Dat is kut voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef Fopje het volgende:
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
geil sletje linksquote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god
http://imgur.com/gallery/kSOeM
'Gridlock - Under 18s Clubbing at Wonderland Maidstone'quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god
http://imgur.com/gallery/kSOeM
Mermaid = zeemeermin.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet het betekenen Maidstone? Meidensteen?
Maar een maid is een meid, als in de betekenis van het woord dat we nu kennen als dienstmeid.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mermaid = zeemeermin.
Maid - mer = Maid
Maid = min
Stone = steen
Antwoord: minsteen
hoaxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het bewijs dat vrouwen ook schijten:
http://www.tcmag.com/maga(...)alize_girls_crap_too
Nu kan niemand er meer omheen. Sorry voor het doorprikken van jullie dromen
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEEEquote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het bewijs dat vrouwen ook schijten:
http://www.tcmag.com/maga(...)alize_girls_crap_too
Nu kan niemand er meer omheen. Sorry voor het doorprikken van jullie dromen
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef Fopje het volgende:
Your ass is grass and I'm the lawn mower.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef Fopje het volgende:
Damn... I'm looking good!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Your ass is grass and I'm the lawn mower.
Wel dolle boel hier op de scquote:
Die vriendin van hem op FBquote:
Dan breekt m'n scherm.quote:
Een vriendin uit Zweden, het klinkt zo goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gezien, maar laat hem lekker in z'n waan joh.
Kan prima hoor, maar in een ander land, en elkaar nog nooit gezien hebben, kan wel eens fataal zijn. Dan is het zelfde land nog wel haalbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:25 schreef FL_Freak het volgende:
Lange afstand relatie? Damn dat werkte voor mij al niet met een chick uit Flevoland jaren geleden.
Trouwens elkaar nog niet gezien hebben...dan heb je nog geen relatie. Je kunt iemand heel mooi en aantrekkelijk vinden op cam of foto maar je moet elkaar wel zien in het echt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan prima hoor, maar in een ander land, en elkaar nog nooit gezien hebben, kan wel eens fataal zijn. Dan is het zelfde land nog wel haalbaar.
True.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens elkaar nog niet gezien hebben...dan heb je nog geen relatie. Je kunt iemand heel mooi en aantrekkelijk vinden op cam of foto maar je moet elkaar wel zien in het echt.
Dan nog werkt een langeafstandrelatie niet weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens elkaar nog niet gezien hebben...dan heb je nog geen relatie. Je kunt iemand heel mooi en aantrekkelijk vinden op cam of foto maar je moet elkaar wel zien in het echt.
Heb zat voorbeelden gezien waarbij het wel werkte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan nog werkt een langeafstandrelatie niet weet ik uit ervaring.
Ik heb ook wel eens van kennissen gehoord met een vriendin aan de andere kant van de wereld, maar moet je dat willen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb zat voorbeelden gezien waarbij het wel werkte.
Neuh, moet je niet willen. Maar ik heb het ook meer over lange afstand relaties binnen het land, en niet aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van kennissen gehoord met een vriendin aan de andere kant van de wereld, maar moet je dat willen
Binnen Nederland zit je overal bijna wel in 4 uur of minder, als je in het midden van het land woont 2,5 uur en minder. Dat kan makkelijk, kan je elkaar gewoon elk weekend o.i.d. zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, moet je niet willen. Maar ik heb het ook meer over lange afstand relaties binnen het land, en niet aan de andere kant van de wereld.
Precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen Nederland zit je overal bijna wel in 4 uur of minder, als je in het midden van het land woont 2,5 uur en minder. Dat kan makkelijk, kan je elkaar gewoon elk weekend o.i.d. zien.
Mijn eigen ervaring ging uit van de andere kant van Europaquote:
Een Russische?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaring ging uit van de andere kant van Europa
je herkend de vlag niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is in de link zichtbaar welk land.![]()
Nice, nice
Neuh, ik ben vrij goed met topo, maar een vlag aan een land verbinden is niet iets wat ik echt geleerd/onthouden heb.quote:
shame on mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, ik ben vrij goed met topo, maar een vlag aan een land verbinden is niet iets wat ik echt geleerd/onthouden heb.
uiteraardquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach weet jij van ieder land ter wereld dan de vlag die zij hebben?
Scheelt, Google weet het ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach weet jij van ieder land ter wereld dan de vlag die zij hebben?
Stomme google, straks kan ik haar bronnen ook niet meer vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt, Google weet het ook niet.
[ afbeelding ]
Kut voor je.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme google, straks kan ik haar bronnen ook niet meer vertrouwen
Ik verplicht je dan ook niet naar mij te luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik jullie advies altijd uiterst deskundig vind: Wat voor kapsel zal ik laten knippen?
Dat gaat het niet worden, ik heb niet van dat haar.quote:
Vertel.quote:
Ik moest googelen wat een focaccia is. Heb ik toch mijn kennis nog uit weten te breiden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had gisteravond twee focaccia's gekocht bij de AH. Nu heeft ze er een zomaar gepakt![]()
Tuig! Hoeken zeg ik je! Tevens pics van je zusje, zowel ervoor als erna.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had gisteravond twee focaccia's gekocht bij de AH. Nu heeft ze er een zomaar gepakt![]()
zusje is niet thuisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuig! Hoeken zeg ik je! Tevens pics van je zusje, zowel ervoor als erna.
Hanekam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik jullie advies altijd uiterst deskundig vind: Wat voor kapsel zal ik laten knippen?
Briljant tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]__________________________________
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik had je wel zo verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Groen-zwart haar, serieus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Positief denken!quote:
Zie je! Het is altijd weekend!quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht. Je stelt mij teleur
Goed zoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry.Ik zal het niet meer doen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
Wellicht heb ik het je al eens gevraagd, maar werk jij of studeer jij of wat doe jij eigenlijk?
Heb jij die website ook gemaakt van die schaatshal in Almere?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik werk.![]()
Nu net anderhalf jaar.
Ik maak websites.
Dat is alweer best lang. Misschien moet je net zoals ouders zeggen dat hun baby nog maar 18 maanden is, zeggen dat jij nog maaaaar 18 maanden werkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik werk.![]()
Nu net anderhalf jaar.
Ik maak websites.
Maar werk je bij een bedrijf of op freelance basis?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
Maar af en toe heb ik niet zo heel veel zin in werken.
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb jij die website ook gemaakt van die schaatshal in Almere?
Dat meen je toch niet serieusquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is alweer best lang. Misschien moet je net zoals ouders zeggen dat hun baby nog maar 18 maanden is, zeggen dat jij nog maaaaar 18 maanden werkt.
Het is wel leuk jaquote:Oh tofIk ga afstuderen bij een bedrijf, en daar moet ik ook aan de website gaan werken
Ik heb voor het eerst gezien hoe je een website kan veranderen qua inhoud
Werk bij een bedrijf.quote:Maar werk je bij een bedrijf of op freelance basis?
Ik ken die hele site niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus
Houden zoquote:
Nope, helaas niet.. FOK! en m'n werk houd ik graag gescheiden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Houden zo
Heb je zo een voorbeeld van een website die jij gemaakt hebt?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.. FOK! en m'n werk houd ik graag gescheiden.
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..quote:
Aha, jij zorgt er zeg maar voor dat het gedeelte achter de schermen goed in elkaar zit/soepel loopt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..
Jup. Alles wat met code te maken heeft op website-gebied.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha, jij zorgt er zeg maar voor dat het gedeelte achter de schermen goed in elkaar zit/soepel loopt?
Dus jij doet de hele dag niets anders dan een beetje regeltjes tikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Alles wat met code te maken heeft op website-gebied.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij doet de hele dag niets anders dan een beetje regeltjes tikken
Eerste tentamen gehaald.quote:
En wachten tot de code compiled is, wachten tot de bestanden op (of van) de FTP server staan, wachten tot je naar huis mag, wachten tot je naar de wc kan, wachten bij het koffiezetapparaat, wachten op je klanten/designbureau's die wat aan moeten leveren, wachten op degene boven je die iets goedgekeurd heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.Nouja, bijna. Zit ook veel overlegtijd in, uitzoektijd, klantbezoeken, etc.
Je hebt toch gezorgd dat het ontwerp te zien op de site? Daar mag je best mee pronken. Mits het een leuk ontwerp is, uiteraard.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..
Oh, het is ju al uit? Ik had een week gewed.quote:
Altijd aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het is ju al uit? Ik had een week gewed.
Dat ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En wachten tot de code compiled is, wachten tot de bestanden op (of van) de FTP server staan, wachten tot je naar huis mag, wachten tot je naar de wc kan, wachten bij het koffiezetapparaat, wachten op je klanten/designbureau's die wat aan moeten leveren, wachten op degene boven je die iets goedgekeurd heeft.
Veel wachten in ieder geval.
Alleen maar een teken dat je het best wel leuk vindt toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, het klinkt nog zo kort
Zit hier al een behoorlijke tijd.
Zolang het druk is, is er werkquote:[..]
Het is wel leuk jaAlleen zo kut dat het hier zo druk is.
Dat maakt het af en toe net iets minder.
Gebruiken ze wordpress ofzo?Of moet je echt in de code gaan zitten wroeten?
Sowieso wel leuk werk.
Oh nicequote:[..]
Werk bij een bedrijf.
Super goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eerste tentamen gehaald.
Maar dit waren de zekere 5 studiepunten van de 15. Natuurkundige zet ik in op een herkansing, en eigenlijk hoop ik wel dat ik analyse gehaald heb.
Niet echt. De ontwerper based zelf z'n ontwerpen, en een collega propt dat in het systeem dat we gebruiken. Ik houd me meer bezig met modules.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt toch gezorgd dat het ontwerp te zien op de site? Daar mag je best mee pronken. Mits het een leuk ontwerp is, uiteraard.
Klopt jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar een teken dat je het best wel leuk vindt toch?
Klopt jaquote:[..]
Zolang het druk is, is er werkMAar ik snap wel dat het kut is als het voor langere periode druk is.
Ja wordpress inderdaaadNiet aan de code, lijkt mij niet verstandig
Met veel gelukquote:[..]
Oh nice
Ze heeft haar geswaffeld met die ballon penerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze dat huilende meisje links heeft aangedaan met die ballonnen.
jij bent anders best gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Afvoerputjes horen dan ook niet gezellig te zijn.
hoi flippiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Afvoerputjes horen dan ook niet gezellig te zijn.
Ik waardeer onze gesprekken ook altijd. Wie weet vertellen we elkaar ooit nog eens iets diepzinnigs, en wie weet zie je ooit in dat ik geen 818kijker benquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het fijn om je weer zo vaak te spreken
ga je vaak naar je club danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik waardeer onze gesprekken ook altijd. Wie weet vertellen we elkaar ooit nog eens iets diepzinnigs, en wie weet zie je ooit in dat ik geen 818kijker ben![]()
![]()
Vaak genoeg, bekerwedstrijdjes, en, zoals AZ nu in Europa speelt, als het mogelijk is ook Europa wedstrijdjes meepakken.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vaak genoeg, bekerwedstrijdjes, en, zoals AZ nu in Europa speelt, als het mogelijk is ook Europa wedstrijdjes meepakken.
En ik kom wel eens in de Kuip gezien groot deel van de familie voor Feyenoord is, en ik de sfeer wel lachen vind.
Fijn om te horen, tjackquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
oh misschien ben je dan geen 818je trouwens
ik wil ook wel graag nog een keer naar f'noord
dat is het bij feyenoord altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn om te horen, tjack
En kies dan wel een wedstrijd uit dat vaak billen knijpen is. Dan is het nog een beetje leuk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
maar waar wil je een diepzinnig gesprek over hebben flip
De kleur oranjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
Dat is een goede vraag, tjacka.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
okequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, tjacka.
Ik weet uberhaupt niet wat jou daadwerkelijk interesseert op voetbal na, en ik weet niet wat jij onder diepzinnig vindt vallen.
Geschiedenis, religie en politiek gerelateerde onderwerpen kan al snel onder diepzinnig vallen.
Lastig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
vond jij mao zedong de grootste held of de grootste misdadiger van de twintigste eeuw
Vertel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
Wat.
Die Onopgeloste zaken aflevering.
ja man, en lekker jongetjes van 14 tot zelfmoord drijven, stoere boysquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
Bah bah die anti homo filmpjes van rusland( dan bedoel ik die groep die homo's/lesbiennes mishandelen).
is dat die met die doodsbedreigingen enzo? Ik had daarvan nogal wat stukjes aan reclame (quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meisje dat zichzelf stalkt. Triest wel.
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is dat die met die doodsbedreigingen enzo? Ik had daarvan nogal wat stukjes aan reclame () gezien, en ik was stiekem wel benieuwd.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar The Mentalist en dat vind ik genoeg SBS voor een week
jawol dikke 220 euro gemaakt en nog met een maat ergens wat hout lopen hakken voor 30 euro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
beetje goede uren gedraaid vorige week?
nice. Ik zou eigenlijk nachtdienst hebben, maar is weer afgebeldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
jawol dikke 220 euro gemaakt en nog met een maat ergens wat hout lopen hakken voor 30 euro.
geld
lekker bier drinken danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nice. Ik zou eigenlijk nachtdienst hebben, maar is weer afgebeld
ik ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga het ook niet lang meer uithouden op den FOK!s zo.
Jonge je hebt de goude jaren van FOK! sws gemist ik weet pas wat langzaam bloedend FOK! is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook nietwaarom gaat FOK! langzaam dood
de goude jaren van FOK! heb ik niet gemist hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jonge je hebt de goude jaren van FOK! sws gemist ik weet pas wat langzaam bloedend FOK! is.
Wat was je andere username danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
de goude jaren van FOK! heb ik niet gemist hoorBen hier al sinds 2008
Iedereen wordt ouder, en de jongere generatie kan FOK! niet meer vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook nietwaarom gaat FOK! langzaam dood
Ohja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Zorg maar dat je niet te laat komt op je werk BBQ morgen.
Zal voor mij ook wel weer feest worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef Snowbells het volgende:
Nu al koppijn laat staan deze ochtend
Paracetamol. Werkt bij mij altijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef Snowbells het volgende:
Nu al koppijn laat staan deze ochtend
Altijd broeder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:46 schreef FL_Freak het volgende:
Mono mag ik ook een beetje van die liefde?
wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Altijd broeder.
Voel de 30cm liefde in je strakke aars
Om gelijk die dingen te pakken is ook zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Paracetamol. Werkt bij mij altijd
Heb het vorige maand al 3 keer gedaan voor hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om gelijk die dingen te pakken is ook zo
Mja je hebt hoofdpijn en je hebt hoofdpijn he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik slik enkel pijnstillers als ik niet meer kan staan/lopen.
Dan werkt het ook direct. Heb sowieso een hekel aan medicijnen en dergelijke. Het is gewoon troep. Soms ontkom je er niet aan, maar ik beperk het gebruik tot enkel noodzakelijk.
Precies. Als het echt niet anders meer kan, dan moet je het gebruiken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja je hebt hoofdpijn en je hebt hoofdpijn he.
Die laatste keren dat ik hoofdpijn had, had ik het zowel staand en in bed liggend. Echt kut manquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Als het echt niet anders meer kan, dan moet je het gebruiken.
Teveel mensen hebben 'last' dus slikken ze maar paracetamol ofzo
Kom eens terug als je niet meer kan functioneren ofzoDan pas! Dus als je clusterkoppijn hebt of zulke hoofdpijn dat je niet meer kan opstaan zonder dat je het gevoel hebt dat er iemand met een drilboor je hersenpan probeert te penetreren, dan is het in mijn ogen terecht dat je het neemt ja
Oh ok. Ik hou me namelijk met de gehele website bezig. We krijgen de AI's of PSD's aangeleverd van een ontwerpbureau en ik maak er een website van. Nu is het wel zo dat mijn collega zich veel meer richt op het CMS en doorgaans dus ook de custom modules oppakt. Dus op websiteniveau hou ik het vrij oppervlakkig. Gelukkig is dat niet mijn enige bezigheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt. De ontwerper based zelf z'n ontwerpen, en een collega propt dat in het systeem dat we gebruiken. Ik houd me meer bezig met modules.
nee nu heb ik weer een sociaal leven in plaats van heel de dag achter een bureau zittenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is juist de reden om nog meer te posten!
sorry, ik was aan het huilenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
Er zit drie uur tussen mn posts. Waar is iedereen?
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee nu heb ik weer een sociaal leven in plaats van heel de dag achter een bureau zitten
Bellen vanaf mobiel terwijl je daar aan de balie staat. Kijken wat ze doet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
konker huisarts.
ELKE KEER ALS IK BEL, FUCKING ELKE KEER sta ik ruim 10 minuten in de wacht
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bellen vanaf mobiel terwijl je daar aan de balie staat. Kijken wat ze doet!
De jaloeziequote:
Zoiets bestaat al echt jaren he..quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
Automaat die gratis koffie, cappuccino, espresso, chocolademelk, verschillende soorten thee, etc. schenkt ontdekt. Ontdekking van de dag gewoon.
thermoskannen vullen en mee naar huis die shit, jeweetquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
Automaat die gratis koffie, cappuccino, espresso, chocolademelk, verschillende soorten thee, etc. schenkt ontdekt. Ontdekking van de dag gewoon.
Net zoals je gratis geld van de overheid krijgt.quote:
Mijn pa was laatst te laat opgestaan, dus hij moest snel weg.. Ging die met een koffie op de fiets.. Nee, niet in een thermoskan, nee, gewoon in een echt glasquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
thermoskannen vullen en mee naar huis die shit, jeweet
Precies!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals je gratis geld van de overheid krijgt.
Loop je bij het magazijn of zit je een bal gehakt weg te werken daarboven in het restaurant?quote:
Dat tweede. Moet toch wat tijdens de colleges door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Loop je bij het magazijn of zit je een bal gehakt weg te werken daarboven in het restaurant?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat tweede. Moet toch wat tijdens de colleges door.
Hallo meneer lul de behangerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |