Held!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Schaafkaas het volgende:
De mooiste velgen die je onder je auto kunt hebben zijn natuurlijk deze, zoals iedereen wel weet:
[ afbeelding ]
Mij herken je aan de grijze opel astra die ik daar rond 10 uur kom afleveren!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Sjouveur het volgende:
@ Ordinateur, late reactie: ik ben er morgen weer. Je herkent me aan mn veiligheidshesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit vind ik nog wel gaan:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:09 schreef Pizzabodem het volgende:
Velgenparadijs: De Facebookpagina van HRE Performance Wheels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar merendeel vind ik te open. Beetje jammer altijd, dan zie je van die dikke velgen en hebben lui van die zielige remschijfjes er achter.
Doe mij maar een gekietelde Fabia RS, mik ik wel deze remsystemen er onder:
Liever nog van Porsche, mja dan ben je een halve Fabia kwijt
#26 || Luciano da Silva
Dát, maar BBS is áltijd goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende:
Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
De wat luxere velgen worden gewoon door een velgen fabrikant gemaakt hoor, een maatje van me heeft bijvoorbeeld BBSjes voor zijn saab.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef Pizzabodem het volgende:
Het liefst OEM velgen natuurlijk. Gewoon van het automerk. Dat staat nog het beste vind ik.
Mijn Alto heeft Borbetsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De wat luxere velgen worden gewoon door een velgen fabrikant gemaakt hoor, een maatje van me heeft bijvoorbeeld BBSjes voor zijn saab.
Foei!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:13 schreef Solidberg het volgende:
Ik loop met een donkere spijkerbroek, zit ook wel stuk fijner en ziet beter uit naar mijn optiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |