quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Amsel even geduld, heb je al een geslachtsecho gepland?
Ja, dank jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef BlueEyes het volgende:
Burdie hoe is t eigenlijk met jou? Opgeknapt na gisteren?
Bedankt voor je info WupWupquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef WupWup het volgende:
Geppie, dat groepsconsult wordt gedeclareerd als een consult bij de gynaecoloog heb ik me door het OLVG laten vertellen. Het kan wel zijn dat je verzekering daar een verwijzing voor wil zien (van huisarts of verloskundige). Bel zelf ook even met de poli verloskunde in het OLVG om je te laten vertellen wát ze precies indienen bij de verzekeraar (ik heb het een paar maanden geleden gedaan ivm het verzoek om een verwijsbrief van een zwangere).
Door de koffiepauzesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Loj het volgende:
Japie! Je bent er!!!
Gefeliciteerd Momo!
Go Axia
En echt respect Alexia
M'n testje vandaag was veel duidelijker, dus m'n ud zal wel in oktober worden.
Morgen bel ik de gyn
Ben zo benieuwd hoe ver ik ben!
Oh en wie kan me vertellen waarom afspraken bij de huisarts altijd uitlopen
GUM stokers, veel fijner dan houten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Door de koffiepauzes
Net klaar bij de mondhyg, zwaar ontstoken tandvlees..dus nu aan de soft tandeborstel en stokeren!
Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Dot. het volgende:
Nou, de hormonale bui is nog niet weg. Ik heb gebeld dat ik graag het geld terug wil en we het pak wel ergens anders heen brengen, weigert die man gewoon het geld terug te geven! Ja, mevrouw, dat doen we niet hoor. En op mijn argument dat ik net als bij iedere andere dienst of product gewoon mag annuleren voordat hij is begonnen zei hij; ja, en dan krijg je een tegoedbon terug. Echt, grrrr![]()
Mijn vriend moet dat stomme kostuum maar ophalen zaterdag, want ik mep die hele tent in elkaar zo
Nee, bij elke andere stomerij (ook kleine zelfstandigen) zit je rond de 15 euro voor een kostuum. Het is gelukkig allemaal al wat meer gezaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook heel duur, daar niet van, maar zijn dat niet gewoon gangbare prijzen voor het laten stomen van een kostuum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |