Inderdaad erg rustigquote:Op maandag 3 februari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
wel rustig hier zeg terwijl ik juist nu aan het fokken ben
op welke manierquote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
jancees
wil jij de leegte van inso voor mij opvullen
nee ik heb nu niet echt zin meerquote:
aquote:
uhmquote:
dat is toch makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
Zelfs ik snap dezequote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die weet ikquote:Op maandag 3 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik weet niet
snap er niks van
stomme formules
y = axn ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dezeMisschien voel je je morgen juist wel heel goed johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
nee ik snap er niks vanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs ik snap dezeja maar ik kan geen wiskundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt om te huilenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik hoop het. Toen ik ze voor de tweede keer maakte slaagde ik wel. Maar krijg morgen ook maar een kans. Daaromquote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien voel je je morgen juist wel heel goed joh
ik nietquote:
Heb je toets morgen?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik kan geen wiskunde
echt om te huilen
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
ik mis inso echt
godverdomme
het is maar iemand van het internet hoor sof
nee, over twee wekenquote:
Je hebt geoefend dus geprobeerd jezelf goed voor te bereiden. Morgen ben je fris en helder. Het komt vast goedquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop het. Toen ik ze voor de tweede keer maakte slaagde ik wel. Maar krijg morgen ook maar een kans. Daarom
uh weet nietquote:
had je zo'n goede bandquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Tjacka het volgende:
ik mis inso echt
godverdomme
het is maar iemand van het internet hoor tjacka
Hope so. Thnx voor de positieve insteekquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geoefend dus geprobeerd jezelf goed voor te bereiden. Morgen ben je fris en helder. Het komt vast goed
Is het allemaal ja of nee of meerdere keuzesquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hope so. Thnx voor de positieve insteek
oh dat is wel een kut hoofdstukquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
ik snapte niet eens paragraaf 1 met omgekeerd evenredige formules ofzo
zaterdagquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
sof en Ezell, wanneer gaan we weer meeten?
ja kloptquote:
hoe kun je dat niet snappen? Geen aanleg voorquote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
ik snapte niet eens paragraaf 1 met omgekeerd evenredige formules ofzo
ja/neequote:Op maandag 3 februari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het allemaal ja of nee of meerdere keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |