Wel lekker met 1x overstappen naar huisquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak
Mja, dat zal niet zo snel gebeuren waarschijnlijk..
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Wel lekker met 1x overstappen naar huis
Jaloers!quote:
Aah de gehandicapterparkeermethode, 3 vakken hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaloers!Mooi ding hoor!
Ik mocht vandaag weer 350km wegtikken in dit ding:
[ afbeelding ]
Maar dat blijft toch de fijnste bestelbus in mijn ogen
Op[ het werk hebben we het Opel-zusje voor schoolvervoer, heb 1x s'nachts in 1 mogen rijden, zijn erg fijne busjes inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaloers!Mooi ding hoor!
[ afbeelding ]
En toen kwam ik vlakbij een klant in Deventer iets moois tegen![]()
[ afbeelding ]
Staat nog te koop ook, mja 3k is ook nogal wat.. Helaas. http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Knappe bestuurder die zo'n bus rechtuit netjes binnen d elijnen van het middelste vak weet te zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Aah de gehandicapterparkeermethode, 3 vakken hoe krijg je het voor elkaar
Wacht maar tot je klaverbladen met die Vivaro's mag nemen, die dingen wil echt onredelijk hard door de bocht...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:12 schreef Marco001 het volgende:
Op[ het werk hebben we het Opel-zusje voor schoolvervoer, heb 1x s'nachts in 1 mogen rijden, zijn erg fijne busjes inderdaad.![]()
Daar mag ik morgen ook in! Met een 2.5 DCI zal ie wel vooruit willen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jaloers!Mooi ding hoor!
[ afbeelding ]
Die ik toen meehad had een Ecodrive begrenzer, kloteding wou niet meer als 2500rpm maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaverbladen met die Vivaro's mag nemen, die dingen wil echt onredelijk hard door de bocht...
Haha, zijn geen parkeervakkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Aah de gehandicapterparkeermethode, 3 vakken hoe krijg je het voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan (quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:13 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Daar mag ik morgen ook in! Met een 2.5 DCI zal ie wel vooruit willen.
Ik wil ook wel eens in de auto van mijn baas rijden, die heeft een 7 liter V8.... Continental mark III geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan () en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat!
Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Mijn baas (van m'n baantje bij een restaurant) heeft een Vivaro met die motor. Eén keer met hem naar een piratenfeest gegaan () en de bob gespeeld. Terug rijden met je dronken baas naast je, in zijn auto... mooie ervaring was dat!
Niet zoals de 205 van een medestagiair? Die wil niet verder als 299.999,9 km op de teller.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef joppie_saus het volgende:
De tering... Bouwjaar '87 en maar 4500km gelopen![]()
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231191439&asrc=st|sr
Deze auto's halen de ton meestal niet, dus dat zullen wel echte kilometers zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niet zoals de 205 van een medestagiair? Die wil niet verder als 299.999,9 km op de teller.
Vind hem stiekem best wel gaaf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Deze auto's halen de ton meestal niet, dus dat zullen wel echte kilometers zijn
Heb dan toch liever deze kleur:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237341302&asrc=st|sr
Kofferklep gaat niet open zoals op die laatste foto hèquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vind hem stiekem best wel gaaf.Vooral die kofferklep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Piratenfeesten, zo fout maar ook zo komisch soms..
Die groene vind ik het tofste eigenlijk. Dat lekker simpele interieur vind ik trouwens ook prachtig, stiekem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Deze auto's halen de ton meestal niet, dus dat zullen wel echte kilometers zijn
Heb dan toch liever deze kleur:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237341302&asrc=st|sr
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kofferklep gaat niet open zoals op die laatste foto hèWeet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals op die laatste foto bij die grijze ging dat bij een aantal van onze Volvo's ook (Ik geloof sowieso de 340 die we als tijdelijke auto hebben gehad)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Dat is wel weer zo ja, maar bob ben ik daar toch altijd, ze schenken er naast fris vrijwel alleen bier en da's niet goed voor mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Tjah, als je bob bent en nuchter moet blijven is het op een gegeven moment wel wat vermoeiend. Er komen niet echt de meest intelligente mensen op af zeg maar...
Mijn oma had vroeger een witte. Áls er ooit eentje komt, dan wil ik een witte. En dan wel een 130Lquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:27 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Die groene vind ik het tofste eigenlijk. Dat lekker simpele interieur vind ik trouwens ook prachtig, stiekem.
Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag:quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mijn oma had vroeger een witte. Áls er ooit eentje komt, dan wil ik een witte. En dan wel een 130L
Dit meen je niet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn opa had een Simca 1000, hoewel ik dat ding van hem nooit heb gezien zou ik er zeker wel 1 willen(mocht die kans zich ooit voortdoen, en ik al de rest van het wensenlijstje heb. ) en dan de Rallye graag:
[ afbeelding ]
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit.
Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
Wauw dat is echt gruwelijk vet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen.![]()
Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding.
Nope, niet zeker, ik dacht iets van rond de 1000 gulden, een astronomisch bedrag in die tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wauw dat is echt gruwelijk vet!![]()
Enig idee wat die nieuw moest kosten toendertijd?
Mijn oma had twee stoeptegels voorin de Skoda liggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was![]()
Ik heb die van de Skoda bij mijn ouders onderin een la liggen, nieuw 6000 gulden ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen weer een prima dag![]()
Den Bosch - Velp in een Hyundai IX35
Velp - Nieuwegein in een BMW 118d
Houten - Doorn in een nieuwe Megane station dCi 110
Gelukkig geen gebakjes
De Seat heeft niet eens hulpveren achter volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef zazzel het volgende:
Haha in m'n auto ligt 150kg aan beton blokken achterinOm het gewicht van de LPG installatie te compenseren...
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrekquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Jup, gewoon op 30 graden, binnenstebuiten, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrek
Ik wacht ook met smart op een rit naar Breda, gezien het feit dat mijn map met duck tape aan elkaar hangtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
M'n pa kocht zo'n Simca voor een doosje sigaren destijdsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Of topickapen op z'n Amoeba'squote:Op donderdag 6 februari 2014 12:48 schreef Kevindinhinho het volgende:
Oeh, nog maar zeven posts te gaan! Wie gaat er dit keer lapohunten?
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit:
laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
Dat heeft dan lang geduurd voordat hij dat eindelijk eens begrijptquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.
We zien hem voorlopig niet terug als het goed is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit:
laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |