Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Het is ook geen Superb, maar twee keer een Octavia.
Lekker boeiend allemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef trolley het volgende:
[..]
Het gaat mij in deze niet eens om het openen van het nieuwe deel, maar gewoon om het zielige gedrag wat Amoeba hier vertoont.
En vervolgens wel lopen janken dat iedereen een pesthekel aan hem heeft. Je krijgt wat je verdient, leerde m'n vader me altijd.
Doe mij maar deze dan:quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar moet dan wel in een leuker kleurtje...
Prima.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef trolley het volgende:
[..]
Jouw gedrag is dan ook om te janken!
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wou net zeggen, die Worhtersee foto is sowieso een Octa.
Een Fabia op Roti's dan?
Absoluut waar. Dat is ook de reden waarom het halve Skoda forum die nieuwe logo's aan het over zetten is op 'oudere' modellen. Wil ik ook nog doen op onze Fabia, maar je betaald zo 50+ euro voor een passend setje. Beetje zonde nu.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Woeps, afgeleid door topicdrama zullen we maar zeggenVind de nieuwe generaties Skoda al stukken mooier door het zwartgrijze logo ipv dat groene. Dat kleurde lang niet overal bij
Die vond ik weer net iets te..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
[ afbeelding ]
Mini Clubman met BBS'jes.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik kwijl nu elke keer dat ik langs een Mini loop. Ongezond dit.![]()
Morgen hopelijk een belletje voor woensdag, kan wel een lekker lange dag gebruiken.
Ik had hele mooie velgen onder de Seat, helaas veel te veel stoepranschade opgelopen. smalle bandjes onder brede velgen is niet mijn ding zeg maar.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:26 schreef Kiprollade het volgende:
Velgen zijn altijd duur vind ik, zelfs 2e hands. Heb zelf bij aankoop van mij auto wel strakke velgen erop, van de zomer ga ik ze matzwart spuiten d.m.v. spuitfolie
Kennis van me werkt bij BMW/Mini in Dordrecht. Staan aardig wat leuke Mini's tussen die zelfs ik nog wel wil hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik kwijl nu elke keer dat ik langs een Mini loop. Ongezond dit.![]()
Morgen hopelijk een belletje voor woensdag, kan wel een lekker lange dag gebruiken.
Ik denk dat startadres het station is waar je begint en ophaaladres is waar je de auto ophaalt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende:
Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres.
Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Je begin station en het ophaaladres waar je je eerste auto ophaaltquote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Solidberg het volgende:
Voor EWerts , bij autotransport formulier , er staat aankomsttijd startadres , vertrektijd startadres en ook nog eens aankomsttijd ophaaladres.
Weten jullie wat het verschil is tussen het startadres en ophaaladres?
Te duur.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:31 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Kennis van me werkt bij BMW/Mini in Dordrecht. Staan aardig wat leuke Mini's tussen die zelfs ik nog wel wil hebben.
Edit: Zoiets:
http://voorraad.autodataw(...)/occ942104-f682ddf2#
Oh.. je was 4 sec eerder van begripquote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik denk dat startadres het station is waar je begint en ophaaladres is waar je de auto ophaalt.
Doelde ook niet op de prijs, maar op de looksquote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Te duur.
http://www.autowereld.nl/(...)6415265/details.html
Is eigenlijk nog te duur. Je hebt niet echt mooie Clubman's met <100.000km voor onder de 10k.
Startadres 10:00 Station Bredaquote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
Maar hoezo willen ze dan weten hoe laat ik op het station aankom en hoe laat ik daar vertrek? Is overigens ook mijn 3rde rit
Ze vragen juist om aankomsttijd startadres en vertrektijd startadres. En daarna vragen ze ook nog om aankomst ophaaladres en wachttijd ophaaladres.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef zazzel het volgende:
[..]
Startadres 10:00 Station Breda
Aankomst ophaaladres 10:30. A.. Breda (= dus 30 min reistijd)
Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken)
Klopt. Het maakt me niet uit wie het is, ik heb me er tot nu toe buitengehouden, maar de topics zijn niet meer wat het geweest is. Kwantiteit over kwaliteit en iedereen loopt te chagrijnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds die Amoeba hier zit is deze reeks achteruit gegaan. Ik heb me nog redelijk neutraal gehouden maar wat mij betrefd mag je nu wel een eind opflikkeren uit deze topics. Dat er Lapo hunters zijn ok, dat er topic kapers zijn ok, maar dan met zo'n topictitel.![]()
Volgens mij stond je op je stoel te springen dat je deze topic hebt 'gekaapt', en dacht je met de titel: "dat zal ze leren". Nou, wees trots op jezelf.
Je bent als idioot in dit topic gekomen, je hebt je regelmatig als een dom kind gedragen, en ik hoop dat je binnenkort weer ff een kast aantikt, zodat ze bij AR ook genoeg hebben van jou!
Waarom zou je die tijden op het transportformulier moeten invullen? Waar ik hoe laat begonnen ben aan mijn werkdag is totaal niet relevant voor de LM.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef zazzel het volgende:
[..]
Startadres 10:00 Station Breda
Aankomst ophaaladres 10:30. LM A... Breda (= dus 30 min reistijd)
Vertrek ophaaladres 11:00 (= half uur bezig geweest om auto te zoeken)
Aankomst afleveradres 12:00 (= 1 uur rond gereden)
Makkelijker kan ik het niet uitleggen
Anders.. Iemand van de PABO hier?
Precies!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Autotransport:
Aankomsttijd ophaaladres bijv. 16:30
Wachttijd ophaaladres bijv. 00:15 dus 15 min auto gezocht
Aankomsttijd afleveradres: 18:30
Wachttijd afleveradres: 00:10
Ritbon:
Starttijd (station) 15:15
Aankomsttijd afhaaladres is dus 16:30
Vertrektijd afhaaladres is dus 16:45 (ongeveer)
Aankomsttijd afleveradres is dus 18:30
Tijd sleutels afgegeven: 18:40
done!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |