Heb zat voorbeelden gezien waarbij het wel werkte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan nog werkt een langeafstandrelatie niet weet ik uit ervaring.
Ik heb ook wel eens van kennissen gehoord met een vriendin aan de andere kant van de wereld, maar moet je dat willen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb zat voorbeelden gezien waarbij het wel werkte.
Neuh, moet je niet willen. Maar ik heb het ook meer over lange afstand relaties binnen het land, en niet aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van kennissen gehoord met een vriendin aan de andere kant van de wereld, maar moet je dat willen
Binnen Nederland zit je overal bijna wel in 4 uur of minder, als je in het midden van het land woont 2,5 uur en minder. Dat kan makkelijk, kan je elkaar gewoon elk weekend o.i.d. zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, moet je niet willen. Maar ik heb het ook meer over lange afstand relaties binnen het land, en niet aan de andere kant van de wereld.
Precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen Nederland zit je overal bijna wel in 4 uur of minder, als je in het midden van het land woont 2,5 uur en minder. Dat kan makkelijk, kan je elkaar gewoon elk weekend o.i.d. zien.
Mijn eigen ervaring ging uit van de andere kant van Europaquote:
Een Russische?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaring ging uit van de andere kant van Europa
je herkend de vlag niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is in de link zichtbaar welk land.![]()
Nice, nice
Neuh, ik ben vrij goed met topo, maar een vlag aan een land verbinden is niet iets wat ik echt geleerd/onthouden heb.quote:
shame on mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, ik ben vrij goed met topo, maar een vlag aan een land verbinden is niet iets wat ik echt geleerd/onthouden heb.
uiteraardquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach weet jij van ieder land ter wereld dan de vlag die zij hebben?
Scheelt, Google weet het ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach weet jij van ieder land ter wereld dan de vlag die zij hebben?
Stomme google, straks kan ik haar bronnen ook niet meer vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt, Google weet het ook niet.
[ afbeelding ]
Kut voor je.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme google, straks kan ik haar bronnen ook niet meer vertrouwen
Ik verplicht je dan ook niet naar mij te luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik jullie advies altijd uiterst deskundig vind: Wat voor kapsel zal ik laten knippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |