eyquote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Sof negeert me.
En niet te zuinig. #Insopost
Ik vergeef het je, je bent zo van slagquote:
wil jij het eruit halen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom iemand het eruit zou halen als anderen het juist op prijs stellen
ja komt door insoquote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, je bent zo van slag
Nee, ik haal zijn post niet weg. Wat ik zeg, als anderen dat daar willen hebben, waarom zou ik het dan weghalenquote:
Omdat jij soms een naar mannetje bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik haal zijn post niet weg. Wat ik zeg, als anderen dat daar willen hebben, waarom zou ik het dan weghalen
Dat komt niet door de drank, dat heeft andere redenenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jij soms een naar mannetje bent.
Komt door de drank denk ik.
wat dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt niet door de drank, dat heeft andere redenen
ja die wilde ik ook doenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag loubatin schoenen gezien leuk he
#insopost
Dat is een beetje te privé om hier te openbaren eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik weet best dat ik op momenten onuitstaanbaar kan zijnquote:
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een beetje te privé om hier te openbaren eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk hoor, ik weet best dat ik op momenten onuitstaanbaar kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |