quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Skittles het volgende:
![]()
Ik heb zitten googlen is dit 'm?
[ afbeelding ]
Ik hoor zoveel liefde over dat deken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
Milka![]()
Mvm is net langsgeweest, wat is dat wikkeldeken zaaaachtIk ben het steeds aan het aaien.
j e hebt geen woord teveel gezegd <3quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?
Hahaha omg..Dat is nog waar ook! Hmm jij maakt me al een pietsie minder huiverig voor die bevalhouding :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn man vond de zijligging om te persen pas vreselijk, dan moest hij mijn been ondersteunen en keek hij zo 'het gat' in.Gelukkig vond ik die houding bij het oefenen dus ook niks.
Bij het op mijn knieën zitten stond mijn man naast het bed en dan kon hij goed over mijn rug heen strijken/ een beetje druk op mijn rug uitoefenen. Hij hoeft in ieder geval niet in allerlei gaten te kijken als hij niet wil.
Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Kimpossible het volgende:
GM, die koekjes, wat doe je!!Gaan die wel goed?
Skittles nu echt aan de mvm!You go girl!
Nik, herkenbare onzekerheid hoor, en jij verwacht er 2! Ik heb soms ook ineens cold feet, maar we gaan dat gewoon helemaal goed doen als ze er zijn!
Blue, dat boxkleed! Dies leuk! Oh en: Snoep verstandig, eet een appel, toch?
Haha, wat een flauwerik!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die koekjes vallen in t vakje: ik krijg er iets t zuur van maar die koekjes zijn het zooo vreselijk waard!!!
Mn vent moest ook weer natuurlijk, en nu moest ik delen.![]()
Omgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
Die armband... euhm, wat zit daar voor mini-bevallingstang aan?![]()
[ afbeelding ]
Ja morgen 11 wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre die plaatjes!!![]()
11 weken voor jou toch?
Daar mag je mee oefenen, echt tof. Beetje bij beetje uitrekken tot je klaar bent voor het echte werk, een tang zo groot als een heggeschaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens het topic van babybytes o.i.d. is dat een druppel. Wat dus waarschijnlijk staat voor je urinequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
beetje een pisding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat is m!! Voldoet ie aan de verwachtingen?
Ja eindelijk weer spieken! Wanneer mag jij weer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja morgen 11 weken
Voor jou nog 2 nachtjes slapen voordat je je frummel weer mag zien toch?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb nu al een serieus buikje in de avondWist wel dat het bij een tweede sneller ging, maar zo snel?
Dick Bruna servies klinkt wel leuk!
Wat leuk! Jammer dat de bordjes inmiddels al kapot zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beide bordjes zijn inmiddels stuk gevallen
Die nachtlampjes worden nog steeds gebruikt. 1 hangt op de overloop. Precies genoeg licht!
Ik werd er ook niet beroerd van. Maar om er nou zo aan te snuiven ging me wat te verquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat leuk! Jammer dat de bordjes inmiddels al kapot zijn.
Ik heb net trouwens een kan opengedraaid om te ruiken of de lucht nou echt misselijkmakend is en ik vind het dus eerlijk gezegd heerlijk ruiken. Zou er zo de hele dag aan kunnen ruikenHet heeft dezelfde geur als de desinfectans waar ik m'n handen mee desinfecteer op m'n werk.
Haha! Ja dat idd. Het spul dat er als basis in zit vind ik ook best oké ruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef marel88 het volgende:
Wacht maar tot het zich mengt met pies
Ach ieder zn ding toch! Mijn beste vriendin wordt heel blij van chloorlucht en mij kan je gerust een middag op n tankstation laten staan... Bezineluchtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens een kan opengedraaid om te ruiken of de lucht nou echt misselijkmakend is en ik vind het dus eerlijk gezegd heerlijk ruiken. Zou er zo de hele dag aan kunnen ruikenHet heeft dezelfde geur als de desinfectans waar ik m'n handen mee desinfecteer op m'n werk.
Zo dit dus! En niet een klein buikje ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb nu al een serieus buikje in de avondWist wel dat het bij een tweede sneller ging, maar zo snel?
Spannend!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, ik heb een afspraak over ruim twee weken staan. Voor een echo. Vind het zo spannend! *Nu* ergens zou het hartje moeten gaan kloppen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik was net sites aan het bekijken en heb een keuze voor een praktijk gemaakt geloof ik! Die doen met 8 weken de eerste afspraak en ook een echo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Zo dit dus! En niet een klein buikje ook
Oja MvM, die moet ik ook nog bellen... Maar eerst maar ff een afspraak maken!
De andere oktober dames al een afspraak staan?
Ik mag over precies een week voor mijn termijnechoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja eindelijk weer spieken! Wanneer mag jij weer?
hihi nou wees maar blij!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Pffft!! Vorige x mocht ik om 9.uur en nu ook "pas" om 13:40.... #firstworldproblemsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Dyre het volgende:
Benzinelucht![]()
Spannend Spees, IMA en Loj! Die eerste echo heb ik (achteraf) veel te vroeg gekregen met 6 weken. Was heel lief bedoeld van de verloskundige, ivm eerdere miskraam, maar uiteindelijk kon ze van die echo niets maken en heb ik nóg een week in spanning moeten zitten. Ik zou nu dus voor de 7 weken zeker geen echo aanraden
[..]
Ik mag over precies een week voor mijn termijnecho(kwart over 6 's avonds, das toch geen tijd, moet ik de hele dag in spanning wachten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |