doe je daar aan meequote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je naar mij kijken met de botenrace
dan ga ik de tjackaatjes heten
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succesquote:
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vinden ze je in NL niet al lui als je op de universiteit alleen een bachelor doet (3 jaar) en geen masters?
Op hbo is dat een ander verhaal natuurlijk. Dat is een beetje het beeld dat ik heb eigenlijk
vroeg varkens visser dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die andere dude die reageerde vond jou maar een rare gozer. Ik zei dat hij je niet serieus noest nemen, hij voelt zich nu getrolled. Het was een succes
Ja. Ze heeft havo afgerond en haalt dit jaar vwo niet. Het opent dan toch niet echt meerdere deuren anders dan als je wel wiskunde haalt op dit niveauquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naam van Sof spreken, maar je weet dat ze Vevo vwo volgt he?
niemand kijkt ook eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow wist ik niet
ik ben daar nog nooit bij geweest
op welke dag is dat altijdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een giftquote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vrij snel al. Kreeg je toen nog wel je collegegeld terug of ook niet mer
Kutleven heb je ook. Nooit wordt je werk op waarde geschat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand kijkt ook eigenlijk
iedereen zuipt bier en praat met elkaar
maar niemand kijkt naar de bootjes
ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeg varkens visser dat?
anders dan hoef ik geen moeite meer in een reactie te steken
welke opleiding was dat dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
Ik kan alleen maar voor je hopen dat je nieuwe opleiding straks je echt aanspreekt. Zo lastig dat je eigenlijk zo weinig van tevoren kunt 'proeven' van de opleiding die je kiestquote:Op maandag 3 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een deel terug ja, (mijn ouders dan) en stufi was een gift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |