn rug uitoefenen. Hij hoeft in ieder geval niet in allerlei gaten te kijken als hij niet wil.

Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Kimpossible het volgende:
GM, die koekjes, wat doe je!!Gaan die wel goed?
Skittles nu echt aan de mvm!You go girl!
Nik, herkenbare onzekerheid hoor, en jij verwacht er 2! Ik heb soms ook ineens cold feet, maar we gaan dat gewoon helemaal goed doen als ze er zijn!
Blue, dat boxkleed! Dies leuk! Oh en: Snoep verstandig, eet een appel, toch?

Haha, wat een flauwerik!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!
Mn vent moest ook weer natuurlijk, en nu moest ik delen.

Omgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
Die armband... euhm, wat zit daar voor mini-bevallingstang aan?
[ afbeelding ]

Ja morgen 11 wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre die plaatjes!!
11 weken voor jou toch?

Daar mag je mee oefenen, echt tof. Beetje bij beetje uitrekken tot je klaar bent voor het echte werk, een tang zo groot als een heggeschaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens het topic van babybytes o.i.d. is dat een druppel. Wat dus waarschijnlijk staat voor je urinequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]

beetje een pisding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?

Ja eindelijk weer spieken! Wanneer mag jij weer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja morgen 11 weken
Voor jou nog 2 nachtjes slapen voordat je je frummel weer mag zien toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |