Iedereen wordt ouder, en de jongere generatie kan FOK! niet meer vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook nietwaarom gaat FOK! langzaam dood
Ohja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Zorg maar dat je niet te laat komt op je werk BBQ morgen.
Zal voor mij ook wel weer feest worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef Snowbells het volgende:
Nu al koppijn laat staan deze ochtend
Paracetamol. Werkt bij mij altijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:41 schreef Snowbells het volgende:
Nu al koppijn laat staan deze ochtend
Altijd broeder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:46 schreef FL_Freak het volgende:
Mono mag ik ook een beetje van die liefde?
wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Altijd broeder.
Voel de 30cm liefde in je strakke aars
Om gelijk die dingen te pakken is ook zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Paracetamol. Werkt bij mij altijd
Heb het vorige maand al 3 keer gedaan voor hoofdpijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om gelijk die dingen te pakken is ook zo
Mja je hebt hoofdpijn en je hebt hoofdpijn he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik slik enkel pijnstillers als ik niet meer kan staan/lopen.
Dan werkt het ook direct. Heb sowieso een hekel aan medicijnen en dergelijke. Het is gewoon troep. Soms ontkom je er niet aan, maar ik beperk het gebruik tot enkel noodzakelijk.
Precies. Als het echt niet anders meer kan, dan moet je het gebruiken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja je hebt hoofdpijn en je hebt hoofdpijn he.
Die laatste keren dat ik hoofdpijn had, had ik het zowel staand en in bed liggend. Echt kut manquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Als het echt niet anders meer kan, dan moet je het gebruiken.
Teveel mensen hebben 'last' dus slikken ze maar paracetamol ofzo
Kom eens terug als je niet meer kan functioneren ofzoDan pas! Dus als je clusterkoppijn hebt of zulke hoofdpijn dat je niet meer kan opstaan zonder dat je het gevoel hebt dat er iemand met een drilboor je hersenpan probeert te penetreren, dan is het in mijn ogen terecht dat je het neemt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |