abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136301311
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_136301338
Dikke maling aan Trolley. Gewoon omdat je het verdient.
pi_136301444
Godverdomme, wat ben jij eigenlijk zielig zeg. Ongelooflijk. :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136301456
Modje slotje?
pi_136301469
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef trolley het volgende:
Godverdomme, wat ben jij eigenlijk zielig zeg. Ongelooflijk. :r
Ik geniet hiervan.
pi_136301522
Je bent gewoon een flikker.

Serieus, je verdient het gewoon om in de zeik genomen te worden. :r
  maandag 3 februari 2014 @ 21:06:21 #7
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136301658
Wat ben jij voor hond dat je dergelijk taalgebruik in de TT mikt? Om nog maar te zwijgen van je actie om sneaky topic te openen. :')
#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 21:06:38 #8
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136301678
'kk hunters'? Stoer...

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Superb is altijd goed, oogt wel als een basismodel though.

Doe mij deze maar. Een 1.8 TSI is dikke prima.

[ afbeelding ]
Die velgen :9~ :9~
pi_136301725
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
Wat ben jij voor hond dat je dergelijk taalgebruik in de TT mikt? Om nog maar te zwijgen van je actie om sneaky topic te openen. :')
Knal even een TR dat ze 'm wijzigen.
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef trolley het volgende:
Je bent gewoon een flikker.

Serieus, je verdient het gewoon om in de zeik genomen te worden. :r
pi_136301811
Het is gewoon een ongeschreven regel dat degene die de lapo heeft, het nieuwe deel opent. En iedereen respecteert deze ongeschreven regel. Behalve Amoeba die meent dat hij God op aarde is en boven de wet staat.

Ik heb je heel lang de hand boven het hoofd gehouden, wanneer je hier op het forum in de zeik werd genomen. Maar ik heb grenzen, en die ben je nu voorbij gegaan. Noem me zielig, maar that's me.

Van dat soort figuren als jou walg ik serieus waar. Volgens mij heeft iedereen die nog geen hekel aan je had, nu een grafhekel aan je, ook gezien je TT keuze. Dat getuigt het weinige respect dat jij bezit.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  maandag 3 februari 2014 @ 21:10:34 #11
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136301920
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef trolley het volgende:
Het is gewoon een ongeschreven regel dat degene die de lapo heeft, het nieuwe deel opent. En iedereen respecteert deze ongeschreven regel. Behalve Amoeba die meent dat hij God op aarde is en boven de wet staat.

Ik heb je heel lang de hand boven het hoofd gehouden, wanneer je hier op het forum in de zeik werd genomen. Maar ik heb grenzen, en die ben je nu voorbij gegaan. Noem me zielig, maar that's me.

Van dat soort figuren als jou walg ik serieus waar. Volgens mij heeft iedereen die nog geen hekel aan je had, nu een grafhekel aan je, ook gezien je TT keuze. Dat getuigt het weinige respect dat jij bezit.

^O^
  maandag 3 februari 2014 @ 21:10:40 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136301929
quote:

Joh, laat hem maar. Dit tekent zijn persoonlijkheid. Iedereen die ook nog maar een greintje medelijden met hem had zal nu alles opzij zetten. Ik weet voldoende.
#26 || Luciano da Silva
pi_136301938
Man man man, het is een fucking topic mensen :')

Heel die drang om persé het nieuwe topic te willen openen heb ik echt nooit begrepen :') en dan ook nog gaan schelden :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136301944
quote:

Even deze quoten. :')
Ik heb al een TR geplaatst of ze 'm willen wijzigen miep. Verder is lapohunten minstens net zo treurig als topickapen, dus wat dat betreft zitten we op een lijn.
pi_136301949
Fittie.. *O*

Neehoor, geintje. Back ontopic maar weer ,met jullie vorig model Superb's...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 3 februari 2014 @ 21:12:53 #16
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136302081
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Kiprollade het volgende:
'kk hunters'? Stoer...

[..]

Die velgen :9~ :9~
Er lijkt een BBS logo in te zitten, maar Rotiform's zijn zó geil :9~

#26 || Luciano da Silva
pi_136302105
Wat een trieste TT. :')
pi_136302123
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Even deze quoten. :')
Ik heb al een TR geplaatst of ze 'm willen wijzigen miep. Verder is lapohunten minstens net zo treurig als topickapen, dus wat dat betreft zitten we op een lijn.
Zegt degene die altijd op de lapo zit te geilen. Man, toen jij me laatst voor was heb ik me ook niet verlaagd tot het niveau om snel een nieuw deel te openen toch, of wel soms? Het is heel simpel, respect moet je verdienen. En jij verdient het gewoon niet, punt.

Jij bent geen eens een quote waardig, laat staan dat ik nog tegels besteed aan jou en je gedrag wat je hier vertoont. Man man man, grow up! :X
  maandag 3 februari 2014 @ 21:13:53 #19
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136302155
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat kan toch niet onder een Superb :') Verder mooi ding, die station inderdaad mooier dan sedan
  maandag 3 februari 2014 @ 21:14:00 #20
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136302160
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Verder is lapohunten minstens net zo treurig als topickapen, dus wat dat betreft zitten we op een lijn.
Topic kapen? Houd jij dan alsjeblieft je bek met je JBL speakertjes en je wiskunde toetsen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136302191
quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Topic kapen? Houd jij dan alsjeblieft je bek met je JBL speakertjes en je wiskunde toetsen :')
Ik snap even de relatie niet.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:15:33 #22
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136302248
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Dat kan toch niet onder een Superb :') Verder mooi ding, die station inderdaad mooier dan sedan
Het is ook geen Superb, maar twee keer een Octavia. Respectievelijk de O2 facelift en de O2.

Maar euh, Superb op Rotiforms kan ook prima hoor!

:9~
#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 21:16:12 #23
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136302299
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

afbeelding
OH MIJN GOD, DIE ROOIE! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_136302349
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het is ook geen Superb, maar twee keer een Octavia. Respectievelijk de O2 facelift en de O2.

Maar euh, Superb op Rotiforms kan ook prima hoor!

[ afbeelding ]

Wou net zeggen, die Worhtersee foto is sowieso een Octa.
Een Fabia op Roti's dan?
  maandag 3 februari 2014 @ 21:17:15 #25
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136302363
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik snap even de relatie niet.
Hoeft ook niet, je hebt het verstand van een puber als je dit soort dingen flikt.
pi_136302378
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Man man man, het is een fucking topic mensen :')

Heel die drang om persé het nieuwe topic te willen openen heb ik echt nooit begrepen :') en dan ook nog gaan schelden :')
Het gaat mij in deze niet eens om het openen van het nieuwe deel, maar gewoon om het zielige gedrag wat Amoeba hier vertoont.

En vervolgens wel lopen janken dat iedereen een pesthekel aan hem heeft. Je krijgt wat je verdient, leerde m'n vader me altijd.
pi_136302414
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Het gaat mij in deze niet eens om het openen van het nieuwe deel, maar gewoon om het zielige gedrag wat Amoeba hier vertoont.

En vervolgens wel lopen janken dat iedereen een pesthekel aan hem heeft. Je krijgt wat je verdient, leerde m'n vader me altijd.
Jij bent echt een mongool. Feit dat je een kwartier later nog loopt te janken is ook typerend. :W
pi_136302417

Maar moet dan wel in een leuker kleurtje...
pi_136302473
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij bent echt een mongool. Feit dat je een kwartier later nog loopt te janken is ook typerend. :W
Jouw gedrag is dan ook om te janken!
pi_136302475
@ Ordinateur, late reactie: ik ben er morgen weer. Je herkent me aan mn veiligheidshesje :')
  maandag 3 februari 2014 @ 21:19:20 #31
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136302499
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het is ook geen Superb, maar twee keer een Octavia.
Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggen :s) Vind de nieuwe generaties Skoda al stukken mooier door het zwartgrijze logo ipv dat groene. Dat kleurde lang niet overal bij
pi_136302579
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Lekker boeiend allemaal :W het blijft maar een topic.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136302596
  maandag 3 februari 2014 @ 21:20:54 #34
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136302602
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ] :9~

Maar moet dan wel in een leuker kleurtje...
Doe mij maar deze dan:
pi_136302613
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef trolley het volgende:

[..]

Jouw gedrag is dan ook om te janken!
Prima. ^O^
Ik heb al een TR voor die TT gezet, dus kun je dan nu of uitloggen of doorgaan met je leven?
  maandag 3 februari 2014 @ 21:21:29 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136302636
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wou net zeggen, die Worhtersee foto is sowieso een Octa.
Een Fabia op Roti's dan?
U vraagt, wij draaien :Y

#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 21:23:23 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136302738
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggen :s) Vind de nieuwe generaties Skoda al stukken mooier door het zwartgrijze logo ipv dat groene. Dat kleurde lang niet overal bij
Absoluut waar. Dat is ook de reden waarom het halve Skoda forum die nieuwe logo's aan het over zetten is op 'oudere' modellen. Wil ik ook nog doen op onze Fabia, maar je betaald zo 50+ euro voor een passend setje. Beetje zonde nu.
#26 || Luciano da Silva
pi_136302847
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien :Y

[ afbeelding ]
Die vond ik weer net iets te..
Jammert dat Roti's zo duur zijn, anders wist ik het wel qua zomervelgen voor mijn volgende auto
  maandag 3 februari 2014 @ 21:26:42 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136302930
Velgen zijn altijd duur vind ik, zelfs 2e hands. Heb zelf bij aankoop van mij auto wel strakke velgen erop, van de zomer ga ik ze matzwart spuiten d.m.v. spuitfolie 8-)
pi_136303030
Ik kwijl nu elke keer dat ik langs een Mini loop. Ongezond dit. :')

Morgen hopelijk een belletje voor woensdag, kan wel een lekker lange dag gebruiken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_136303101
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:

Morgen hopelijk een belletje voor woensdag, kan wel een lekker lange dag gebruiken.
Mini Clubman met BBS'jes. :9~
pi_136303152
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef Kiprollade het volgende:
Velgen zijn altijd duur vind ik, zelfs 2e hands. Heb zelf bij aankoop van mij auto wel strakke velgen erop, van de zomer ga ik ze matzwart spuiten d.m.v. spuitfolie 8-)
Ik had hele mooie velgen onder de Seat, helaas veel te veel stoepranschade opgelopen. smalle bandjes onder brede velgen is niet mijn ding zeg maar.
pi_136303171
Geef mij maar liever een Passat ofzo, valt me overigens wel op dat die 1.8 TFSI (2009) van vandaag maar ietsje meer vermogen had dan de 1.2 TFSI in een Octavia die ik een maandje terug reed.
Nee, toch niet
  maandag 3 februari 2014 @ 21:31:05 #44
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136303208
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:

Kennis van me werkt bij BMW/Mini in Dordrecht. Staan aardig wat leuke Mini's tussen die zelfs ik nog wel wil hebben. :D

Edit: Zoiets:
http://voorraad.autodataw(...)/occ942104-f682ddf2#
pi_136303283

Zo zag die eruit. Heeft nu foute cheapass 2ehands velgen eronder s'zomers.
pi_136303399
Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres.
Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Nee, toch niet
  maandag 3 februari 2014 @ 21:35:17 #47
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136303430
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende:
Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres.
Ik denk dat startadres het station is waar je begint en ophaaladres is waar je de auto ophaalt.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:35:21 #48
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136303433
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende:
Je begin station en het ophaaladres waar je je eerste auto ophaalt ;)
pi_136303458
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Kennis van me werkt bij BMW/Mini in Dordrecht. Staan aardig wat leuke Mini's tussen die zelfs ik nog wel wil hebben. :D

Edit: Zoiets:
http://voorraad.autodataw(...)/occ942104-f682ddf2#
Te duur. :(
http://www.autowereld.nl/(...)6415265/details.html
Is eigenlijk nog te duur. Je hebt niet echt mooie Clubman's met <100.000km voor onder de 10k.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:35:55 #50
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136303470
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik denk dat startadres het station is waar je begint en ophaaladres is waar je de auto ophaalt.
Oh.. je was 4 sec eerder van begrip :P
pi_136303503
Sinds die Amoeba hier zit is deze reeks achteruit gegaan. Ik heb me nog redelijk neutraal gehouden maar wat mij betrefd mag je nu wel een eind opflikkeren uit deze topics. Dat er Lapo hunters zijn ok, dat er topic kapers zijn ok, maar dan met zo'n topictitel. :')
Volgens mij stond je op je stoel te springen dat je deze topic hebt 'gekaapt', en dacht je met de titel: "dat zal ze leren". Nou, wees trots op jezelf.

Je bent als idioot in dit topic gekomen, je hebt je regelmatig als een dom kind gedragen, en ik hoop dat je binnenkort weer ff een kast aantikt, zodat ze bij AR ook genoeg hebben van jou! ;)
pi_136303511
Maar hoezo willen ze dan weten hoe laat ik op het station aankom en hoe laat ik daar vertrek? Is overigens ook mijn 3rde rit.
Nee, toch niet
  maandag 3 februari 2014 @ 21:38:23 #53
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136303600
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Te duur. :(
http://www.autowereld.nl/(...)6415265/details.html
Is eigenlijk nog te duur. Je hebt niet echt mooie Clubman's met <100.000km voor onder de 10k.
Doelde ook niet op de prijs, maar op de looks *O*
  maandag 3 februari 2014 @ 21:38:41 #54
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136303614
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
Maar hoezo willen ze dan weten hoe laat ik op het station aankom en hoe laat ik daar vertrek? Is overigens ook mijn 3rde rit
Startadres 10:00 Station Breda
Aankomst ophaaladres 10:30. LM A... Breda (= dus 30 min reistijd)
Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken)
Aankomst afleveradres 12:00 (= 1 uur rond gereden)

Makkelijker kan ik het niet uitleggen :P
Anders.. Iemand van de PABO hier?
pi_136303684
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef zazzel het volgende:

[..]

Aankomst ophaaladres 10:30. A.. Breda (= dus 30 min reistijd)
Ze vragen juist om aankomsttijd startadres en vertrektijd startadres. En daarna vragen ze ook nog om aankomst ophaaladres en wachttijd ophaaladres.
Als mijn startadres thuis zou zijn, zou ik dan moeten aangeven dat ik hier gister ben aangekomen ofzo? Lijkt me allemaal beetje onlogisch
Nee, toch niet
pi_136303970
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds die Amoeba hier zit is deze reeks achteruit gegaan. Ik heb me nog redelijk neutraal gehouden maar wat mij betrefd mag je nu wel een eind opflikkeren uit deze topics. Dat er Lapo hunters zijn ok, dat er topic kapers zijn ok, maar dan met zo'n topictitel. :')
Volgens mij stond je op je stoel te springen dat je deze topic hebt 'gekaapt', en dacht je met de titel: "dat zal ze leren". Nou, wees trots op jezelf.

Je bent als idioot in dit topic gekomen, je hebt je regelmatig als een dom kind gedragen, en ik hoop dat je binnenkort weer ff een kast aantikt, zodat ze bij AR ook genoeg hebben van jou! ;)
Klopt. Het maakt me niet uit wie het is, ik heb me er tot nu toe buitengehouden, maar de topics zijn niet meer wat het geweest is. Kwantiteit over kwaliteit en iedereen loopt te chagrijnen.

Oproep bij deze om normaal te doen en gewoon te praten over studentchauffeuren etc. Betekent niet dat slowchat of praten over school oid een probleem is, maar hou aub op met het constante gezeik op elkaar.

Dank.
pi_136304081
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef zazzel het volgende:

[..]

Aankomst ophaaladres 10:30. LM A... Breda (= dus 30 min reistijd)
Aankomst afleveradres 12:00 (= 1 uur rond gereden)

Makkelijker kan ik het niet uitleggen :P
Anders.. Iemand van de PABO hier?
Waarom zou je die tijden op het transportformulier moeten invullen? Waar ik hoe laat begonnen ben aan mijn werkdag is totaal niet relevant voor de LM.

Edit: Nevermind, dacht dat dit over AR ging.
pi_136304104
Autotransport:

Aankomsttijd ophaaladres bijv. 16:30
Wachttijd ophaaladres bijv. 00:15 dus 15 min auto gezocht
Aankomsttijd afleveradres: 18:30
Wachttijd afleveradres: 00:10

Ritbon:

Starttijd (station) 15:15 dus 1:15 reistijd
Aankomsttijd afhaaladres is dus 16:30
Vertrektijd afhaaladres is dus 16:45 (ongeveer)
Aankomsttijd afleveradres is dus 18:30
Tijd sleutels afgegeven: 18:40

done!
  maandag 3 februari 2014 @ 21:48:55 #59
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136304145
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Autotransport:

Aankomsttijd ophaaladres bijv. 16:30
Wachttijd ophaaladres bijv. 00:15 dus 15 min auto gezocht
Aankomsttijd afleveradres: 18:30
Wachttijd afleveradres: 00:10

Ritbon:

Starttijd (station) 15:15
Aankomsttijd afhaaladres is dus 16:30
Vertrektijd afhaaladres is dus 16:45 (ongeveer)
Aankomsttijd afleveradres is dus 18:30
Tijd sleutels afgegeven: 18:40

done!
Precies!
pi_136304363
Er staat dus:

Aankomsttijd startadres
Vertrektijd startadres
Aankomsttijd ophaaladres
Wachttijd ophaaladres
Aankomststijd afleveradres
Wachttijd afleveradres.

Waarom zouden ze willen weten waarneer ik op mijn startadres ben? (Dus thuis,station of andere klant)
Nee, toch niet
pi_136304446
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende:
Aankomsttijd startadres
Die zie ik niet? :?
pi_136304574
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:54 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Die zie ik niet? :?

Heb pagina ff opnieuw geladen, nu is het ook weg :P
Nee, toch niet
pi_136304601
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat bij een specifieke klant?
  maandag 3 februari 2014 @ 21:57:40 #64
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136304654
Site van EW zal wel gehackt zijn ofzo.
pi_136304678
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb pagina ff opnieuw geladen, nu is het ook weg :P
Betaald slapen *O*
  maandag 3 februari 2014 @ 21:58:37 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136304704
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mini Clubman met BBS'jes. :9~
Neuh, Rotiform _O_ Of Audi's _O_ Maar goed, de standaard BBS'jes blijven het ook altijd goed doen:

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_136304750
Sorry, ik vind Monoblocks lelijk..
  maandag 3 februari 2014 @ 22:00:35 #68
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136304842
Daarom krijg je ook 3 opties
#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 22:01:04 #69
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136304877
Ik kies optie 1, maar dan zonder de auto :')
pi_136305007
Vind ze maar lelijk als ze zo laag zitten. Geef mij maar liever een mooie hoge XC70 oid
Nee, toch niet
pi_136305182
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Solidberg het volgende:
Vind ze maar lelijk als ze zo laag zitten. Geef mij maar liever een mooie hoge XC70 oid
  maandag 3 februari 2014 @ 22:06:15 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136305197
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Solidberg het volgende:
XC70
Samen met de XC40 vind ik dat die auto's het predikaat 'XC' niet verdienen. Zelfde als een CrossGolf en de OctaviaScout. Nee, bedankt. Het is het net niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_136305241
Optie 1 dan maar. Alleen die ingekorte lijkwagen mogen ze houden.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:15:36 #74
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136305708
Dit soort velgen zijn de mooiste vind ik :9~
SPOILER
  maandag 3 februari 2014 @ 22:21:20 #75
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136305960
Die OZ's zijn *;
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_136306309
Heel stiekem vond ik de Mini One mooier. :@
pi_136307273
De mooiste velgen die je onder je auto kunt hebben zijn natuurlijk deze, zoals iedereen wel weet:

pi_136307548
:D
pi_136310305
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Schaafkaas het volgende:
De mooiste velgen die je onder je auto kunt hebben zijn natuurlijk deze, zoals iedereen wel weet:

[ afbeelding ]
Held!
pi_136311004
Mijn portable power bank is binnen. Na de demonstratie onderweg naar karten lang over getwijfeld en toch maar aangeschaft. 5200mAh, dus ik zal not meer met een lege accu in de trein zitten. :D
pi_136311198
Dit vind ik persoonlijk heul mooi

Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136311207
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Sjouveur het volgende:
@ Ordinateur, late reactie: ik ben er morgen weer. Je herkent me aan mn veiligheidshesje :')
Mij herken je aan de grijze opel astra die ik daar rond 10 uur kom afleveren! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ordinateur op 04-02-2014 00:51:33 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 00:58:43 #83
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136311421
Zei iemand velgen?

SPOILER
pi_136314822
Velgenparadijs: De Facebookpagina van HRE Performance Wheels
.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:03:14 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136315956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:09 schreef Pizzabodem het volgende:
Velgenparadijs: De Facebookpagina van HRE Performance Wheels
Dit vind ik nog wel gaan:

SPOILER
Maar merendeel vind ik te open. Beetje jammer altijd, dan zie je van die dikke velgen en hebben lui van die zielige remschijfjes er achter.

Doe mij maar een gekietelde Fabia RS, mik ik wel deze remsystemen er onder:

Liever nog van Porsche, mja dan ben je een halve Fabia kwijt :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136316102
Spaakwielen _O_
pi_136316520
Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:02:41 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136317310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende:
Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
Dát, maar BBS is áltijd goed!

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_136317606
Na m'n ritje wieuwerd - Amsterdam nog een spoedje achteraan gekregen. Woerden - Leeuwarden in een Peugeot Boxer :')

Maar wel half 6 terug ipv half 3! :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:33:18 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136318106
Vriend van me is zojuist vertrokken voor een spoedrit van 2,5u met een Volvo V60 D6 Plug-in Hybride. Goddamn it.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:57:36 #91
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136318763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende:
De wat luxere velgen worden gewoon door een velgen fabrikant gemaakt hoor, een maatje van me heeft bijvoorbeeld BBSjes voor zijn saab.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:59:40 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136318825
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

De wat luxere velgen worden gewoon door een velgen fabrikant gemaakt hoor, een maatje van me heeft bijvoorbeeld BBSjes voor zijn saab.
Mijn Alto heeft Borbets _O_
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:06:58 #93
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136318990
Mijn Saxo heeft... wat heeft mijn Saxo eigenlijk voor velgen? :?
pi_136319023
Top, net gebeld door een recruiter van een groot ICT-bedrijf met het verzoek om bij hun te solliciteren.
Prima. :)

Net ook al even de test op hun website gedaan(Analytisch vermogen) en die was ook goed.
pi_136322379
Easyway bel me eens! Ben morgen de hele dag beschikbaar! *O*
Nee.
pi_136322583
Zelf maar even gebeld : niks te doen morgen. ;(
Nee.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:57:32 #97
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136322882
Zo, ook maar eens een chino besteld bij Zalando.
Dat lopen in pantalon met daaronder een thermobroek vind ik toch wel wat overdreven :')
pi_136325590
Ik loop met een donkere spijkerbroek, zit ook wel stuk fijner en ziet beter uit naar mijn optiek.
Nee, toch niet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:36:41 #99
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136326528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:13 schreef Solidberg het volgende:
Ik loop met een donkere spijkerbroek, zit ook wel stuk fijner en ziet beter uit naar mijn optiek.
Foei!
pi_136326890
Morgen een BMW 3 serie van Volendam naar Groningen rijden. *O*
pi_136327122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Foei!
Niet haten!
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
Is er een reden waarom je niet zegt welke auto je naar Volendam ( of omgeving) brengt :+?
Nee, toch niet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:02:11 #102
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136327449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
Mag ik mee?

Edit vanwege hieronder: GT duidt op een nieuwe 3-serie? :D
pi_136327451
Ja, dat stond niet in de ritinfo. Nu, na de kentekencheck, weet ik dat het gaat om een Gran Turismo. :) En ik haal 'm op in Volendam, dus ik mag morgen om kwart voor zeven de deur uit. :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:03:41 #104
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136327498
Pff, kreeg vandaag toch wat leuks te horen van de docent:
"Werkcolleges voor dit vak zijn verplicht. Als je niet komt krijg je geen bonuspunt!" 8)7

Dan maar geen bonuspunt _O-
pi_136327544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mag ik mee?

Edit vanwege hieronder: GT duidt op een nieuwe 3-serie? :D
Whu? I dunno, kentekencheck zegt Gran Turismo BMW 3 serie uit november 2013. Verder heb ik geen verstand van BMW's, dit wordt m'n eerste. :+
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:06:08 #106
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136327571
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Whu? I dunno, kentekencheck zegt Gran Turismo BMW 3 serie uit november 2013. Verder heb ik geen verstand van BMW's, dit wordt m'n eerste. :+
DM mij het kenteken eens? :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:08:46 #107
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136327655
De Gran Turismo is zo'n gare cross-over tussen station en coupé, als ik me niet vergis.
pi_136327742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:08 schreef Schaafkaas het volgende:
De Gran Turismo is zo'n gare cross-over tussen station en coupé, als ik me niet vergis.
Het is gewoon een sedan? Het voelt alsof jullie allemaal dingen weten waar ik me van bewust zou moeten zijn. :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:12:35 #109
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136327775
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is gewoon een sedan? Het voelt alsof jullie allemaal dingen weten waar ik me van bewust zou moeten zijn. :')
Het is een sedan met een hogere kofferruimte om het even makkelijk te zeggen. Een soort hatchback-sedan :') Zijn wel mooie bakken hoor, maak je maar niet druk ;)
pi_136327816
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

BMW maakt tegenwoordig van de 3- en 5-serie (misschien nog meer, weet ik niet) ook een GT-variant met een hogere instap. Beetje zoals een Golf Plus. En de echte chauffeurs onder ons willen natuurlijk lekker laag aan de grond bochten hoeken jeweetzelluf :P :o
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:13:58 #111
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136327825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Het is een sedan met een hogere kofferruimte om het even makkelijk te zeggen. Een soort hatchback-sedan :') Zijn wel mooie bakken hoor, maak je maar niet druk ;)
Net even opgezocht via Google. De 3 GT ziet er idd wel prima uit, de 5 GT daarentegen.. :N
pi_136327867
Als 'ie maar rolt. :P

Ik was wel blij trouwens. Ik had AR gemaild dat ik telefonisch niet bereikbaar was tussen drie en vijf, maar dat ik heel graag wilde werken en dat het niet uitmaakte welke rit, dat ze ook gewoon konden mailen. Om vijf uur had ik dus een heel lief mailtje over een BMW! O+
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:16:21 #113
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136327907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Net even opgezocht via Google. De 3 GT ziet er idd wel prima uit, de 5 GT daarentegen.. :N
Heb hem bij de dealer in Dordt gezien tijdens de introductie. Van binnen ziet het er ook écht strak uit, typisch BMW O+
pi_136328640
Beide GT's zijn geen gezicht imo.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:36:59 #115
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136328723
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:34 schreef MuurStraat het volgende:
Beide GT's zijn geen gezicht imo.
Zelf zou ik absoluut niet zo'n model kopen als ik het geld had, maar om er een voor EW of AR te moeten rijden... dat is zeker geen straf! :P
pi_136328875
Dan zit je er ook in ;) Voor je medeweggebruikers is het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen.

De 5GT staat overigens op het onderstel van de 7, dus als je op zoek bent naar een echt goedkope 7 ;)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:48:30 #117
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136329119
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende:
Dan zit je er ook in ;) Voor je medeweggebruikers is het natuurlijk eigenlijk niet uit te leggen.

De 5GT staat overigens op het onderstel van de 7, dus als je op zoek bent naar een echt goedkope 7 ;)
Goedkoop is het nooit ;)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:55:15 #118
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136329374
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef MuurStraat het volgende:

Ach, het zal mij worst wezen wat anderen van me denken...

Deze 7 is trouwens nog veel goedkoper. "had hem graag nog gehoud ivm wets weiziging gaat die weg." :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:32:33 #119
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136330753
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Schaafkaas het volgende:
Pff, kreeg vandaag toch wat leuks te horen van de docent:
"Werkcolleges voor dit vak zijn verplicht. Als je niet komt krijg je geen bonuspunt!" 8)7

Dan maar geen bonuspunt _O-
Haha aan dat soort dreigspelletjes werk ik ook niet mee. :N
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:59:06 #120
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_136331911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Mij herken je aan de grijze opel astra die ik daar rond 10 uur kom afleveren! :)
Ik heb je niet meer gezien, ik was ook niet echt in de buurt aan het werk. Ik moest vandaag nieuwe Qashqai's naar de werkplaats rijden (deze hebben allemaal een productiefout) en ook een aantal Infiniti Q50S'en gereden (360pk :D ).
pi_136332327
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:32 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha aan dat soort dreigspelletjes werk ik ook niet mee. :N
Helaas is het bij ons: 'De werkcolleges zijn verplicht! Zonder 100% aanwezigheid mag je geen tentamen doen!' :'(
pi_136333366
Beschikbaar op donderdag, hopen op een ritje.. laatste 2 weken niet gebeld.

En dan hoop ik op een audi, ben helemaal in de audi-sferen na een bezoek aan de audi fabriek in Neckarsulm. Indrukwekkend om te zien hoe een r8 gebouwd wordt.
pi_136333440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef suikerbiet het volgende:
Beschikbaar op donderdag, hopen op een ritje.. laatste 2 weken niet gebeld.

En dan hoop ik op een audi, ben helemaal in de audi-sferen na een bezoek aan de audi fabriek in Neckarsulm. Indrukwekkend om te zien hoe een r8 gebouwd wordt.
Als je een Audi al krijgt, dan wss een A1 of A3 :P Dingen zijn niks aan
Nee, toch niet
pi_136333663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als je een Audi al krijgt, dan wss een A1 of A3 :P Dingen zijn niks aan
Haha ben toch ecobakken van de mindere merken gewend, dus een a1 is al een a8 imo
pi_136333664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ach, het zal mij worst wezen wat anderen van me denken...

Deze 7 is trouwens nog veel goedkoper. "had hem graag nog gehoud ivm wets weiziging gaat die weg." :D
Alsnog wel een geniale auto voor die prijs, maar die tekst. :')

Donderdag heb ik nog een tentamen, en daarna gaat mijn beschikbaarheid weer volop open. :)
pi_136334166
As. vrijdag eindelijk naar Breda voor de sollicitatie, zin in :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:41:01 #127
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136334498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef RenaultSport het volgende:
Gefeliciteerd collega! *O*
pi_136334537
quote:
Succes/plezier! :)

Morgen half zes opstaan om naar Volendam te treinen/bussen. Maar dan ben ik wel lekker op tijd weer terug en dan kan ik er misschien nog een ritje achteraan plakken, als AR meewerkt. :)
pi_136335352
quote:
Nog een Renault fan :P Welliswaar niet het goeie model maar je bent zeker ook nog jong
Nee, toch niet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:55:21 #130
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136335433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Nog een Renault fan :P Welliswaar niet het goeie model maar je bent zeker ook nog jong
Avantime FTW! *O*
pi_136336146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Avantime FTW! *O*
Sarcasme of serieus :P? Geef mij maar liever mijn mooie Megane ll met 1.9d O+ Die Meganes zijn ook wel lekker vlot, de diesels in ieder geval
Nee, toch niet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:09:49 #132
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136336214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Sarcasme of serieus :P? Geef mij maar liever mijn mooie Megane ll met 1.9d O+ Die Meganes zijn ook wel lekker vlot, de diesels in ieder geval
Doodserieus, kijk deze #swag dan.

Edit: Franse auto's zijn kut.
pi_136336260
Mijn dag begon slecht.. Had om 7.48 de bus willen hebben, maar werd pas wakker om 9.18 terwijl ik me nooit verslaap. Wel degelijk om 9.28 de bus gepakt, dus de hele planning was nog te halen.

Gelukkig zat alles daarna redelijk mee, dus ik was mooi op tijd om mijn rit van Breukelen naar Jorwert uit te voeren. Natuurlijk een gat van niks, bleek dat het adres waar ik moet zijn ook nog is een boerderij was aan het einde van een zandpad, waar de weg ook echt ophield. Meneer moest letterlijk van het weiland gehaald worden, maar ik werd wel zeer vriendelijk ontvangen! Kop koffie gehad en een paar plakken ontbijtkoek, en daarna mooi naar station Mantgum gebracht(gelukkig).

Toch een leuke dag gehad, lief dagboek!
pi_136336285
Avantime :')
Vel Satis *O*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:12:18 #135
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136336373
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Avantime :')
Vel Satis *O*
Gewoon beide niet :')
Doe mij maar een mooie Clio RS, zoiets:
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:16:26 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136336635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan deze:

Helaas heeft die dude hem moeten verkopen vanwege leaseauto, maar wát een geniaal ding was dat.
#26 || Luciano da Silva
pi_136336923
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan deze:

[ afbeelding ]

Helaas heeft die dude hem moeten verkopen vanwege leaseauto, maar wát een geniaal ding was dat.
Dat is de facelift ofniet? Wel mooi ding :Y
Nee, toch niet
pi_136337040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, liever voor mij ook geen Franse auto :P
Hoewel ik wel een zwak heb voor de Twingo uit 2001 waarmee ik mijn eerste zelfstandige meters reed O+
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:23:24 #139
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136337106
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat is de facelift ofniet? Wel mooi ding :Y
Dat ding is een R26 met 220+ PK. Weet niet of je daar op doelt? :9
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:23:58 #140
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136337144
Gewoon deze:

SPOILER
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:24:25 #141
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136337176
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, liever voor mij ook geen Franse auto :P
Jij overwoog laatst nog een Peugeot 306 te kopen toch? :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:12 #142
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136337298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

306 is leluk
pi_136337312
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak.
Over het schakelen hou ik dan even wijselijk m'n mond :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:33:00 #144
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136337712
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak.
Over het schakelen hou ik dan even wijselijk m'n mond :')
Heb nog nooit een 306 gereden, maar vind de lange slagen van veel Peugeots best grappig, vooral bij wat oudere auto's heb ik daar echt geen problemen mee. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

306 is leluk
En Frans, net als jouw Citroen. Franse auto's waren toch kut? ;)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:33:29 #145
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136337748
Wie van jullie heeft:
- PS3
- COD: Black Ops 2
- Zin om met mij te gamen

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

En Frans, net als jouw Citroen. Franse auto's waren toch kut? ;)
Ja, maar sommige zijn wel mooi. :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:34:02 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136337788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Kiprollade het volgende:
Wie van jullie heeft:
- PS3
- COD: Black Ops 2
- Zin om met mij te gamen
FIFA14 had ik direct ja gezegd :D
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:35:17 #147
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136337873
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

FIFA14 had ik direct ja gezegd :D
Die hek nie, jij vor mij koop, ik met jouw speel oke?
pi_136337915
Toen ik vroegah klein was wilde ik om een of andere reden altijd een BX hebben :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:36:34 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136337954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die hek nie, jij vor mij koop, ik met jouw speel oke?
Jij mij BO2 kopen ja?! Ikke weer verkopen voor meer centjes!
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:37:04 #150
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136337987
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jij mij BO2 kopen ja?! Ikke weer verkopen voor meer centjes!
Wollah, kom mee naar tuurkij voor onderhandelshizza dan
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:43:23 #151
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136338365
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen ik vroegah klein was wilde ik om een of andere reden altijd een BX hebben :D
Ik een Toyota Corolla, want dat was zo'n gave auto in Colin Mcrae Rally 2.0 :D

SPOILER
pi_136338795
COD 2 O+ Maar ik liftte altijd mee op de 360 van broerlief, en nu ik uit huis ben game ik dus niet zoveel meer. Alleen af en toe GW2 op de laptop nog. Stiekem ben ik helemaal niet zo goed in shooters ook, ik ben beter in strategy of combined games als PoP of dus GW2. Maar af en toe iedereen afknallen is ook leuk. :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:50:24 #153
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136338840
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Helaas is het bij ons: 'De werkcolleges zijn verplicht! Zonder 100% aanwezigheid mag je geen tentamen doen!' :'(
Echt kinderachtig vind ik dat. Zolang jij de toets haalt, wat zou hun aanwezigheid dan moeten uitmaken. Als de colleges interessant genoeg gemaakt worden komen studenten vanzelf wel.
pi_136339004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Echt kinderachtig vind ik dat. Zolang jij de toets haalt, wat zou hun aanwezigheid dan moeten uitmaken. Als de colleges interessant genoeg gemaakt worden komen studenten vanzelf wel.
Werkcolleges zijn verplicht, huiswerk is verplicht (maar dat 90%, je mag 1x 'een minnetje' krijgen }:| ). Hoorcolleges niet, gelukkig. Soms voelt het net alsof ik op 't hbo zit.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:57:54 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136339280
Tijdens het leren voor het tentamen door heb ik mijn Skoda verzameling kunnen aanvullen met een item wat niet 'zomaar' via iedere webwinkel te bestellen is :D Ikke weer blij *O*
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:03:13 #156
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136339586
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef joppie_saus het volgende:
Tijdens het leren voor het tentamen door heb ik mijn Skoda verzameling kunnen aanvullen met een item wat niet 'zomaar' via iedere webwinkel te bestellen is :D Ikke weer blij *O*
Wat verzamel je precies? Pics? :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:09:11 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136339981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Wat verzamel je precies? Pics? :)
Ik verzamel alle schaalmodellen van Skoda, maar uitsluitend in de schaal 1:43. Ik heb wel wat grotere, maar die 'kleintjes' vind ik het tofst. Vroeger was Kaden de enige producent, maar die hebben sinds 2004 de handel verloren aan Abrex.cz. Ik heb nu op 4 modellen na alle modellen die uitgegeven zijn, maar via internet bestellen vind ik ook zo lame dus ik wacht wel tot ik weer in Tsjechië ben :)

Zal zo even wat pics van de verzameling opzoeken.

Gisteren kwam ik deze tegen op eBay:

Ben een uur aan het Googlen geweest naar fabrikant e.d., toen kwam ik er via een Tsjechisch forum achter dat er niet zo bar veel van in omloop zijn dus direct maar gekocht. Deze zappelin is gebruikt bij de introductie van de Roomster in 2006, en is toen half Europa doorgevlogen om de nieuwe Skoda te promoten.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:20:56 #158
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136340707
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Werkcolleges zijn verplicht, huiswerk is verplicht (maar dat 90%, je mag 1x 'een minnetje' krijgen }:| ). Hoorcolleges niet, gelukkig. Soms voelt het net alsof ik op 't hbo zit.
Hoezo? Op 't HBO heb je dat soort onzin niet hoor _O_
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:22:44 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136340812
Nou, hier wat fotootjes. Moet nodig eens scherpe maken, maar dit zijn de meest actuele foto's:

SPOILER
Het wordt ook eens tijd voor een grotere vitrinekast :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:24:12 #160
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136340908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik verzamel alle schaalmodellen van Skoda, maar uitsluitend in de schaal 1:43. Ik heb wel wat grotere, maar die 'kleintjes' vind ik het tofst. Vroeger was Kaden de enige producent, maar die hebben sinds 2004 de handel verloren aan Abrex.cz. Ik heb nu op 4 modellen na alle modellen die uitgegeven zijn, maar via internet bestellen vind ik ook zo lame dus ik wacht wel tot ik weer in Tsjechië ben :)

Zal zo even wat pics van de verzameling opzoeken.

Gisteren kwam ik deze tegen op eBay:

[ afbeelding ]

Ben een uur aan het Googlen geweest naar fabrikant e.d., toen kwam ik er via een Tsjechisch forum achter dat er niet zo bar veel van in omloop zijn dus direct maar gekocht. Deze zappelin is gebruikt bij de introductie van de Roomster in 2006, en is toen half Europa doorgevlogen om de nieuwe Skoda te promoten.
Leuk hoor! :) Ik heb zelf wel een paar modelauto's, maar niet echt een collectie. Kan ook best een dure hobby zijn geloof ik.

Ben je trouwens bekend met Het Stuurwiel in Assen? Daar ging ik vroegah altijd naartoe met mijn pa om modelauto's te kopen/kijken.

Edit: fraaie collectie! Maar 3 Citigo's, why? :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:24:40 #161
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136340936
Joppie ouwe Skoda psycho, waarom eigenlijk Skoda?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:29:02 #162
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136341256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Leuk hoor! :) Ik heb zelf wel een paar modelauto's, maar niet echt een collectie. Kan ook best een dure hobby zijn geloof ik.

Ben je trouwens bekend met Het Stuurwiel in Assen? Daar ging ik vroegah altijd naartoe met mijn pa om modelauto's te kopen/kijken.

Edit: fraaie collectie hoor! Maar 3 Citigo's, why? :P
Het Stuurwiel ken ik. Weinig bijzonders, sowieso niet wat ik zoek. En 3 Citigo's: één keer een 5drs, één keer een 3drs en één keer een 3drs in de sport-livery.

En of het duur is? Ach, modellen kosten in Nederland 22+ euro, in Tsjechië zijn ze tussen de 9 en 15 voor de actuele straatmodellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef QuiCk01 het volgende:
Joppie ouwe Skoda psycho, waarom eigenlijk Skoda?
Zie je die witte 120L? Die was in Nederland leverbaar als 130L, dan had die een vijfde versnelling (lees: overdrive). Ik was drie toen ik daar voor het eerst in zat, en dat heeft me nooit meer losgelaten :9
#26 || Luciano da Silva
pi_136342016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gefeliciteerd collega! *O*
Haha dankje :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Succes/plezier! :)
Dank :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Haha ja zeker, ben er mee opgegroeid. Tot nu toe alle generaties Twingo en Laguna op de oprit gehad. In zomer 2012 de laatste Laguna gewisseld voor een nieuwe 508. Bevalt ook erg goed.
Ben 18 haha.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan deze:

[ afbeelding ]

He Joppiesaus, dat is een bekende van het Autoweek forum. Zit je daar ook? Weet wie de betreffende persoon is. Hij heeft nu een dikke Mègane Estate GT Line 1.2 TCE 130.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:44:59 #164
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136342185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef RenaultSport het volgende:
[..]

Haha ja zeker, ben er mee opgegroeid. Tot nu toe alle generaties Twingo en Laguna op de oprit gehad. In zomer 2012 de laatste Laguna gewisseld voor een nieuwe 508. Bevalt ook erg goed.
Ben 18 haha.
Nóg een 508 hier! Wat voor uitvoering is het?
pi_136342208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:20 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hoezo? Op 't HBO heb je dat soort onzin niet hoor _O_
:'( Oke mbo dan.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:46:19 #166
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136342264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

He Joppiesaus, dat is een bekende van het Autoweek forum. Zit je daar ook? Weet wie de betreffende persoon is. Hij heeft nu een dikke Mègane Estate GT Line 1.2 TCE 130.
Ik weet ook wel van wie die is. Ik zit op AutoWeek, Flitsservice en ach, waar niet eigenlijk :+ Maar goed, zo 'dik' zou ik die Mégane niet willen noemen. Qua opties leuk aangekleed, maar het blijft qua motorinhoud een gemiddelde leasebak.
#26 || Luciano da Silva
pi_136342519
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Edit: fraaie collectie! Maar 3 Citigo's, why? :P
Tja, ik verzamel 1:43 en 1:18 Porsche. Heb er modellen tussenzitten van 15,- (wel Minichamps) en van 130 euro(1:18 RS Spyder) Helaas is van die laatste de spiegel afgebroken tijdens een poetsbeurt. :P) Dure hobby is het dus zeker.
pi_136342607
Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben
Nee, toch niet
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:53:35 #169
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136342696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende:
Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben[ afbeelding ]
Kijk wat er voor bedrijfsnaam op staat. Gewoon demomodel dus of iets dergelijks.
#26 || Luciano da Silva
pi_136342762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:44 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nóg een 508 hier! Wat voor uitvoering is het?
Haha gezellig, en in huize S-RS hebben ze er ook een weet ik :P
Hier een 2012 508 Berline e-HDi S&S 2tronic Blue Lease Executive
Bleu Bourrasque, stof antraciet.
Pack Look met 17inch style 09
Afneembare trekhaak
Zonneschermen in de zij portieren

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik weet ook wel van wie die is. Ik zit op AutoWeek, Flitsservice en ach, waar niet eigenlijk :+ Maar goed, zo 'dik' zou ik die Mégane niet willen noemen. Qua opties leuk aangekleed, maar het blijft qua motorinhoud een gemiddelde leasebak.
Ja oke. 'Dik' qua looks en fijne opties. Niet qua motorisering inderdaad, dat is gemiddeld.
Wat is je nickname op Autoweek?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:58:54 #171
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136342987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef RenaultSport het volgende:

Afneembare trekhaak
Hmm, beetje vage omschrijving, kan het wat specifieker? :P
pi_136343060
Even een lolgifje voor de avonduren:

dinsdag 4 februari 2014 @ 22:01:47 #173
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136343171
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Babananana het volgende:
Even een lolgifje voor de avonduren:

[ afbeelding ]
Remi Gaillard _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_136343637
Geniale gast. :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:16:05 #175
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136344089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Afneembare trekhaak

[..]

Ja oke. 'Dik' qua looks en fijne opties. Niet qua motorisering inderdaad, dat is gemiddeld.
Wat is je nickname op Autoweek?
Nog een 508, dat maakt de 4e in dit topic. :9
Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.

Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
pi_136344321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende:
Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben[ afbeelding ]
Die moest ik een keer van Groningen naar Zoetermeer rijden. Ik had al opgezocht dat het nooit mogelijk was op één accu, dus ik had de vrijdag daarvoor EW gebeld dat het niet kon. Toen zeiden ze: 'het is vast een foutje, waarschijnlijk is het geen elektrische auto'. Die maandag naar dat bedrijf gegaan. Bleek het inderdaad een Th!nk city te betreffen. De accu was niet eens halfvol. Na heel lang bellen en wachten besloten ze maar om dat ding met een trailer weg te brengen, want ze hadden hem die middag nog nodig in Zoetermeer. :') Ik was wel opgelucht, want het leek me al een ramp om met zo'n ding de snelweg op te moeten.

Op deze pagina is het terug te lezen, als bleek het geen maandag ritje te zijn:

WGR / Student Chauffeur #14

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 22:22:43 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:22:31 #177
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136344445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.

Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
Jij, RenaultSport, S-RS en ik moeten een keer gaan toeren met de 508'jes :7
pi_136344722
Dan wil ik shotgun in de 508! :+
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:37:53 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136345435
[quote]0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Afneembare trekhaak

[..]

Bleu Bourrasque _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136345562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dus :P je moet wat over hebben voor die paar tientjes bijtelling besparing he :)
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:40:02 #181
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136345575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Haha is prima, moet het wel snel want de teller gaat al richting de 180.000 :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dus :P je moet wat over hebben voor die paar tientjes bijtelling besparing he :)
Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.
pi_136345681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ja! Ik zeg doen, mini meet :) Weet niet waar iedereen vandaan komt maar het oosten waar ik woon en bijv groningen zijn aardige uithoeken xD
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:42:47 #183
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136345730
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Ja! Ik zeg doen, mini meet :) Weet niet waar iedereen vandaan komt maar het oosten waar ik woon en bijv groningen zijn aardige uithoeken xD
ik in Z-H, kippie jij toch omgeving rotterdam ofzo?
pi_136345813
Weer een keertje karten, en dan een heat met de 508jes ;)
pi_136346013
Zo'n 508 vliegt de eerste bocht al uit joh. Het is dat mijn pa z'n Mondeo niet meer heeft, dan zou ik al die 508'jes eens wat laten zien :7 En dat terwijl zo'n 2.0hdi toch wel een stukkie sneller is.
pi_136346072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha is prima, moet het wel snel want de teller gaat al richting de 180.000 :'(

[..]

Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.
Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:51:16 #187
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136346183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

ik in Z-H, kippie jij toch omgeving rotterdam ofzo?
:Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n 508 vliegt de eerste bocht al uit joh. Het is dat mijn pa z'n Mondeo niet meer heeft, dan zou ik al die 508'jes eens wat laten zien :7 En dat terwijl zo'n 2.0hdi toch wel een stukkie sneller is.
Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar lease :{w Gaat allemaal prima in de bochten

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.
Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies.
Hierbij een lijstje:
Xenon unit rechts vervangen, nieuwe software ingelezen, een of andere rare dip bij optrekken rond de 2k rpm, speaker links vervangen, navigatie opnieuw geïnstalleerd vanwege software probleem, trekhaakslot vervangen aangezien het totaal om zeep geholpen was en nog wat kleine dingetjes. :')
pi_136346307
Als ik in die Mondeo hard de bocht door ging merkte je niks, die 508 van S-RS vond het sportieve wegrijden bij de kartbaan niet heel relaxed had ik het idee _O-
Schommelschip in Walibi gaat minder heen en weer dan die 508 toen.
pi_136346398
Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:56:55 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136346444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
219 aangetikt, harder wilde die niet ^O^
pi_136346470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:51 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

:Y

[..]

Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar lease :{w Gaat allemaal prima in de bochten

[..]

Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies.
Hierbij een lijstje:
Xenon unit rechts vervangen, nieuwe software ingelezen, een of andere rare dip bij optrekken rond de 2k rpm, speaker links vervangen, navigatie opnieuw geïnstalleerd vanwege software probleem, trekhaakslot vervangen aangezien het totaal om zeep geholpen was en nog wat kleine dingetjes. :')
Toch wel wat dingetjes inderdaad maar niet schokkend. Trekhaakslot had hier ook kuren trouwens, vergrendeling weigerde een keer.
pi_136346507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

219 aangetikt, harder wilde die niet ^O^
Met welke motor?
pi_136346517
Huidge auto van m'n pa heb ik 220 op de teller gehaald. Jetta Hybrid is dat :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:58:40 #194
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136346533
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Toch wel wat dingetjes inderdaad maar niet schokkend. Trekhaakslot had hier ook kuren trouwens, vergrendeling weigerde een keer.
Schokkend niet nee, al was de xenon unit wel even 1400 euro, maar ach, lease he ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Met welke motor?
2.0 HDi, 143pk
pi_136346743
Haha dat verzacht de pijn idd :p
Onze vorige Laguna was ook een 2liter , die haalde ook ongeveer 215-217 kmh op de teller. Stukje sneller als de e-hdi
pi_136346808
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Huidge auto van m'n pa heb ik 220 op de teller gehaald. Jetta Hybrid is dat :D
Wat was het verbruik toen van die zogenaamd zuinige hybrid :D
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:04:29 #197
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136346836
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef RenaultSport het volgende:
Haha dat verzacht de pijn idd :p
Onze vorige Laguna was ook een 2liter , die haalde ook ongeveer 215-217 kmh op de teller. Stukje sneller als de e-hdi
Leasemaatschappij had zonder overleg met m'n pa doorgegeven aan de garage dat ze de xenon lampen moesten vervangen voor halogeen. Gelukkig dat de garage m'n pa opbelde om het door te geven, met als gevolg dat m'n pa pissed de leasemaatschappij heeft opgebeld om te vragen of ze wel lekker in hun hoofd waren _O-

Volgens mij mag dat ook helemaal niet? Je betaalt namelijk voor het totaalpakket, en als je halogeen lampen had gekozen betaal je per maand wat minder...
pi_136347110
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Wat was het verbruik toen van die zogenaamd zuinige hybrid :D
15l/100km ofzo _O-
Normaal ligt dat tussen de 6 en 7 liter op de snelweg.

Ter vergelijking, afgelopen zomer roadtrip gedaan met de Suzuki Swift 1.5 van m'n moeder. Daar had ik met 200 op de teller een verbruik van 8.5l/100km en bij gewoon 120 8 liter.
pi_136350018

vandaag lekker hierin gecrosst van onze hoofdstad naar R'dam, voor dat grote verhuurbedrijf wat nu een nieuwe vestiging heeft in R'dam- zuid.

Is ook weer eens wat anders
pi_136352536
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende:
Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd?
Ik zit inmiddels ook alweer sinds september in de wachtrij bij EW... Regio Breda, veel te veel studenten. AR wilde me niet hebben omdat er al genoeg waren. Intussen blijven we deze chain maar meelezen. Kan nooit kwaad. :)
pi_136352676
Nou, wakker. Op naar Volendam. :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 07:57:19 #202
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136353074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 06:33 schreef Sarasi het volgende:
Nou, wakker. Op naar Volendam. :)
Doe Jan Smit en die andere gasten maar de groeten van me! ;)
pi_136353144
Ik heb een fijne cd van Approaching Nirvana mee. En hopelijk kom ik al die kwelende mooiboys niet tegen. :+
pi_136355683
Werkt bij jullie de chauffeurs-login van EW ook niet? Als ik inlog en klik op 'klik hier om verder te gaan' krijg ik een witte pagina. Ik heb alle browsers geprobeerd op m'n telefoon en laptop...
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:58:57 #205
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136356090
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef MG_13 het volgende:
Werkt bij jullie de chauffeurs-login van EW ook niet? Als ik inlog en klik op 'klik hier om verder te gaan' krijg ik een witte pagina. Ik heb alle browsers geprobeerd op m'n telefoon en laptop...
Bij mij geen problemen, op zowel telefoon als laptop werkt 'ie gewoon.
pi_136357136
Ik kan ook gewoon inloggen. Tevens kwam ik erachter dat ik vandaag beschikbaar had staan, maar weer niet ben gebeld. :'(
pi_136357207
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:43 schreef MG_13 het volgende:
Lijkt me duidelijk, ontslagen.
pi_136358984
Nou, het ophaaladres was een beetje wantrouwend (en wellicht terecht), maar na haar alle informatie te hebben laten zien en samen met haar het innameformulier doorlopen te hebben, was ze er helemaal gerust op. Ik heb nog toegezegd een kopie van het formulier naar haar op te sturen nadat het ook ondertekend is door de LM, en toen was ze fan van mij. :P

Hij reed goddelijk! Een beetje saai wel, want er is totaal geen gevoelsverschil tussen 80 en 130, maar comfortabel cruisen is het wel. En optrekken... O+ En mijn billetjes zijn verwend in heerlijke cognackleurige lederen stoelen. :D

Toen ik bij de LM wegliep, werd mijn dag nog beter, want ik kreeg een liftje van een collega die naar Houten moest. Vlakbij huis afgezet. :)

Plus, zes uur gewerkt en de halve dag nog overhebben! ^O^
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:47:33 #209
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136359100
Zit net even de pagina van AR te bekijken, wat een onzin posten ze daarop zeg :')

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:
Nou, het ophaaladres was een beetje wantrouwend (en wellicht terecht), maar na haar alle informatie te hebben laten zien en samen met haar het innameformulier doorlopen te hebben, was ze er helemaal gerust op. Ik heb nog toegezegd een kopie van het formulier naar haar op te sturen nadat het ook ondertekend is door de LM, en toen was ze fan van mij. :P

Hij reed goddelijk! Een beetje saai wel, want er is totaal geen gevoelsverschil tussen 80 en 130, maar comfortabel cruisen is het wel. En optrekken... O+ En mijn billetjes zijn verwend in heerlijke cognackleurige lederen stoelen. :D

Toen ik bij de LM wegliep, werd mijn dag nog beter, want ik kreeg een liftje van een collega die naar Houten moest. Vlakbij huis afgezet. :)

Jij bent weer lekker verwend vandaag zeg!
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:01:34 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136359558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:

Wat had je mee?
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136359779
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:01 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat had je mee?
BMW 3 GT. :D
pi_136360388
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Feuteu's!
pi_136360763
Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:36:29 #214
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136360807
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel tof om een keer mee te rijden! Hondslelijk bak, dat dan weer wel :P *jaloers*
pi_136361285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, ontslagen.
Haha. Nee ik kan wel inloggen. Alleen als ik op verdergaan klik als ik ingelogd ben, krijg ik een witte pagina. Ik kan dus niet m'n beschikbaarheid invullen, helemaal niets.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:49:29 #216
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136361292
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef DukeJan het volgende:
Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
Wel lekker voor de uurtjes! :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:52:26 #217
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136361407
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Haha. Nee ik kan wel inloggen. Alleen als ik op verdergaan klik als ik ingelogd ben, krijg ik een witte pagina. Ik kan dus niet m'n beschikbaarheid invullen, helemaal niets.
Ik zou even EW bellen of mailen dan ;)
pi_136361829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wel lekker voor de uurtjes! :)
Precies! Nu lekker in de buurtbus met een aardige chauffeur en vrolijke bejaarde dametjes.
pi_136362754
quote:
99s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wel tof om een keer mee te rijden! Hondslelijk bak, dat dan weer wel :P *jaloers*
Ja, best lelijk. Maar van binnen niet, de binnenkant was mooi. O+ Links onderin de voorruit stonden de maximum snelheid en je eigen snelheid geprojecteerd, en hij gaf het daar ook met een enorm oranje uitroepteken aan als je te hard reed. :')

Ik heb wel een of twee snelle foto's genomen, maar ze zijn niet echt mooi te noemen. De auto was ook best vies, jammer genoeg. ;(
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:39:22 #220
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136363103
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, best lelijk. Maar van binnen niet, de binnenkant was mooi. O+ Links onderin de voorruit stonden de maximum snelheid en je eigen snelheid geprojecteerd, en hij gaf het daar ook met een enorm oranje uitroepteken aan als je te hard reed. :')

Ik heb wel een of twee snelle foto's genomen, maar ze zijn niet echt mooi te noemen. De auto was ook best vies, jammer genoeg. ;(
Gewoon posten die foto's, geen gezeik :P
pi_136363685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:39 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gewoon posten die foto's, geen gezeik :P
Imageshack werkt niet op FOK! toch? :@
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:00:42 #222
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136363738
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Er is maar 1 manier om daarachter te komen :D
pi_136363797
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Imgur gebruien, ze hebben ook een app. ;)
Ik ben wel benieuwd naar de auto, ik heb zelf als PC in een 5 serie gt gereden, ik vond hem toen niet heel bijzonder of mooi. Lijkt me wel leuk om als hiker zo'n auto te rijden. :)

Tevens gezocht door Easyway: iemand met groot rijbewijs. Zou het gaan om een vrachtwagen of om een uit de kluiten gewassen hoogwerker die hier ook regelmatig voorbij komt?
pi_136363807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Er is maar 1 manier om daarachter te komen :D

woensdag 5 februari 2014 @ 15:12:47 #225
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136364082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat interieur is echt strak! :Y
pi_136364129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat interieur is echt strak! :Y
O+ Je zit ook best laag nog, ondanks de 'verhoogde' instap. Alsof je op een kussentje over het wegdek zweeft. :D
pi_136365024
Het is toch verder alleen een iets verhoogde 3 serie? Hoe spannend kan het zijn :P
pi_136365133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef MuurStraat het volgende:
Het is toch verder alleen een iets verhoogde 3 serie? Hoe spannend kan het zijn :P
Mijn eerste BMW. En ik denk ook mijn eerste ritje in een auto met zo'n prijskaartje. :9 Voor mij dus heel spannend. :D
pi_136365354
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef DukeJan het volgende:
Die korte ritjes in Brabant, dat is het enige wat ik echt vervelend vind. Als er al een bus rijdt, is het een buurtbus en je moet altijd 28 minuten wachten bij elke overstap.

Vandaag naar het noorden geweest. Oa van Groningen naar Heerenveen geOVd. Als alle bussen zo prettig zouden reizen was OV best ok geweest.
pi_136365873
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn eerste BMW. En ik denk ook mijn eerste ritje in een auto met zo'n prijskaartje. :9 Voor mij dus heel spannend. :D
Ok dan snap ik het ;) Went vanzelf :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:27:59 #231
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136366335
Hopelijk deze keer wel werk voor morgen. Anders in 2 weken maar 4 uurtjes gewerkt, en daar word ik niet blij van. :{

Edit: Jeeuuj, Goes - Nijmegen en Arnhem - Lisserbroek in een Fiat Punto en Mazda 6.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kiprollade op 05-02-2014 17:20:54 ]
pi_136367314
Ik heb m'n beschikbaarheid een halfuur geleden ook nog open gegooid, verwacht niet dat ze me nog bellen maar zou wel fijn zijn :)

Vrijdag helaas niet beschikbaar, dan moet ik even langs school om stage shit te regelen :+
pi_136368103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
Hopelijk deze keer wel werk voor morgen. Anders in 2 weken maar 4 uurtjes gewerkt, en daar word ik niet blij van. :{

Edit: Jeeuuj, Goes - Nijmegen en Arnhem - Lisserbroek in een Fiat Punto en Mazda 6.
Jezus, je begint in Goes vanuit dat dorp van je? :')
Dat wordt lang reizen vrees ik, die trein in Zeeland stopt na Roosendaal op elk station :')
pi_136368160
Ik had de beschikbaarheid nog geen vijf minuten open staan, en krijg meteen 3 ritten _O_

Zaltbommel - Almere: Nissan Note Emotion
Almere - Breukelen: Kia Cee'd Sportswagon
Nieuwegein - Meerkerk: Audi A4 Avant Business

Lekker :) en goed te doen qua OV op Meerkerk na. Alleen jammer dat het stukkie in de Audi maar zo kort is..
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:27:09 #235
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136368174
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jezus, je begint in Goes vanuit dat dorp van je? :')
Dat wordt lang reizen vrees ik, die trein in Zeeland stopt na Roosendaal op elk station :')
Jep, bijna 2 uur OV :')
pi_136368234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik had de beschikbaarheid nog geen vijf minuten open staan, en krijg meteen 3 ritten _O_

Zaltbommel - Almere: Nissan Note Emotion
Almere - Breukelen: Kia Cee'd Sportswagon
Nieuwegein - Meerkerk: Audi A4 Avant Business 140pk

Lekker :) en goed te doen qua OV op Meerkerk na. Alleen jammer dat het stukkie in de Audi maar zo kort is..
Lekker dagje zo! :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:32:42 #237
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136368394
Waarom krijgt iedereen hier ineens ritten :'( Ik sta al dagen open voor morgen maar nog steeds niks..
pi_136368429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jep, bijna 2 uur OV :')
Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordt :')

En die ochtend moest ik ook om 8.00 in Etten-Leur beginnen, toen heb ik nog de tram moeten nemen die een flink stuk lopen is omdat de bus naast mijn huis nog niet eens reed zo vroeg :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:40:36 #239
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136368670
Even gerekend, ik moet zo'n 2,5 à 3 uur rijden, en ongeveer 6 uur OV'en :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:03:11 #240
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136369509
Toch nog ritjes gekregen, was niet veel meer over. Zo eindigt mijn eerste rit in Deventer en begint de rit er na in Montfoort. Volgens de planning heb ik exact evenveel tijd tussen de ritten als 9292 aangeeft om op tijd op in Montfoort te raken (bijna 3 uur). We gaan het meemaken!
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:18:47 #241
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136370115
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordt :')

En die ochtend moest ik ook om 8.00 in Etten-Leur beginnen, toen heb ik nog de tram moeten nemen die een flink stuk lopen is omdat de bus naast mijn huis nog niet eens reed zo vroeg :')
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak :P

Mja, dat zal niet zo snel gebeuren waarschijnlijk..
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:57:39 #242
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136371743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak :P

Dat zijn ook echt 2 uitersten _O-
pi_136371883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 04:11 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd?
Ik zit inmiddels ook alweer sinds september in de wachtrij bij EW... Regio Breda, veel te veel studenten. AR wilde me niet hebben omdat er al genoeg waren. Intussen blijven we deze chain maar meelezen. Kan nooit kwaad. :)
Ik heb gesolliciteerd voor regio's Arnhem en Enschede maar mevrouw aan telefoon vertelde dat het gaat om werkzaamheden voor regio Apeldoorn, ook prima. Ontloopt elkaar weinig qua afstanden vanuit mijn uithoek.
pi_136372833
quote:

[..]

Dat lijkt me vrij uitzonderlijk ja. :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:39:30 #245
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136373912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat zijn ook echt 2 uitersten _O-
En mijn andere broer woont op 1 km afstand van mij :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:07:06 #246
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136375445
quote:

[..]

Verbaas je nergens over :') Ik heb eens een enkele rit Almelo - uiterste puntje van Zeeland moeten rijden. Het kan allemaal :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:08:13 #247
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136375507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Verbaas je nergens over :') Ik heb eens een enkele rit Almelo - uiterste puntje van Zeeland moeten rijden. Het kan allemaal :')
Enkele rit van zo'n lengte is gewoon niet leuk meer :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:09:18 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136375576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik moest beginnen vanuit mijn eigen regio, Groningen. En het was in een 107. Dus nee, dan is de lol er snel vanaf.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:10:29 #249
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136375654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mwah, met een beetje aardige auto heb ik daar echt geen bezwaar tegen. Had in december een wisselrit Groningen - Tilburg in 2 Astra's. Geen ov, maar wel 6 uur gemaakt. Beviel prima! :)

Edit: oh ja, laatst ook nog 200 km gereden in een Up -> gebeld dat ik weer terug moest -> 400 km voor nop gereden. :P
pi_136375683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik moest beginnen vanuit mijn eigen regio, Groningen. En het was in een 107. Dus nee, dan is de lol er snel vanaf.
Had pas een C1 mee, en als ik op de snelweg een beetje stuurde, voelde het alsof het hele frame heen een weer boog. Is dat altijd, of was dit exemplaar helemaal gaar? Ben zelfs nog gestopt om eens aan het dak te schudden en te kijken hoe dat eruit zag van buiten :')
pi_136376000
quote:

[..]

Wel lekker met 1x overstappen naar huis :)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:22:24 #252
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136376270
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Wel lekker met 1x overstappen naar huis :)
:o

Indrukwekkend zeg. Duurt wel bijna 5 uur, maar oké. :+
pi_136377936
Morgen 4 wagens: een Polo, Megane en twee Transporters!

Zin an
pi_136378581
Ik ga zo maar weer eens mijn bed in duiken. Het nadeel van werken in de haven: om 04:00 opstaan de hele week :z
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:04:48 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136378635
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaloers! :D Mooi ding hoor!

Ik mocht vandaag weer 350km wegtikken in dit ding:

Maar dat blijft toch de fijnste bestelbus in mijn ogen :)

En toen kwam ik vlakbij een klant in Deventer iets moois tegen O+

Staat nog te koop ook, mja 3k is ook nogal wat.. Helaas. http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:10:49 #256
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136379013
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aah de gehandicapterparkeermethode, 3 vakken hoe krijg je het voor elkaar :D
pi_136379107
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En toen kwam ik vlakbij een klant in Deventer iets moois tegen O+

[ afbeelding ]

Staat nog te koop ook, mja 3k is ook nogal wat.. Helaas. http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Op[ het werk hebben we het Opel-zusje voor schoolvervoer, heb 1x s'nachts in 1 mogen rijden, zijn erg fijne busjes inderdaad. :)

quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Knappe bestuurder die zo'n bus rechtuit netjes binnen d elijnen van het middelste vak weet te zetten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:13:32 #258
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136379182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Marco001 het volgende:
Op[ het werk hebben we het Opel-zusje voor schoolvervoer, heb 1x s'nachts in 1 mogen rijden, zijn erg fijne busjes inderdaad. :)
Wacht maar tot je klaverbladen met die Vivaro's mag nemen, die dingen wil echt onredelijk hard door de bocht...
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:13:46 #259
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136379192
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Daar mag ik morgen ook in! Met een 2.5 DCI zal ie wel vooruit willen.
pi_136379233
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wacht maar tot je klaverbladen met die Vivaro's mag nemen, die dingen wil echt onredelijk hard door de bocht...
Die ik toen meehad had een Ecodrive begrenzer, kloteding wou niet meer als 2500rpm maken. :(
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:16:52 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136379380
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Haha, zijn geen parkeervakken :D Ik stond hier tussen geparkeerd, maar dan met schuine lijnen:

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:21:58 #262
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136379712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Daar mag ik morgen ook in! Met een 2.5 DCI zal ie wel vooruit willen.
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan ( :') ) en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat! :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:22:52 #263
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136379759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan ( :') ) en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat! :D
Ik wil ook wel eens in de auto van mijn baas rijden, die heeft een 7 liter V8.... Continental mark III geloof ik :9

Als je dat ding stationair hoort blaffen dan weetje dat er heel wat priussen huilen van binnen :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:23:45 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136379821
De tering... Bouwjaar '87 en maar 4500km gelopen :X

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231191439&asrc=st|sr
#26 || Luciano da Silva
pi_136379825
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms.. :)
pi_136379868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef joppie_saus het volgende:
De tering... Bouwjaar '87 en maar 4500km gelopen :X

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231191439&asrc=st|sr
Niet zoals de 205 van een medestagiair? Die wil niet verder als 299.999,9 km op de teller. |:(
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:25:22 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136379917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Niet zoals de 205 van een medestagiair? Die wil niet verder als 299.999,9 km op de teller. |:(
Deze auto's halen de ton meestal niet, dus dat zullen wel echte kilometers zijn :+

Heb dan toch liever deze kleur:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237341302&asrc=st|sr
#26 || Luciano da Silva
pi_136379942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Deze auto's halen de ton meestal niet, dus dat zullen wel echte kilometers zijn :+

Vind hem stiekem best wel gaaf. :) Vooral die kofferklep. :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:27:13 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136380020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vind hem stiekem best wel gaaf. :) Vooral die kofferklep. :D
Kofferklep gaat niet open zoals op die laatste foto hè ;)
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:27:18 #270
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136380023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms.. :)
Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die groene vind ik het tofste eigenlijk. Dat lekker simpele interieur vind ik trouwens ook prachtig, stiekem. :P
pi_136380187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kofferklep gaat niet open zoals op die laatste foto hè ;)
SPOILER
Weet ik. :)
Zoals op die laatste foto bij die grijze ging dat bij een aantal van onze Volvo's ook (Ik geloof sowieso de 340 die we als tijdelijke auto hebben gehad)
pi_136380244
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...

Dat is wel weer zo ja, maar bob ben ik daar toch altijd, ze schenken er naast fris vrijwel alleen bier en da's niet goed voor mij.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:32:48 #273
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136380353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Die groene vind ik het tofste eigenlijk. Dat lekker simpele interieur vind ik trouwens ook prachtig, stiekem. :P
Mijn oma had vroeger een witte. Áls er ooit eentje komt, dan wil ik een witte. En dan wel een 130L :+
#26 || Luciano da Silva
pi_136380437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mijn oma had vroeger een witte. Áls er ooit eentje komt, dan wil ik een witte. En dan wel een 130L :+
Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag:

God, wat is Kamp toch goed... Goed in het mensen in slaap brengen door doodsaaie verhaaltjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Marco001 op 05-02-2014 21:56:19 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:57:05 #275
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136381801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet! :D
Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was _O-

Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
pi_136381936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit.

Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen. _O-
Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding. :D
Ik geloof dat mijn opa er stenen voorin had liggen om diezelfde redenen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:00:09 #277
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_136381993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen. _O-
Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding. :D
Wauw dat is echt gruwelijk vet! _O_
Enig idee wat die nieuw moest kosten toendertijd?
pi_136382131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nope, niet zeker, ik dacht iets van rond de 1000 gulden, een astronomisch bedrag in die tijd. 8)7
pi_136382851
Morgen weer een prima dag ^O^

Den Bosch - Velp in een Hyundai IX35
Velp - Nieuwegein in een BMW 118d
Houten - Doorn in een nieuwe Megane station dCi 110

Gelukkig geen gebakjes w/
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:15:01 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136382937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was _O-

Mijn oma had twee stoeptegels voorin de Skoda liggen _O-
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:16:05 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136383004
quote:

[..]

Ik heb die van de Skoda bij mijn ouders onderin een la liggen, nieuw 6000 gulden ofzo :D
#26 || Luciano da Silva
pi_136383017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen weer een prima dag ^O^

Den Bosch - Velp in een Hyundai IX35
Velp - Nieuwegein in een BMW 118d
Houten - Doorn in een nieuwe Megane station dCi 110

Gelukkig geen gebakjes w/
Ruilen?

Leukere wagens en betere plaatsen qua OV. Het leukste wat ik heb is dan weer een A4 business edition, maar dat ritje is letterlijk invoegen en meteen weer uitvoegen op de A27 :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:23:54 #283
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136383516
Haha in m'n auto ligt 150kg aan beton blokken achterin :) Om het gewicht van de LPG installatie te compenseren...
pi_136384920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef zazzel het volgende:
Haha in m'n auto ligt 150kg aan beton blokken achterin :) Om het gewicht van de LPG installatie te compenseren...
De Seat heeft niet eens hulpveren achter volgens mij. :D
pi_136386493
Prima dagje gehad vandaag trouwens. Liep als een trein. En ben vandaag 9 keer op of overgestapt in OV en nooit langer dan 3 minuten hoeven wachten en niks gemist :o komt ook niet vaak voor.
pi_136392418
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
pi_136392670
Nee, ik ben laatst ook gewoon in chino langsgegaan. Belde 5 minuten van te voren, meteen helemaal leuk, kom koffie drinken enzo. En je krijgt ook een muismat en zo'n stressdingie erbij waarschijnlijk;p
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_136392762
Een nette zwarte chino komt toch gewoon op hetzelfde neer?

In zo'n pantalon buiten staan wachten bij een winderige en regenachtige bushalte is gekkenwerk.
pi_136394192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrek
Nee, toch niet
pi_136394410
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrek
Jup, gewoon op 30 graden, binnenstebuiten, geen enkel probleem. :)
pi_136395350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Ik wacht ook met smart op een rit naar Breda, gezien het feit dat mijn map met duck tape aan elkaar hangt :')

Afgelopen maandag, met de maandwissel, moest ik naar de grote in Almere. Ik had gehoopt dat daar een controleur van EW zou staan die tevens nieuwe mappen ging uitdelen, maar helaas.
pi_136396821
Hmm, toch jammer dat het van de drie net de langste rit is waar ze me die flutnissan meegeven hebben. Man, man, man wat een hok.

Volgens mij hebben 's lands zondagsrijders zich massaal een paar dagen vergist trouwens? Wat een hoop malloten op de weg zeg. Al meerdere malen vol in het alweer gemoeten en moeten uitwijken voor mafkezen die op dezelfde plek wilde rijden als waar ik reed :N
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:22:33 #293
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136397173
quote:

[..]

M'n pa kocht zo'n Simca voor een doosje sigaren destijds :7
pi_136397912
Oeh, nog maar zeven posts te gaan! Wie gaat er dit keer lapohunten?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136399346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:48 schreef Kevindinhinho het volgende:
Oeh, nog maar zeven posts te gaan! Wie gaat er dit keer lapohunten?
Of topickapen op z'n Amoeba's :')
pi_136399497
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic :+

Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen? :')

Edit:
laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
pi_136399680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic :+

Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen? :')

Edit:
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.

Overigens is het topic sinds zijn verdwijning weer een stuk rustiger en maakt niemand ruzie. :)
pi_136399751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.
Dat heeft dan lang geduurd voordat hij dat eindelijk eens begrijpt :')
pi_136399798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:

Edit:
We zien hem voorlopig niet terug als het goed is. ;) afgeschikt door mijn berichtje op pagina 3 denk ik.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:44:09 #300
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136399856
Gekkie is nog wel actief in het Vinyl topique. Dus hij zal zich wel bedreigd voelen ofzo haha.
pi_136399866
Nu dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')