Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef joppie_saus het volgende: Wat ben jij voor hond dat je dergelijk taalgebruik in de TT mikt? Om nog maar te zwijgen van je actie om sneaky topic te openen.
Het is gewoon een ongeschreven regel dat degene die de lapo heeft, het nieuwe deel opent. En iedereen respecteert deze ongeschreven regel. Behalve Amoeba die meent dat hij God op aarde is en boven de wet staat.
Ik heb je heel lang de hand boven het hoofd gehouden, wanneer je hier op het forum in de zeik werd genomen. Maar ik heb grenzen, en die ben je nu voorbij gegaan. Noem me zielig, maar that's me.
Van dat soort figuren als jou walg ik serieus waar. Volgens mij heeft iedereen die nog geen hekel aan je had, nu een grafhekel aan je, ook gezien je TT keuze. Dat getuigt het weinige respect dat jij bezit.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef trolley het volgende: Het is gewoon een ongeschreven regel dat degene die de lapo heeft, het nieuwe deel opent. En iedereen respecteert deze ongeschreven regel. Behalve Amoeba die meent dat hij God op aarde is en boven de wet staat.
Ik heb je heel lang de hand boven het hoofd gehouden, wanneer je hier op het forum in de zeik werd genomen. Maar ik heb grenzen, en die ben je nu voorbij gegaan. Noem me zielig, maar that's me.
Van dat soort figuren als jou walg ik serieus waar. Volgens mij heeft iedereen die nog geen hekel aan je had, nu een grafhekel aan je, ook gezien je TT keuze. Dat getuigt het weinige respect dat jij bezit.
Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef trolley het volgende: Het is gewoon een ongeschreven regel dat degene die de lapo heeft, het nieuwe deel opent. En iedereen respecteert deze ongeschreven regel. Behalve Amoeba die meent dat hij God op aarde is en boven de wet staat.
Joh, laat hem maar. Dit tekent zijn persoonlijkheid. Iedereen die ook nog maar een greintje medelijden met hem had zal nu alles opzij zetten. Ik weet voldoende.
Even deze quoten. Ik heb al een TR geplaatst of ze 'm willen wijzigen miep. Verder is lapohunten minstens net zo treurig als topickapen, dus wat dat betreft zitten we op een lijn.
Even deze quoten. Ik heb al een TR geplaatst of ze 'm willen wijzigen miep. Verder is lapohunten minstens net zo treurig als topickapen, dus wat dat betreft zitten we op een lijn.
Zegt degene die altijd op de lapo zit te geilen. Man, toen jij me laatst voor was heb ik me ook niet verlaagd tot het niveau om snel een nieuw deel te openen toch, of wel soms? Het is heel simpel, respect moet je verdienen. En jij verdient het gewoon niet, punt.
Jij bent geen eens een quote waardig, laat staan dat ik nog tegels besteed aan jou en je gedrag wat je hier vertoont. Man man man, grow up!
Het is ook geen Superb, maar twee keer een Octavia.
Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggen Vind de nieuwe generaties Skoda al stukken mooier door het zwartgrijze logo ipv dat groene. Dat kleurde lang niet overal bij
Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggen Vind de nieuwe generaties Skoda al stukken mooier door het zwartgrijze logo ipv dat groene. Dat kleurde lang niet overal bij
Absoluut waar. Dat is ook de reden waarom het halve Skoda forum die nieuwe logo's aan het over zetten is op 'oudere' modellen. Wil ik ook nog doen op onze Fabia, maar je betaald zo 50+ euro voor een passend setje. Beetje zonde nu.
Velgen zijn altijd duur vind ik, zelfs 2e hands. Heb zelf bij aankoop van mij auto wel strakke velgen erop, van de zomer ga ik ze matzwart spuiten d.m.v. spuitfolie
Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef Kiprollade het volgende: Velgen zijn altijd duur vind ik, zelfs 2e hands. Heb zelf bij aankoop van mij auto wel strakke velgen erop, van de zomer ga ik ze matzwart spuiten d.m.v. spuitfolie
Ik had hele mooie velgen onder de Seat, helaas veel te veel stoepranschade opgelopen. smalle bandjes onder brede velgen is niet mijn ding zeg maar.
Geef mij maar liever een Passat ofzo, valt me overigens wel op dat die 1.8 TFSI (2009) van vandaag maar ietsje meer vermogen had dan de 1.2 TFSI in een Octavia die ik een maandje terug reed.
Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres. Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende: Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres. Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Ik denk dat startadres het station is waar je begint en ophaaladres is waar je de auto ophaalt.
Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende: Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres. Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Je begin station en het ophaaladres waar je je eerste auto ophaalt
Sinds die Amoeba hier zit is deze reeks achteruit gegaan. Ik heb me nog redelijk neutraal gehouden maar wat mij betrefd mag je nu wel een eind opflikkeren uit deze topics. Dat er Lapo hunters zijn ok, dat er topic kapers zijn ok, maar dan met zo'n topictitel. Volgens mij stond je op je stoel te springen dat je deze topic hebt 'gekaapt', en dacht je met de titel: "dat zal ze leren". Nou, wees trots op jezelf.
Je bent als idioot in dit topic gekomen, je hebt je regelmatig als een dom kind gedragen, en ik hoop dat je binnenkort weer ff een kast aantikt, zodat ze bij AR ook genoeg hebben van jou!
Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende: Maar hoezo willen ze dan weten hoe laat ik op het station aankom en hoe laat ik daar vertrek? Is overigens ook mijn 3rde rit
Startadres 10:00 Station Breda Aankomst ophaaladres 10:30. LM A... Breda (= dus 30 min reistijd) Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken) Aankomst afleveradres 12:00 (= 1 uur rond gereden)
Makkelijker kan ik het niet uitleggen Anders.. Iemand van de PABO hier?
Startadres 10:00 Station Breda Aankomst ophaaladres 10:30. A.. Breda (= dus 30 min reistijd) Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken)
Ze vragen juist om aankomsttijd startadres en vertrektijd startadres. En daarna vragen ze ook nog om aankomst ophaaladres en wachttijd ophaaladres. Als mijn startadres thuis zou zijn, zou ik dan moeten aangeven dat ik hier gister ben aangekomen ofzo? Lijkt me allemaal beetje onlogisch
Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef DrSnuggle het volgende: Sinds die Amoeba hier zit is deze reeks achteruit gegaan. Ik heb me nog redelijk neutraal gehouden maar wat mij betrefd mag je nu wel een eind opflikkeren uit deze topics. Dat er Lapo hunters zijn ok, dat er topic kapers zijn ok, maar dan met zo'n topictitel. Volgens mij stond je op je stoel te springen dat je deze topic hebt 'gekaapt', en dacht je met de titel: "dat zal ze leren". Nou, wees trots op jezelf.
Je bent als idioot in dit topic gekomen, je hebt je regelmatig als een dom kind gedragen, en ik hoop dat je binnenkort weer ff een kast aantikt, zodat ze bij AR ook genoeg hebben van jou!
Klopt. Het maakt me niet uit wie het is, ik heb me er tot nu toe buitengehouden, maar de topics zijn niet meer wat het geweest is. Kwantiteit over kwaliteit en iedereen loopt te chagrijnen.
Oproep bij deze om normaal te doen en gewoon te praten over studentchauffeuren etc. Betekent niet dat slowchat of praten over school oid een probleem is, maar hou aub op met het constante gezeik op elkaar.
Startadres 10:00 Station Breda Aankomst ophaaladres 10:30. LM A... Breda (= dus 30 min reistijd) Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken) Aankomst afleveradres 12:00 (= 1 uur rond gereden)
Makkelijker kan ik het niet uitleggen Anders.. Iemand van de PABO hier?
Waarom zou je die tijden op het transportformulier moeten invullen? Waar ik hoe laat begonnen ben aan mijn werkdag is totaal niet relevant voor de LM.
Edit: Nevermind, dacht dat dit over AR ging.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Aankomsttijd ophaaladres bijv. 16:30 Wachttijd ophaaladres bijv. 00:15 dus 15 min auto gezocht Aankomsttijd afleveradres: 18:30 Wachttijd afleveradres: 00:10
Ritbon:
Starttijd (station) 15:15 dus 1:15 reistijd Aankomsttijd afhaaladres is dus 16:30 Vertrektijd afhaaladres is dus 16:45 (ongeveer) Aankomsttijd afleveradres is dus 18:30 Tijd sleutels afgegeven: 18:40
Aankomsttijd ophaaladres bijv. 16:30 Wachttijd ophaaladres bijv. 00:15 dus 15 min auto gezocht Aankomsttijd afleveradres: 18:30 Wachttijd afleveradres: 00:10
Ritbon:
Starttijd (station) 15:15 Aankomsttijd afhaaladres is dus 16:30 Vertrektijd afhaaladres is dus 16:45 (ongeveer) Aankomsttijd afleveradres is dus 18:30 Tijd sleutels afgegeven: 18:40
Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Solidberg het volgende: Vind ze maar lelijk als ze zo laag zitten. Geef mij maar liever een mooie hoge XC70 oid
Samen met de XC40 vind ik dat die auto's het predikaat 'XC' niet verdienen. Zelfde als een CrossGolf en de OctaviaScout. Nee, bedankt. Het is het net niet.
Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Schaafkaas het volgende: De mooiste velgen die je onder je auto kunt hebben zijn natuurlijk deze, zoals iedereen wel weet:
Mijn portable power bank is binnen. Na de demonstratie onderweg naar karten lang over getwijfeld en toch maar aangeschaft. 5200mAh, dus ik zal not meer met een lege accu in de trein zitten.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Sjouveur het volgende: @ Ordinateur, late reactie: ik ben er morgen weer. Je herkent me aan mn veiligheidshesje
Mij herken je aan de grijze opel astra die ik daar rond 10 uur kom afleveren!
[ Bericht 6% gewijzigd door Ordinateur op 04-02-2014 00:51:33 ]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar merendeel vind ik te open. Beetje jammer altijd, dan zie je van die dikke velgen en hebben lui van die zielige remschijfjes er achter.
Doe mij maar een gekietelde Fabia RS, mik ik wel deze remsystemen er onder:
Liever nog van Porsche, mja dan ben je een halve Fabia kwijt
Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende: Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
Dát, maar BBS is áltijd goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende: Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
De wat luxere velgen worden gewoon door een velgen fabrikant gemaakt hoor, een maatje van me heeft bijvoorbeeld BBSjes voor zijn saab.
Op dinsdag 4 februari 2014 16:13 schreef Solidberg het volgende: Ik loop met een donkere spijkerbroek, zit ook wel stuk fijner en ziet beter uit naar mijn optiek.
Ja, dat stond niet in de ritinfo. Nu, na de kentekencheck, weet ik dat het gaat om een Gran Turismo. En ik haal 'm op in Volendam, dus ik mag morgen om kwart voor zeven de deur uit.
Het is gewoon een sedan? Het voelt alsof jullie allemaal dingen weten waar ik me van bewust zou moeten zijn.
Het is een sedan met een hogere kofferruimte om het even makkelijk te zeggen. Een soort hatchback-sedan Zijn wel mooie bakken hoor, maak je maar niet druk
Het is gewoon een sedan? Het voelt alsof jullie allemaal dingen weten waar ik me van bewust zou moeten zijn.
BMW maakt tegenwoordig van de 3- en 5-serie (misschien nog meer, weet ik niet) ook een GT-variant met een hogere instap. Beetje zoals een Golf Plus. En de echte chauffeurs onder ons willen natuurlijk lekker laag aan de grond bochten hoeken jeweetzelluf
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Het is een sedan met een hogere kofferruimte om het even makkelijk te zeggen. Een soort hatchback-sedan Zijn wel mooie bakken hoor, maak je maar niet druk
Net even opgezocht via Google. De 3 GT ziet er idd wel prima uit, de 5 GT daarentegen..
Ik was wel blij trouwens. Ik had AR gemaild dat ik telefonisch niet bereikbaar was tussen drie en vijf, maar dat ik heel graag wilde werken en dat het niet uitmaakte welke rit, dat ze ook gewoon konden mailen. Om vijf uur had ik dus een heel lief mailtje over een BMW!
Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende: Dan zit je er ook in Voor je medeweggebruikers is het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen.
De 5GT staat overigens op het onderstel van de 7, dus als je op zoek bent naar een echt goedkope 7
Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende: Dan zit je er ook in Voor je medeweggebruikers is het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen.
De 5GT staat overigens op het onderstel van de 7, dus als je op zoek bent naar een echt goedkope 7
Ach, het zal mij worst wezen wat anderen van me denken...
Deze 7 is trouwens nog veel goedkoper. "had hem graag nog gehoud ivm wets weiziging gaat die weg."
Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Schaafkaas het volgende: Pff, kreeg vandaag toch wat leuks te horen van de docent: "Werkcolleges voor dit vak zijn verplicht. Als je niet komt krijg je geen bonuspunt!"
Dan maar geen bonuspunt
Haha aan dat soort dreigspelletjes werk ik ook niet mee.
Mij herken je aan de grijze opel astra die ik daar rond 10 uur kom afleveren!
Ik heb je niet meer gezien, ik was ook niet echt in de buurt aan het werk. Ik moest vandaag nieuwe Qashqai's naar de werkplaats rijden (deze hebben allemaal een productiefout) en ook een aantal Infiniti Q50S'en gereden (360pk ).
Beschikbaar op donderdag, hopen op een ritje.. laatste 2 weken niet gebeld.
En dan hoop ik op een audi, ben helemaal in de audi-sferen na een bezoek aan de audi fabriek in Neckarsulm. Indrukwekkend om te zien hoe een r8 gebouwd wordt.
En dan hoop ik op een audi, ben helemaal in de audi-sferen na een bezoek aan de audi fabriek in Neckarsulm. Indrukwekkend om te zien hoe een r8 gebouwd wordt.
Als je een Audi al krijgt, dan wss een A1 of A3 Dingen zijn niks aan
Morgen half zes opstaan om naar Volendam te treinen/bussen. Maar dan ben ik wel lekker op tijd weer terug en dan kan ik er misschien nog een ritje achteraan plakken, als AR meewerkt.
Mijn dag begon slecht.. Had om 7.48 de bus willen hebben, maar werd pas wakker om 9.18 terwijl ik me nooit verslaap. Wel degelijk om 9.28 de bus gepakt, dus de hele planning was nog te halen.
Gelukkig zat alles daarna redelijk mee, dus ik was mooi op tijd om mijn rit van Breukelen naar Jorwert uit te voeren. Natuurlijk een gat van niks, bleek dat het adres waar ik moet zijn ook nog is een boerderij was aan het einde van een zandpad, waar de weg ook echt ophield. Meneer moest letterlijk van het weiland gehaald worden, maar ik werd wel zeer vriendelijk ontvangen! Kop koffie gehad en een paar plakken ontbijtkoek, en daarna mooi naar station Mantgum gebracht(gelukkig).
Jij overwoog laatst nog een Peugeot 306 te kopen toch?
Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak. Over het schakelen hou ik dan even wijselijk m'n mond
Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak. Over het schakelen hou ik dan even wijselijk m'n mond
Heb nog nooit een 306 gereden, maar vind de lange slagen van veel Peugeots best grappig, vooral bij wat oudere auto's heb ik daar echt geen problemen mee.
COD 2 Maar ik liftte altijd mee op de 360 van broerlief, en nu ik uit huis ben game ik dus niet zoveel meer. Alleen af en toe GW2 op de laptop nog. Stiekem ben ik helemaal niet zo goed in shooters ook, ik ben beter in strategy of combined games als PoP of dus GW2. Maar af en toe iedereen afknallen is ook leuk.
Helaas is het bij ons: 'De werkcolleges zijn verplicht! Zonder 100% aanwezigheid mag je geen tentamen doen!'
Echt kinderachtig vind ik dat. Zolang jij de toets haalt, wat zou hun aanwezigheid dan moeten uitmaken. Als de colleges interessant genoeg gemaakt worden komen studenten vanzelf wel.
Echt kinderachtig vind ik dat. Zolang jij de toets haalt, wat zou hun aanwezigheid dan moeten uitmaken. Als de colleges interessant genoeg gemaakt worden komen studenten vanzelf wel.
Werkcolleges zijn verplicht, huiswerk is verplicht (maar dat 90%, je mag 1x 'een minnetje' krijgen ). Hoorcolleges niet, gelukkig. Soms voelt het net alsof ik op 't hbo zit.
Tijdens het leren voor het tentamen door heb ik mijn Skoda verzameling kunnen aanvullen met een item wat niet 'zomaar' via iedere webwinkel te bestellen is Ikke weer blij
Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef joppie_saus het volgende: Tijdens het leren voor het tentamen door heb ik mijn Skoda verzameling kunnen aanvullen met een item wat niet 'zomaar' via iedere webwinkel te bestellen is Ikke weer blij
Ik verzamel alle schaalmodellen van Skoda, maar uitsluitend in de schaal 1:43. Ik heb wel wat grotere, maar die 'kleintjes' vind ik het tofst. Vroeger was Kaden de enige producent, maar die hebben sinds 2004 de handel verloren aan Abrex.cz. Ik heb nu op 4 modellen na alle modellen die uitgegeven zijn, maar via internet bestellen vind ik ook zo lame dus ik wacht wel tot ik weer in Tsjechië ben
Zal zo even wat pics van de verzameling opzoeken.
Gisteren kwam ik deze tegen op eBay:
Ben een uur aan het Googlen geweest naar fabrikant e.d., toen kwam ik er via een Tsjechisch forum achter dat er niet zo bar veel van in omloop zijn dus direct maar gekocht. Deze zappelin is gebruikt bij de introductie van de Roomster in 2006, en is toen half Europa doorgevlogen om de nieuwe Skoda te promoten.
Werkcolleges zijn verplicht, huiswerk is verplicht (maar dat 90%, je mag 1x 'een minnetje' krijgen ). Hoorcolleges niet, gelukkig. Soms voelt het net alsof ik op 't hbo zit.
Nou, hier wat fotootjes. Moet nodig eens scherpe maken, maar dit zijn de meest actuele foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt ook eens tijd voor een grotere vitrinekast
Ik verzamel alle schaalmodellen van Skoda, maar uitsluitend in de schaal 1:43. Ik heb wel wat grotere, maar die 'kleintjes' vind ik het tofst. Vroeger was Kaden de enige producent, maar die hebben sinds 2004 de handel verloren aan Abrex.cz. Ik heb nu op 4 modellen na alle modellen die uitgegeven zijn, maar via internet bestellen vind ik ook zo lame dus ik wacht wel tot ik weer in Tsjechië ben
Ben een uur aan het Googlen geweest naar fabrikant e.d., toen kwam ik er via een Tsjechisch forum achter dat er niet zo bar veel van in omloop zijn dus direct maar gekocht. Deze zappelin is gebruikt bij de introductie van de Roomster in 2006, en is toen half Europa doorgevlogen om de nieuwe Skoda te promoten.
Leuk hoor! Ik heb zelf wel een paar modelauto's, maar niet echt een collectie. Kan ook best een dure hobby zijn geloof ik.
Ben je trouwens bekend met Het Stuurwiel in Assen? Daar ging ik vroegah altijd naartoe met mijn pa om modelauto's te kopen/kijken.
Leuk hoor! Ik heb zelf wel een paar modelauto's, maar niet echt een collectie. Kan ook best een dure hobby zijn geloof ik.
Ben je trouwens bekend met Het Stuurwiel in Assen? Daar ging ik vroegah altijd naartoe met mijn pa om modelauto's te kopen/kijken.
Edit: fraaie collectie hoor! Maar 3 Citigo's, why?
Het Stuurwiel ken ik. Weinig bijzonders, sowieso niet wat ik zoek. En 3 Citigo's: één keer een 5drs, één keer een 3drs en één keer een 3drs in de sport-livery.
En of het duur is? Ach, modellen kosten in Nederland 22+ euro, in Tsjechië zijn ze tussen de 9 en 15 voor de actuele straatmodellen.
Zie je die witte 120L? Die was in Nederland leverbaar als 130L, dan had die een vijfde versnelling (lees: overdrive). Ik was drie toen ik daar voor het eerst in zat, en dat heeft me nooit meer losgelaten
Nog een Renault fan Welliswaar niet het goeie model maar je bent zeker ook nog jong
Haha ja zeker, ben er mee opgegroeid. Tot nu toe alle generaties Twingo en Laguna op de oprit gehad. In zomer 2012 de laatste Laguna gewisseld voor een nieuwe 508. Bevalt ook erg goed. Ben 18 haha.
Helaas heeft die dude hem moeten verkopen vanwege leaseauto, maar wát een geniaal ding was dat.
He Joppiesaus, dat is een bekende van het Autoweek forum. Zit je daar ook? Weet wie de betreffende persoon is. Hij heeft nu een dikke Mègane Estate GT Line 1.2 TCE 130.
Haha ja zeker, ben er mee opgegroeid. Tot nu toe alle generaties Twingo en Laguna op de oprit gehad. In zomer 2012 de laatste Laguna gewisseld voor een nieuwe 508. Bevalt ook erg goed. Ben 18 haha.
He Joppiesaus, dat is een bekende van het Autoweek forum. Zit je daar ook? Weet wie de betreffende persoon is. Hij heeft nu een dikke Mègane Estate GT Line 1.2 TCE 130.
Ik weet ook wel van wie die is. Ik zit op AutoWeek, Flitsservice en ach, waar niet eigenlijk Maar goed, zo 'dik' zou ik die Mégane niet willen noemen. Qua opties leuk aangekleed, maar het blijft qua motorinhoud een gemiddelde leasebak.
Edit: fraaie collectie! Maar 3 Citigo's, why?
Tja, ik verzamel 1:43 en 1:18 Porsche. Heb er modellen tussenzitten van 15,- (wel Minichamps) en van 130 euro(1:18 RS Spyder) Helaas is van die laatste de spiegel afgebroken tijdens een poetsbeurt. ) Dure hobby is het dus zeker.
Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende: Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben[ afbeelding ]
Kijk wat er voor bedrijfsnaam op staat. Gewoon demomodel dus of iets dergelijks.
Haha gezellig, en in huize S-RS hebben ze er ook een weet ik Hier een 2012 508 Berline e-HDi S&S 2tronic Blue Lease Executive Bleu Bourrasque, stof antraciet. Pack Look met 17inch style 09 Afneembare trekhaak Zonneschermen in de zij portieren
Ik weet ook wel van wie die is. Ik zit op AutoWeek, Flitsservice en ach, waar niet eigenlijk Maar goed, zo 'dik' zou ik die Mégane niet willen noemen. Qua opties leuk aangekleed, maar het blijft qua motorinhoud een gemiddelde leasebak.
Ja oke. 'Dik' qua looks en fijne opties. Niet qua motorisering inderdaad, dat is gemiddeld. Wat is je nickname op Autoweek?
Hier een 2012 508 Berline e-HDi S&S 2tronic Blue Lease Executive Bleu Bourrasque, stof antraciet. Pack Look met 17inch style 09 Afneembare trekhaak Zonneschermen in de zij portieren
Hmm, beetje vage omschrijving, kan het wat specifieker?
Haha gezellig, en in huize S-RS hebben ze er ook een weet ik Hier een 2012 508 Berline e-HDi S&S 2tronic Blue Lease Executive Bleu Bourrasque, stof antraciet. Pack Look met 17inch style 09 Afneembare trekhaak Zonneschermen in de zij portieren
[..]
Ja oke. 'Dik' qua looks en fijne opties. Niet qua motorisering inderdaad, dat is gemiddeld. Wat is je nickname op Autoweek?
Nog een 508, dat maakt de 4e in dit topic. Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.
Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende: Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben[ afbeelding ]
Die moest ik een keer van Groningen naar Zoetermeer rijden. Ik had al opgezocht dat het nooit mogelijk was op één accu, dus ik had de vrijdag daarvoor EW gebeld dat het niet kon. Toen zeiden ze: 'het is vast een foutje, waarschijnlijk is het geen elektrische auto'. Die maandag naar dat bedrijf gegaan. Bleek het inderdaad een Th!nk city te betreffen. De accu was niet eens halfvol. Na heel lang bellen en wachten besloten ze maar om dat ding met een trailer weg te brengen, want ze hadden hem die middag nog nodig in Zoetermeer. Ik was wel opgelucht, want het leek me al een ramp om met zo'n ding de snelweg op te moeten.
Op deze pagina is het terug te lezen, als bleek het geen maandag ritje te zijn:
Nog een 508, dat maakt de 4e in dit topic. Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.
Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
Jij, RenaultSport, S-RS en ik moeten een keer gaan toeren met de 508'jes
[..]
Bleu Bourrasque
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dus je moet wat over hebben voor die paar tientjes bijtelling besparing he
Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dus je moet wat over hebben voor die paar tientjes bijtelling besparing he
Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.
Zo'n 508 vliegt de eerste bocht al uit joh. Het is dat mijn pa z'n Mondeo niet meer heeft, dan zou ik al die 508'jes eens wat laten zien En dat terwijl zo'n 2.0hdi toch wel een stukkie sneller is.
Haha is prima, moet het wel snel want de teller gaat al richting de 180.000
[..]
Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.
Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.
ik in Z-H, kippie jij toch omgeving rotterdam ofzo?
quote:
Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Irritatie100 het volgende: Zo'n 508 vliegt de eerste bocht al uit joh. Het is dat mijn pa z'n Mondeo niet meer heeft, dan zou ik al die 508'jes eens wat laten zien En dat terwijl zo'n 2.0hdi toch wel een stukkie sneller is.
Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar lease Gaat allemaal prima in de bochten
Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.
Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies. Hierbij een lijstje: Xenon unit rechts vervangen, nieuwe software ingelezen, een of andere rare dip bij optrekken rond de 2k rpm, speaker links vervangen, navigatie opnieuw geïnstalleerd vanwege software probleem, trekhaakslot vervangen aangezien het totaal om zeep geholpen was en nog wat kleine dingetjes.
Als ik in die Mondeo hard de bocht door ging merkte je niks, die 508 van S-RS vond het sportieve wegrijden bij de kartbaan niet heel relaxed had ik het idee Schommelschip in Walibi gaat minder heen en weer dan die 508 toen.
Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende: Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar lease Gaat allemaal prima in de bochten
[..]
Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies. Hierbij een lijstje: Xenon unit rechts vervangen, nieuwe software ingelezen, een of andere rare dip bij optrekken rond de 2k rpm, speaker links vervangen, navigatie opnieuw geïnstalleerd vanwege software probleem, trekhaakslot vervangen aangezien het totaal om zeep geholpen was en nog wat kleine dingetjes.
Toch wel wat dingetjes inderdaad maar niet schokkend. Trekhaakslot had hier ook kuren trouwens, vergrendeling weigerde een keer.
Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef RenaultSport het volgende: Haha dat verzacht de pijn idd :p Onze vorige Laguna was ook een 2liter , die haalde ook ongeveer 215-217 kmh op de teller. Stukje sneller als de e-hdi
Leasemaatschappij had zonder overleg met m'n pa doorgegeven aan de garage dat ze de xenon lampen moesten vervangen voor halogeen. Gelukkig dat de garage m'n pa opbelde om het door te geven, met als gevolg dat m'n pa pissed de leasemaatschappij heeft opgebeld om te vragen of ze wel lekker in hun hoofd waren
Volgens mij mag dat ook helemaal niet? Je betaalt namelijk voor het totaalpakket, en als je halogeen lampen had gekozen betaal je per maand wat minder...
Wat was het verbruik toen van die zogenaamd zuinige hybrid
15l/100km ofzo Normaal ligt dat tussen de 6 en 7 liter op de snelweg.
Ter vergelijking, afgelopen zomer roadtrip gedaan met de Suzuki Swift 1.5 van m'n moeder. Daar had ik met 200 op de teller een verbruik van 8.5l/100km en bij gewoon 120 8 liter.
Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende: Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd? Ik zit inmiddels ook alweer sinds september in de wachtrij bij EW... Regio Breda, veel te veel studenten. AR wilde me niet hebben omdat er al genoeg waren. Intussen blijven we deze chain maar meelezen. Kan nooit kwaad.
Werkt bij jullie de chauffeurs-login van EW ook niet? Als ik inlog en klik op 'klik hier om verder te gaan' krijg ik een witte pagina. Ik heb alle browsers geprobeerd op m'n telefoon en laptop...
Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef MG_13 het volgende: Werkt bij jullie de chauffeurs-login van EW ook niet? Als ik inlog en klik op 'klik hier om verder te gaan' krijg ik een witte pagina. Ik heb alle browsers geprobeerd op m'n telefoon en laptop...
Bij mij geen problemen, op zowel telefoon als laptop werkt 'ie gewoon.
Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef MG_13 het volgende: Werkt bij jullie de chauffeurs-login van EW ook niet? Als ik inlog en klik op 'klik hier om verder te gaan' krijg ik een witte pagina. Ik heb alle browsers geprobeerd op m'n telefoon en laptop...
Nou, het ophaaladres was een beetje wantrouwend (en wellicht terecht), maar na haar alle informatie te hebben laten zien en samen met haar het innameformulier doorlopen te hebben, was ze er helemaal gerust op. Ik heb nog toegezegd een kopie van het formulier naar haar op te sturen nadat het ook ondertekend is door de LM, en toen was ze fan van mij.
Hij reed goddelijk! Een beetje saai wel, want er is totaal geen gevoelsverschil tussen 80 en 130, maar comfortabel cruisen is het wel. En optrekken... En mijn billetjes zijn verwend in heerlijke cognackleurige lederen stoelen.
Toen ik bij de LM wegliep, werd mijn dag nog beter, want ik kreeg een liftje van een collega die naar Houten moest. Vlakbij huis afgezet.
Plus, zes uur gewerkt en de halve dag nog overhebben!
Zit net even de pagina van AR te bekijken, wat een onzin posten ze daarop zeg
quote:
Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende: Nou, het ophaaladres was een beetje wantrouwend (en wellicht terecht), maar na haar alle informatie te hebben laten zien en samen met haar het innameformulier doorlopen te hebben, was ze er helemaal gerust op. Ik heb nog toegezegd een kopie van het formulier naar haar op te sturen nadat het ook ondertekend is door de LM, en toen was ze fan van mij.
Hij reed goddelijk! Een beetje saai wel, want er is totaal geen gevoelsverschil tussen 80 en 130, maar comfortabel cruisen is het wel. En optrekken... En mijn billetjes zijn verwend in heerlijke cognackleurige lederen stoelen.
Toen ik bij de LM wegliep, werd mijn dag nog beter, want ik kreeg een liftje van een collega die naar Houten moest. Vlakbij huis afgezet.
Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende: Nou, het ophaaladres was een beetje wantrouwend (en wellicht terecht), maar na haar alle informatie te hebben laten zien en samen met haar het innameformulier doorlopen te hebben, was ze er helemaal gerust op. Ik heb nog toegezegd een kopie van het formulier naar haar op te sturen nadat het ook ondertekend is door de LM, en toen was ze fan van mij.
Wat had je mee?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
Haha. Nee ik kan wel inloggen. Alleen als ik op verdergaan klik als ik ingelogd ben, krijg ik een witte pagina. Ik kan dus niet m'n beschikbaarheid invullen, helemaal niets.
Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef DukeJan het volgende: Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
Haha. Nee ik kan wel inloggen. Alleen als ik op verdergaan klik als ik ingelogd ben, krijg ik een witte pagina. Ik kan dus niet m'n beschikbaarheid invullen, helemaal niets.
Wel tof om een keer mee te rijden! Hondslelijk bak, dat dan weer wel *jaloers*
Ja, best lelijk. Maar van binnen niet, de binnenkant was mooi. Links onderin de voorruit stonden de maximum snelheid en je eigen snelheid geprojecteerd, en hij gaf het daar ook met een enorm oranje uitroepteken aan als je te hard reed.
Ik heb wel een of twee snelle foto's genomen, maar ze zijn niet echt mooi te noemen. De auto was ook best vies, jammer genoeg.
Ja, best lelijk. Maar van binnen niet, de binnenkant was mooi. Links onderin de voorruit stonden de maximum snelheid en je eigen snelheid geprojecteerd, en hij gaf het daar ook met een enorm oranje uitroepteken aan als je te hard reed.
Ik heb wel een of twee snelle foto's genomen, maar ze zijn niet echt mooi te noemen. De auto was ook best vies, jammer genoeg.
Imgur gebruien, ze hebben ook een app. Ik ben wel benieuwd naar de auto, ik heb zelf als PC in een 5 serie gt gereden, ik vond hem toen niet heel bijzonder of mooi. Lijkt me wel leuk om als hiker zo'n auto te rijden.
Tevens gezocht door Easyway: iemand met groot rijbewijs. Zou het gaan om een vrachtwagen of om een uit de kluiten gewassen hoogwerker die hier ook regelmatig voorbij komt?
Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef DukeJan het volgende: Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
Die korte ritjes in Brabant, dat is het enige wat ik echt vervelend vind. Als er al een bus rijdt, is het een buurtbus en je moet altijd 28 minuten wachten bij elke overstap.
Vandaag naar het noorden geweest. Oa van Groningen naar Heerenveen geOVd. Als alle bussen zo prettig zouden reizen was OV best ok geweest.
Op woensdag 5 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende: Hopelijk deze keer wel werk voor morgen. Anders in 2 weken maar 4 uurtjes gewerkt, en daar word ik niet blij van.
Edit: Jeeuuj, Goes - Nijmegen en Arnhem - Lisserbroek in een Fiat Punto en Mazda 6.
Jezus, je begint in Goes vanuit dat dorp van je? Dat wordt lang reizen vrees ik, die trein in Zeeland stopt na Roosendaal op elk station
Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordt
En die ochtend moest ik ook om 8.00 in Etten-Leur beginnen, toen heb ik nog de tram moeten nemen die een flink stuk lopen is omdat de bus naast mijn huis nog niet eens reed zo vroeg
Toch nog ritjes gekregen, was niet veel meer over. Zo eindigt mijn eerste rit in Deventer en begint de rit er na in Montfoort. Volgens de planning heb ik exact evenveel tijd tussen de ritten als 9292 aangeeft om op tijd op in Montfoort te raken (bijna 3 uur). We gaan het meemaken!
Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordt
En die ochtend moest ik ook om 8.00 in Etten-Leur beginnen, toen heb ik nog de tram moeten nemen die een flink stuk lopen is omdat de bus naast mijn huis nog niet eens reed zo vroeg
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak
Mja, dat zal niet zo snel gebeuren waarschijnlijk..
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak
Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd? Ik zit inmiddels ook alweer sinds september in de wachtrij bij EW... Regio Breda, veel te veel studenten. AR wilde me niet hebben omdat er al genoeg waren. Intussen blijven we deze chain maar meelezen. Kan nooit kwaad.
Ik heb gesolliciteerd voor regio's Arnhem en Enschede maar mevrouw aan telefoon vertelde dat het gaat om werkzaamheden voor regio Apeldoorn, ook prima. Ontloopt elkaar weinig qua afstanden vanuit mijn uithoek.
Verbaas je nergens over Ik heb eens een enkele rit Almelo - uiterste puntje van Zeeland moeten rijden. Het kan allemaal
Enkele rit van zo'n lengte is gewoon niet leuk meer
Mwah, met een beetje aardige auto heb ik daar echt geen bezwaar tegen. Had in december een wisselrit Groningen - Tilburg in 2 Astra's. Geen ov, maar wel 6 uur gemaakt. Beviel prima!
Edit: oh ja, laatst ook nog 200 km gereden in een Up -> gebeld dat ik weer terug moest -> 400 km voor nop gereden.
Ik moest beginnen vanuit mijn eigen regio, Groningen. En het was in een 107. Dus nee, dan is de lol er snel vanaf.
Had pas een C1 mee, en als ik op de snelweg een beetje stuurde, voelde het alsof het hele frame heen een weer boog. Is dat altijd, of was dit exemplaar helemaal gaar? Ben zelfs nog gestopt om eens aan het dak te schudden en te kijken hoe dat eruit zag van buiten
Wel lekker met 1x overstappen naar huis
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Marco001 het volgende: Op[ het werk hebben we het Opel-zusje voor schoolvervoer, heb 1x s'nachts in 1 mogen rijden, zijn erg fijne busjes inderdaad.
Wacht maar tot je klaverbladen met die Vivaro's mag nemen, die dingen wil echt onredelijk hard door de bocht...
Daar mag ik morgen ook in! Met een 2.5 DCI zal ie wel vooruit willen.
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan ( ) en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat!
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan ( ) en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat!
Ik wil ook wel eens in de auto van mijn baas rijden, die heeft een 7 liter V8.... Continental mark III geloof ik
Als je dat ding stationair hoort blaffen dan weetje dat er heel wat priussen huilen van binnen
Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms..
Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms..
Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...
Kofferklep gaat niet open zoals op die laatste foto hè
SPOILER
Weet ik. Zoals op die laatste foto bij die grijze ging dat bij een aantal van onze Volvo's ook (Ik geloof sowieso de 340 die we als tijdelijke auto hebben gehad)
Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...
Dat is wel weer zo ja, maar bob ben ik daar toch altijd, ze schenken er naast fris vrijwel alleen bier en da's niet goed voor mij.
Mijn oma had vroeger een witte. Áls er ooit eentje komt, dan wil ik een witte. En dan wel een 130L
Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag:
God, wat is Kamp toch goed... Goed in het mensen in slaap brengen door doodsaaie verhaaltjes.
[ Bericht 7% gewijzigd door Marco001 op 05-02-2014 21:56:19 ]
Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag: [ afbeelding ]
Dit meen je niet! Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was
Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
Dit meen je niet! Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit.
Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen. Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding. Ik geloof dat mijn opa er stenen voorin had liggen om diezelfde redenen.
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen. Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding.
Wauw dat is echt gruwelijk vet! Enig idee wat die nieuw moest kosten toendertijd?
Dit meen je niet! Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was
Mijn oma had twee stoeptegels voorin de Skoda liggen
Den Bosch - Velp in een Hyundai IX35 Velp - Nieuwegein in een BMW 118d Houten - Doorn in een nieuwe Megane station dCi 110
Gelukkig geen gebakjes
Ruilen?
Leukere wagens en betere plaatsen qua OV. Het leukste wat ik heb is dan weer een A4 business edition, maar dat ritje is letterlijk invoegen en meteen weer uitvoegen op de A27
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef zazzel het volgende: Haha in m'n auto ligt 150kg aan beton blokken achterin Om het gewicht van de LPG installatie te compenseren...
De Seat heeft niet eens hulpveren achter volgens mij.
Prima dagje gehad vandaag trouwens. Liep als een trein. En ben vandaag 9 keer op of overgestapt in OV en nooit langer dan 3 minuten hoeven wachten en niks gemist komt ook niet vaak voor.
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Nee, ik ben laatst ook gewoon in chino langsgegaan. Belde 5 minuten van te voren, meteen helemaal leuk, kom koffie drinken enzo. En je krijgt ook een muismat en zo'n stressdingie erbij waarschijnlijk;p
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende: Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrek
Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende: Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Ik wacht ook met smart op een rit naar Breda, gezien het feit dat mijn map met duck tape aan elkaar hangt
Afgelopen maandag, met de maandwissel, moest ik naar de grote in Almere. Ik had gehoopt dat daar een controleur van EW zou staan die tevens nieuwe mappen ging uitdelen, maar helaas.
Hmm, toch jammer dat het van de drie net de langste rit is waar ze me die flutnissan meegeven hebben. Man, man, man wat een hok.
Volgens mij hebben 's lands zondagsrijders zich massaal een paar dagen vergist trouwens? Wat een hoop malloten op de weg zeg. Al meerdere malen vol in het alweer gemoeten en moeten uitwijken voor mafkezen die op dezelfde plek wilde rijden als waar ik reed
Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende: Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit: laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.
Overigens is het topic sinds zijn verdwijning weer een stuk rustiger en maakt niemand ruzie.
Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende: Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit: laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
We zien hem voorlopig niet terug als het goed is. afgeschikt door mijn berichtje op pagina 3 denk ik.