sorry, ik was aan het huilenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
Er zit drie uur tussen mn posts. Waar is iedereen?
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee nu heb ik weer een sociaal leven in plaats van heel de dag achter een bureau zitten
Bellen vanaf mobiel terwijl je daar aan de balie staat. Kijken wat ze doet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
konker huisarts.
ELKE KEER ALS IK BEL, FUCKING ELKE KEER sta ik ruim 10 minuten in de wacht
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bellen vanaf mobiel terwijl je daar aan de balie staat. Kijken wat ze doet!
De jaloeziequote:
Zoiets bestaat al echt jaren he..quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
Automaat die gratis koffie, cappuccino, espresso, chocolademelk, verschillende soorten thee, etc. schenkt ontdekt. Ontdekking van de dag gewoon.
thermoskannen vullen en mee naar huis die shit, jeweetquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
Automaat die gratis koffie, cappuccino, espresso, chocolademelk, verschillende soorten thee, etc. schenkt ontdekt. Ontdekking van de dag gewoon.
Net zoals je gratis geld van de overheid krijgt.quote:
Mijn pa was laatst te laat opgestaan, dus hij moest snel weg.. Ging die met een koffie op de fiets.. Nee, niet in een thermoskan, nee, gewoon in een echt glasquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
thermoskannen vullen en mee naar huis die shit, jeweet
Precies!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals je gratis geld van de overheid krijgt.
Loop je bij het magazijn of zit je een bal gehakt weg te werken daarboven in het restaurant?quote:
Dat tweede. Moet toch wat tijdens de colleges door.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Loop je bij het magazijn of zit je een bal gehakt weg te werken daarboven in het restaurant?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat tweede. Moet toch wat tijdens de colleges door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |