Ik verplicht je dan ook niet naar mij te luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik jullie advies altijd uiterst deskundig vind: Wat voor kapsel zal ik laten knippen?
Dat gaat het niet worden, ik heb niet van dat haar.quote:
Vertel.quote:
Ik moest googelen wat een focaccia is. Heb ik toch mijn kennis nog uit weten te breiden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had gisteravond twee focaccia's gekocht bij de AH. Nu heeft ze er een zomaar gepakt![]()
Tuig! Hoeken zeg ik je! Tevens pics van je zusje, zowel ervoor als erna.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had gisteravond twee focaccia's gekocht bij de AH. Nu heeft ze er een zomaar gepakt![]()
zusje is niet thuisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuig! Hoeken zeg ik je! Tevens pics van je zusje, zowel ervoor als erna.
Hanekam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik jullie advies altijd uiterst deskundig vind: Wat voor kapsel zal ik laten knippen?
Briljant tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]__________________________________
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik had je wel zo verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Groen-zwart haar, serieus.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |