quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo
Wellicht heb ik het je al eens gevraagd, maar werk jij of studeer jij of wat doe jij eigenlijk?
Heb jij die website ook gemaakt van die schaatshal in Almere?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik werk.![]()
Nu net anderhalf jaar.
Ik maak websites.
Dat is alweer best lang. Misschien moet je net zoals ouders zeggen dat hun baby nog maar 18 maanden is, zeggen dat jij nog maaaaar 18 maanden werkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik werk.![]()
Nu net anderhalf jaar.
Ik maak websites.
Maar werk je bij een bedrijf of op freelance basis?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
Maar af en toe heb ik niet zo heel veel zin in werken.
Toevallig wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb jij die website ook gemaakt van die schaatshal in Almere?
Dat meen je toch niet serieusquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is alweer best lang. Misschien moet je net zoals ouders zeggen dat hun baby nog maar 18 maanden is, zeggen dat jij nog maaaaar 18 maanden werkt.
Het is wel leuk jaquote:Oh tofIk ga afstuderen bij een bedrijf, en daar moet ik ook aan de website gaan werken
Ik heb voor het eerst gezien hoe je een website kan veranderen qua inhoud
Werk bij een bedrijf.quote:Maar werk je bij een bedrijf of op freelance basis?
Ik ken die hele site niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus
Houden zoquote:
Nope, helaas niet.. FOK! en m'n werk houd ik graag gescheiden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Houden zo
Heb je zo een voorbeeld van een website die jij gemaakt hebt?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.. FOK! en m'n werk houd ik graag gescheiden.
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..quote:
Aha, jij zorgt er zeg maar voor dat het gedeelte achter de schermen goed in elkaar zit/soepel loopt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..
Jup. Alles wat met code te maken heeft op website-gebied.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aha, jij zorgt er zeg maar voor dat het gedeelte achter de schermen goed in elkaar zit/soepel loopt?
Dus jij doet de hele dag niets anders dan een beetje regeltjes tikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Alles wat met code te maken heeft op website-gebied.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij doet de hele dag niets anders dan een beetje regeltjes tikken
Eerste tentamen gehaald.quote:
En wachten tot de code compiled is, wachten tot de bestanden op (of van) de FTP server staan, wachten tot je naar huis mag, wachten tot je naar de wc kan, wachten bij het koffiezetapparaat, wachten op je klanten/designbureau's die wat aan moeten leveren, wachten op degene boven je die iets goedgekeurd heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.Nouja, bijna. Zit ook veel overlegtijd in, uitzoektijd, klantbezoeken, etc.
Je hebt toch gezorgd dat het ontwerp te zien op de site? Daar mag je best mee pronken. Mits het een leuk ontwerp is, uiteraard.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwerper, dus het is niet zo dat ik de hele site maak, en om nou met werk van anderen te pronken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |