Vrienden voor dik en dun jeweettog.quote:
Nou, morgen voel je je vast minder moe dan nu. Succes in ieder gevalquote:
ik heb er echt geen aanleg voorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
hoe kun je dat niet snappen? Geen aanleg voor
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, morgen voel je je vast minder moe dan nu. Succes in ieder geval
Bedanktquote:
ik heb een week later vakantiequote:
Als je iets niet leuk vindt is het vaak ook al moeilijkerquote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iets wat je niet goed kan is ook niet leuk om te doen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je iets niet leuk vind is het vaak ook al moeilijker![]()
Hoeveel jaar moet jij nog eigenlijk? Of zit je pas in je eerste jaarquote:
Zeg me wanneerquote:
ja kloptquote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iets wat je niet goed kan is ook niet leuk om te doen.
Volgens mij is het meer het plezier in het oplossen ervan. Krijg je een klein pleziertje bij de juiste uitkomst zie je het daarna sneller.quote:
Hier is het week 8quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg me wanneer
Dit zegt internet namelijk:
Voortgezet onderwijs
Noord Nederland 22 feb 2014 t/m 2 mrt 2014 Week 9
Midden Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8
Zuid Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8
Eerste jaar hbo ja. Nog 3 jaar dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel jaar moet jij nog eigenlijk? Of zit je pas in je eerste jaar
Ga je vavo afmakenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
sta nu een 4,9 gemiddeld en afdelingsleider is heel trots op me
ik heb sinds mn vijftiende geen wiskunde meer gehad, dat helpt ook wel
Ik heb vakantie in week toen, dus vanaf maandag 3 maartquote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg me wanneer
Dit zegt internet namelijk:
Voortgezet onderwijs
Noord Nederland 22 feb 2014 t/m 2 mrt 2014 Week 9
Midden Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8
Zuid Nederland 15 feb 2014 t/m 23 feb 2014 Week 8
Ik hoop deze week de laatste antwoorden te krijgen. Ik zou rechten gaan doen en hoop het in 2 jaar te kunnen doen maar wellicht is het toch 3. Ik moet de antwoorden even afwachtenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerste jaar hbo ja. Nog 3 jaar dus.
Jij al deeltijd studie gevonden?
Ga je leven op het randje? Of er gewoon er in liggen?quote:
Dan mag je nog als iedereen weer terug moetquote:
Neequote:
toegepaste psychologie of sociale studiesquote:Op maandag 3 februari 2014 22:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet je al welke opleiding je gaat volgen?
Oke, ik vind het apart. Maar jammerquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb vakantie in week toen, dus vanaf maandag 3 maart
Dat welquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je nog als iedereen weer terug moet
In weet je al waar?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
toegepaste psychologie of sociale studies
moet ff kijken
Ja dan kan ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 22:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, ik vind het apart. Maar jammer
Misschien in het laatste weekend van mijn vakantie en de eerste van jouw vakantie?
dan kunnen we lekker fokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool heeft maar 8 weken in een blok. Ik ook negen.
Deventer heeft geen loting dus dat is altijd wel chill. Maar het liefste ga ik naar de randstad, dus amsterdam of leiden ofzo.quote:
Ik had er anders gewoon 10 hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool heeft maar 8 weken in een blok. Ik ook negen.
jaaa dan kunnen we langer afsprekenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, ook even ezell vragen. Dan vraag ik ook een keer vrij van werk.
Waarom juist randstadquote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Deventer heeft geen loting dus dat is altijd wel chill. Maar het liefste ga ik naar de randstad, dus amsterdam of leiden ofzo.
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa dan kunnen we langer afspreken
Ik had altijd gewoon 8 weken les.. dan bufferweek (dus geen lees) en dan toetsweek.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Oké bijzonder. Meestal toch echt 8 waardoor de tentamens ook altijd een week eerder zijn.
Ben het hier wel zatquote:
neequote:
En na de zomer weer naar school?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maar heb contract tot mei
als ik door proeftijd kom
daarna ga ik ww in
geen zin om in de zomer te werken
ik ga hier niet op in Tjackquote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en voor mij neem je nooit vrij he
kut mens
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom geen Groningen? Zwolle? Tilburg? Den Bosch?
Nee gewoon, ik wil naar het westenquote:
17 t/m 21 februari 2014 kennelijk. Al denk ik niet dat ik ooit meer zal gaan FOK!ken dan ik de afgelopen tijd het geproduceerdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan kunnen we lekker fokken
nu al zin in haha xd
Wat gezelligquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik wil naar het westen
Daar hebben ze die opleiding nietquote:
Oh.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik wil naar het westen
dat is de week ervoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17 t/m 21 februari 2014 kennelijk. Al denk ik niet dat ik ooit meer zal gaan FOK!ken dan ik de afgelopen tijd het geproduceerd
[..]
Wat gezellig
Utrecht danquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding niet
wanneer heb jij dan vakantiequote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
jullie hebben vakantie als ik toetsweek heb
kut
Ja oke, eng. Waarom?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n bus die onder dat Deltion door ging.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding niet
maandag 3 maartquote:
Nee hebben ze die opleiding nietquote:
Ik snap niet dat je je daar nog druk om maakt. Je maakt de opleiding toch niet af, wat moet je met die certificaten verder.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
jullie hebben vakantie als ik toetsweek heb
kut
HAHAHquote:
De bus zat opeens helemaal vol met dat volk. Allemaal geplamuurde meisjes, energie blikjes, peuken. Oja, ze waren allemaal nogal pauper gekleed.quote:
Anders schoppen ze me van school en heb ik 1700 euro betaald en heb ik alsnog niks.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je daar nog druk om maakt. Je maakt de opleiding toch niet af, wat moet je met die certificaten verder.
Dat is wel een goed punt. Waarom moet je je wiskunde eigenlijk halen? Heb je dat niet op de havo gehaald en is het een vereiste voor je gewenste hbo opleidingquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Anders schoppen ze me van school en heb ik 1700 euro betaald en heb ik alsnog niks.
En ik moet wel mijn wiskunde halen.
Omdat niet iedereen hier in de SC alles opgeeft waaraan zij beginnen en certificaten meer dan goed op je CV staan. Dan wel op je opleiding dan wel op je stage etc. etc.quote:
Bijzonder dat ik die dan nooit in de bus tegen kom.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De bus zat opeens helemaal vol met dat volk. Allemaal geplamuurde meisjes, energie blikjes, peuken. Oja, ze waren allemaal nogal pauper gekleed.
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt. Waarom moet je je wiskunde eigenlijk halen? Heb je dat niet op de havo gehaald en is het een vereiste voor je gewenste hbo opleiding
Beetje vreemde opmerking. Ik vroeg mij oprecht af wat het nut is/was van certificaten als je toch niet van plan bent de opleiding ooit af te maken. Juist met een deel op je CV zien ze je sneller als opgever.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hier in de SC alles opgeeft waaraan zij beginnen en certificaten meer dan goed op je CV staan. Dan wel op je opleiding dan wel op je stage etc. etc.
Sof![]()
Dat moest er even uit
Zat in bus 1 Stadshagen ofzo. Zullen ze die wel altijd nemenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijzonder dat ik die dan nooit in de bus tegen kom.
Ik dacht dat je vorig jaar je propedeuse had gehaald van je vorige opleidingquote:
Klopt. Al hebben ze dan geen peuken en energy in hun hand hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zat in bus 1 Stadshagen ofzo. Zullen ze die wel altijd nemen
nee joh, ben in november gestoptquote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorig jaar je propedeuse had gehaald van je vorige opleiding
Wel lastig dat je wiskunde moet halen en je het zo'n klote vak vindt
Tjacka geeft daar geen neuk om.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, ik krijg op facebook priveberichten over jou. Mijn vriendin mogen jou niet echt![]()
Die lijst is erg lang, en ik sta er half in.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje vreemde opmerking. Ik vroeg mij oprecht af wat het nut is/was van certificaten als je toch niet van plan bent de opleiding ooit af te maken. Juist met een deel op je CV zien ze je sneller als opgever.
En wie binnen deze SC geeft verder zo makkelijk op
ik ben ook een pauperquote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Al hebben ze dan geen peuken en energy in hun hand hoor
plamuur en pauper kleding klopt wel
ik word liever niet geassocieerd met zulk volk
Oooh, vrij snel al. Kreeg je toen nog wel je collegegeld terug of ook niet merquote:
vertelquote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, ik krijg op facebook priveberichten over jou. Mijn vriendin mogen jou niet echt![]()
Vinden ze je in NL niet al lui als je op de universiteit alleen een bachelor doet (3 jaar) en geen masters?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die lijst is erg lang, en ik sta er half in.
En nee natuurlijk niet. Het laat zien dat je bereid bent in jezelf te investeren daar waar je ook een halfjaar vakantie had kunnen nemen. Tevens toont het aan dat je enkele vakken wel op hoog niveau hebt gevolgd en dus een voorsprong in hebt weten op te bouwen
doe je daar aan meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je naar mij kijken met de botenrace
dan ga ik de tjackaatjes heten
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succesquote:
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vinden ze je in NL niet al lui als je op de universiteit alleen een bachelor doet (3 jaar) en geen masters?
Op hbo is dat een ander verhaal natuurlijk. Dat is een beetje het beeld dat ik heb eigenlijk
vroeg varkens visser dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succes
Ja. Ze heeft havo afgerond en haalt dit jaar vwo niet. Het opent dan toch niet echt meerdere deuren anders dan als je wel wiskunde haalt op dit niveauquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?
niemand kijkt ook eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow wist ik niet
ik ben daar nog nooit bij geweest
op welke dag is dat altijdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een giftquote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vrij snel al. Kreeg je toen nog wel je collegegeld terug of ook niet mer
Kutleven heb je ook. Nooit wordt je werk op waarde geschat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeg varkens visser dat?
anders dan hoef ik geen moeite meer in een reactie te steken
welke opleiding was dat dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
Ik kan alleen maar voor je hopen dat je nieuwe opleiding straks je echt aanspreekt. Zo lastig dat je eigenlijk zo weinig van tevoren kunt 'proeven' van de opleiding die je kiestquote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
Zo lang ik hier niet in sta gaat het goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
De nummers 5 t/m 8 zitten wel erg dicht bij elkaar
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 37631
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31814
5 Moeraskat - 29505
6 Crazy-M - 29382
7 essnhills - 29014
8 supersof - 28233
9 VoornaamAchternaam - 26030
10 NBT - 25466
Dan hoef je je voorlopig geen zorgen te makenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang ik hier niet in sta gaat het goed.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:26 schreef Stuart het volgende:
De nummers 5 t/m 8 zitten wel erg dicht bij elkaar
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 37631
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31814
5 Moeraskat - 29505
6 Crazy-M - 29382
7 essnhills - 29014
8 supersof - 28233
9 VoornaamAchternaam - 26030
10 NBT - 25466
quote:
op welke manierquote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat we elke dag een ode aan inso moeten doen
journalistiek in Utrechtquote:
Twee wedstrijden maar, komt goed. In 2011 stond Verhoeven 3 wedstrijden onder de lat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, onze grote vriend staat volgende pot weer op goal.
Ik ga kijken met een mes op mijn pols denk ik.
ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat we elke dag een ode aan inso moeten doen
soms vraagt ie naar mijquote:
je bent zelf liefquote:Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
soms vraagt ie naar mij
dat vond ik toch wel lief
leuk nummerquote:
ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
wie heeft er een foto van de ins gezien???
Dat niet, maar ik heb wel aan zeker 15 minuten geluidsfragmentenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
Ik heb van niemand hier ooit een foto gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
En van VA en WP bedenk ik me nuquote:Op maandag 3 februari 2014 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb van niemand hier ooit een foto gezien.
Oh wacht, dat is niet waar. Wel van Sof en MK
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb wel aan zeker 15 minuten geluidsfragmenten
ikquote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nouja kaas is altijd goed
ik hou van kaas
GC / [GRTD #3763] Stuart is leukquote:
wauwquote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen gedicht over bekkenstoten was dan ook al wel 3 minuten lang. Was bekaf
Ik mag Inso maar voel de behoefte niet om mee te doenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Tjacka het volgende:
stuart haat inso denk ik
hij doet niet mee
inso is een god die ge-eert moet wordenquote:
Minder kutschool zeggen misschien.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
ofzo
ik weet niet hoe je ge eert schrijft
kut leven
Hallo. Inso wordt al gemist zie ik.quote:
Ja, nogalquote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo. Inso wordt al gemist zie ik.
Maand van rouw lijkt me wel toepasselijkquote:
ja hij was ook bevriend met va tochquote:Op maandag 3 februari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lief dat je zowel dikke als dunne mensen vrienden gunt.
en met jou XDquote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hij was ook bevriend met va toch
haha
xd
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hij was ook bevriend met va toch
haha
xd
Rouw is misschien niet het juiste woordquote:Op maandag 3 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maand van rouw lijkt me wel toepasselijk
niemand mag het eruit halenquote:
ik ben niet meer dikquote:
Ik voel er 1 aankomenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben niet meer dik
ik heb al heel lang geen kastgrapje meer over je gemaakt
voor altijd in ons hartquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
ik zou een note geven als iemand het eruit haalt
Ik zie niet waarom iemand het eruit zou halen als anderen het juist op prijs stellenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
ik zou een note geven als iemand het eruit haalt
eyquote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Sof negeert me.
En niet te zuinig. #Insopost
Ik vergeef het je, je bent zo van slagquote:
wil jij het eruit halen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom iemand het eruit zou halen als anderen het juist op prijs stellen
ja komt door insoquote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, je bent zo van slag
Nee, ik haal zijn post niet weg. Wat ik zeg, als anderen dat daar willen hebben, waarom zou ik het dan weghalenquote:
Omdat jij soms een naar mannetje bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik haal zijn post niet weg. Wat ik zeg, als anderen dat daar willen hebben, waarom zou ik het dan weghalen
Dat komt niet door de drank, dat heeft andere redenenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jij soms een naar mannetje bent.
Komt door de drank denk ik.
wat dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt niet door de drank, dat heeft andere redenen
ja die wilde ik ook doenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag loubatin schoenen gezien leuk he
#insopost
Dat is een beetje te privé om hier te openbaren eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik weet best dat ik op momenten onuitstaanbaar kan zijnquote:
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een beetje te privé om hier te openbaren eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik weet best dat ik op momenten onuitstaanbaar kan zijn
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nu de echte Inso quote. De finale is aangebroken
Je moet gewoon altijd strapped zijn.
#insopost
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef JanCees het volgende:
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
#insopost
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan nu de echte Inso quote. De finale is aangebroken
Je moet gewoon altijd strapped zijn.
#insopost
Dit is de echte number 1 #Insopostquote:Op maandag 3 februari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
mensen die ... kan ik niet serieus nemen
#insopost
ja hequote:
Hij is als ruitverwarming in ijzige tijden. Hij laat ons niet enkel het licht weer zien maar gelijk de gehele wereld. Dit alles om ons veilig te houdenquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef JanCees het volgende:
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
#insopost
Die wilde ik net postenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Straks nog even lafjes erover heen
#Insopost
die vind ik altijd raarquote:Op maandag 3 februari 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Straks nog even lafjes erover heen
#Insopost
Je snapt hem wel toch?quote:
is het wat ik denk dat het isquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met condoom toch. Het risico op een kind willen uitsluiten en daarom laf?
Ik heb geen idee wat jij denkt.quote:
oke ik weet het alquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat jij denkt.
nee denk het nietquote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij dat ook durven posten als zijn vriendin Nederlands kon lezen?
Ik denk dat zij zich sowieso regelmatig afvraagt wat hij zo laat nog op internet uitspooktquote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij dat ook durven posten als zijn vriendin Nederlands kon lezen?
daar denk ik soms ook aanquote:Op maandag 3 februari 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zich sowieso regelmatig afvraagt wat hij zo laat nog op internet uitspookt
Ach, er zou een kilo of 5 vanaf kunnen, maar goed, bij wie nietquote:
pammetjes he.quote:
dat stuurde hij ook naar mijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:11 schreef JanCees het volgende:
"thanks broer komt goed
one love"
dat stuurde hij naar mij
Succes morgenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin onderbewust gestresst te raken. Mijn stoelgang slaat dan op hol.
Nu nog bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |