Deventer heeft geen loting dus dat is altijd wel chill. Maar het liefste ga ik naar de randstad, dus amsterdam of leiden ofzo.quote:
Ik had er anders gewoon 10 hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haagse Hogeschool heeft maar 8 weken in een blok. Ik ook negen.
jaaa dan kunnen we langer afsprekenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, ook even ezell vragen. Dan vraag ik ook een keer vrij van werk.
Waarom juist randstadquote:Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Deventer heeft geen loting dus dat is altijd wel chill. Maar het liefste ga ik naar de randstad, dus amsterdam of leiden ofzo.
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa dan kunnen we langer afspreken
Ik had altijd gewoon 8 weken les.. dan bufferweek (dus geen lees) en dan toetsweek.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Oké bijzonder. Meestal toch echt 8 waardoor de tentamens ook altijd een week eerder zijn.
Ben het hier wel zatquote:
neequote:
En na de zomer weer naar school?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maar heb contract tot mei
als ik door proeftijd kom
daarna ga ik ww in
geen zin om in de zomer te werken
ik ga hier niet op in Tjackquote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en voor mij neem je nooit vrij he
kut mens
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom geen Groningen? Zwolle? Tilburg? Den Bosch?
Nee gewoon, ik wil naar het westenquote:
17 t/m 21 februari 2014 kennelijk. Al denk ik niet dat ik ooit meer zal gaan FOK!ken dan ik de afgelopen tijd het geproduceerdquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan kunnen we lekker fokken
nu al zin in haha xd
Wat gezelligquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik wil naar het westen
Daar hebben ze die opleiding nietquote:
Oh.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik wil naar het westen
dat is de week ervoorquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
17 t/m 21 februari 2014 kennelijk. Al denk ik niet dat ik ooit meer zal gaan FOK!ken dan ik de afgelopen tijd het geproduceerd
[..]
Wat gezellig
Utrecht danquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding niet
wanneer heb jij dan vakantiequote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
jullie hebben vakantie als ik toetsweek heb
kut
Ja oke, eng. Waarom?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had laatst zo'n bus die onder dat Deltion door ging.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar hebben ze die opleiding niet
maandag 3 maartquote:
Nee hebben ze die opleiding nietquote:
Ik snap niet dat je je daar nog druk om maakt. Je maakt de opleiding toch niet af, wat moet je met die certificaten verder.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
jullie hebben vakantie als ik toetsweek heb
kut
HAHAHquote:
De bus zat opeens helemaal vol met dat volk. Allemaal geplamuurde meisjes, energie blikjes, peuken. Oja, ze waren allemaal nogal pauper gekleed.quote:
Anders schoppen ze me van school en heb ik 1700 euro betaald en heb ik alsnog niks.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je daar nog druk om maakt. Je maakt de opleiding toch niet af, wat moet je met die certificaten verder.
Dat is wel een goed punt. Waarom moet je je wiskunde eigenlijk halen? Heb je dat niet op de havo gehaald en is het een vereiste voor je gewenste hbo opleidingquote:Op maandag 3 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Anders schoppen ze me van school en heb ik 1700 euro betaald en heb ik alsnog niks.
En ik moet wel mijn wiskunde halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |