Gefeliciteerd collega!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef RenaultSport het volgende:
As. vrijdag eindelijk naar Breda voor de sollicitatie, zin in
Succes/plezier!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef RenaultSport het volgende:
Nog een Renault fanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef RenaultSport het volgende:
Avantime FTW!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nog een Renault fanWelliswaar niet het goeie model maar je bent zeker ook nog jong
Sarcasme of serieusquote:
Doodserieus, kijk deze #swag dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Sarcasme of serieus? Geef mij maar liever mijn mooie Megane ll met 1.9d
Die Meganes zijn ook wel lekker vlot, de diesels in ieder geval
Dan deze:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gewoon beide niet
Doe mij maar een mooie Clio RS, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is de facelift ofniet? Wel mooi dingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan deze:
[ afbeelding ]
Helaas heeft die dude hem moeten verkopen vanwege leaseauto, maar wát een geniaal ding was dat.
Nee, liever voor mij ook geen Franse autoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gewoon beide niet
Doe mij maar een mooie Clio RS, zoiets:
[ afbeelding ]
Dat ding is een R26 met 220+ PK. Weet niet of je daar op doelt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Dat is de facelift ofniet? Wel mooi ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij overwoog laatst nog een Peugeot 306 te kopen toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, liever voor mij ook geen Franse auto
306 is lelukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jij overwoog laatst nog een Peugeot 306 te kopen toch?
Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jij overwoog laatst nog een Peugeot 306 te kopen toch?
Heb nog nooit een 306 gereden, maar vind de lange slagen van veel Peugeots best grappig, vooral bij wat oudere auto's heb ik daar echt geen problemen mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, die dingen zijn wel behoorlijk goedkoop op de kop te tikken geloof ik. En die paar keer dat ik in een 306 gereden heb was dat nog best prima. Rijden vrij strak.
Over het schakelen hou ik dan even wijselijk m'n mond
En Frans, net als jouw Citroen. Franse auto's waren toch kut?quote:
Ja, maar sommige zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
En Frans, net als jouw Citroen. Franse auto's waren toch kut?
FIFA14 had ik direct ja gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Kiprollade het volgende:
Wie van jullie heeft:
- PS3
- COD: Black Ops 2
- Zin om met mij te gamen
Die hek nie, jij vor mij koop, ik met jouw speel oke?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
FIFA14 had ik direct ja gezegd
Jij mij BO2 kopen ja?! Ikke weer verkopen voor meer centjes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die hek nie, jij vor mij koop, ik met jouw speel oke?
Wollah, kom mee naar tuurkij voor onderhandelshizza danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij mij BO2 kopen ja?! Ikke weer verkopen voor meer centjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |