Omdat niet iedereen hier in de SC alles opgeeft waaraan zij beginnen en certificaten meer dan goed op je CV staan. Dan wel op je opleiding dan wel op je stage etc. etc.quote:
Bijzonder dat ik die dan nooit in de bus tegen kom.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De bus zat opeens helemaal vol met dat volk. Allemaal geplamuurde meisjes, energie blikjes, peuken. Oja, ze waren allemaal nogal pauper gekleed.
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt. Waarom moet je je wiskunde eigenlijk halen? Heb je dat niet op de havo gehaald en is het een vereiste voor je gewenste hbo opleiding
Beetje vreemde opmerking. Ik vroeg mij oprecht af wat het nut is/was van certificaten als je toch niet van plan bent de opleiding ooit af te maken. Juist met een deel op je CV zien ze je sneller als opgever.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hier in de SC alles opgeeft waaraan zij beginnen en certificaten meer dan goed op je CV staan. Dan wel op je opleiding dan wel op je stage etc. etc.
Sof![]()
Dat moest er even uit
Zat in bus 1 Stadshagen ofzo. Zullen ze die wel altijd nemenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijzonder dat ik die dan nooit in de bus tegen kom.
Ik dacht dat je vorig jaar je propedeuse had gehaald van je vorige opleidingquote:
Klopt. Al hebben ze dan geen peuken en energy in hun hand hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zat in bus 1 Stadshagen ofzo. Zullen ze die wel altijd nemen
nee joh, ben in november gestoptquote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorig jaar je propedeuse had gehaald van je vorige opleiding
Wel lastig dat je wiskunde moet halen en je het zo'n klote vak vindt
Tjacka geeft daar geen neuk om.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, ik krijg op facebook priveberichten over jou. Mijn vriendin mogen jou niet echt![]()
Die lijst is erg lang, en ik sta er half in.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje vreemde opmerking. Ik vroeg mij oprecht af wat het nut is/was van certificaten als je toch niet van plan bent de opleiding ooit af te maken. Juist met een deel op je CV zien ze je sneller als opgever.
En wie binnen deze SC geeft verder zo makkelijk op
ik ben ook een pauperquote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Al hebben ze dan geen peuken en energy in hun hand hoor
plamuur en pauper kleding klopt wel
ik word liever niet geassocieerd met zulk volk
Oooh, vrij snel al. Kreeg je toen nog wel je collegegeld terug of ook niet merquote:
vertelquote:Op maandag 3 februari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, ik krijg op facebook priveberichten over jou. Mijn vriendin mogen jou niet echt![]()
Vinden ze je in NL niet al lui als je op de universiteit alleen een bachelor doet (3 jaar) en geen masters?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die lijst is erg lang, en ik sta er half in.
En nee natuurlijk niet. Het laat zien dat je bereid bent in jezelf te investeren daar waar je ook een halfjaar vakantie had kunnen nemen. Tevens toont het aan dat je enkele vakken wel op hoog niveau hebt gevolgd en dus een voorsprong in hebt weten op te bouwen
doe je daar aan meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je naar mij kijken met de botenrace
dan ga ik de tjackaatjes heten
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succesquote:
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vinden ze je in NL niet al lui als je op de universiteit alleen een bachelor doet (3 jaar) en geen masters?
Op hbo is dat een ander verhaal natuurlijk. Dat is een beetje het beeld dat ik heb eigenlijk
vroeg varkens visser dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succes
Ja. Ze heeft havo afgerond en haalt dit jaar vwo niet. Het opent dan toch niet echt meerdere deuren anders dan als je wel wiskunde haalt op dit niveauquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?
niemand kijkt ook eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow wist ik niet
ik ben daar nog nooit bij geweest
op welke dag is dat altijdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een giftquote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vrij snel al. Kreeg je toen nog wel je collegegeld terug of ook niet mer
Kutleven heb je ook. Nooit wordt je werk op waarde geschat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeg varkens visser dat?
anders dan hoef ik geen moeite meer in een reactie te steken
welke opleiding was dat dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
Ik kan alleen maar voor je hopen dat je nieuwe opleiding straks je echt aanspreekt. Zo lastig dat je eigenlijk zo weinig van tevoren kunt 'proeven' van de opleiding die je kiestquote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |