jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit.
Ik zou dolgraag er 1 willen kopen en opknappen, maar die rallye versies gaan zelfs ongerestaureerd echt voor grof geld weg en zijn aardig zeldzaam.
Wauw dat is echt gruwelijk vet!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup, mijn opa schijnt 1 te hebben gehad die op ten duur zo rot was dat mijn vader en tante's op de achterbank met de benen omhoog zaten omdat ze anders natte voeten kregen.![]()
Als het goed is heeft mijn oma de originele aankoopfactuur nog van dat ding.
Nope, niet zeker, ik dacht iets van rond de 1000 gulden, een astronomisch bedrag in die tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wauw dat is echt gruwelijk vet!![]()
Enig idee wat die nieuw moest kosten toendertijd?
Mijn oma had twee stoeptegels voorin de Skoda liggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dit meen je niet!![]()
Mijn vader heeft serieus een Simca 1000 Rallye gehad! Precies dat type als op jouw foto, alleen dan in het wit. Hij had trouwens zandzakken voorin liggen want motor zit achterin en omdat dat ding anders de bochten niet doorging bij regen omdat de vooras zo licht was![]()
Ik heb die van de Skoda bij mijn ouders onderin een la liggen, nieuw 6000 gulden ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen weer een prima dag![]()
Den Bosch - Velp in een Hyundai IX35
Velp - Nieuwegein in een BMW 118d
Houten - Doorn in een nieuwe Megane station dCi 110
Gelukkig geen gebakjes
De Seat heeft niet eens hulpveren achter volgens mij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef zazzel het volgende:
Haha in m'n auto ligt 150kg aan beton blokken achterinOm het gewicht van de LPG installatie te compenseren...
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrekquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
Jup, gewoon op 30 graden, binnenstebuiten, geen enkel probleem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je kan je pantalon ook zelf wasswn hé, gewoon geen droger maar laten hangen op droogrek
Ik wacht ook met smart op een rit naar Breda, gezien het feit dat mijn map met duck tape aan elkaar hangtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef MG_13 het volgende:
Jeej, vandaag weer eerste dag werken sinds 5 maanden. Ik moet naar Breda en zit er over te denken om bij het kantoor van EW langs te gaan voor zo'n nieuwe map. M'n pantalon moet alleen naar de stomerij. Is het heel onverstandig om met een donkere chino bij EW langs te gaan?
M'n pa kocht zo'n Simca voor een doosje sigaren destijdsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Of topickapen op z'n Amoeba'squote:Op donderdag 6 februari 2014 12:48 schreef Kevindinhinho het volgende:
Oeh, nog maar zeven posts te gaan! Wie gaat er dit keer lapohunten?
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit:
laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
Dat heeft dan lang geduurd voordat hij dat eindelijk eens begrijptquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij door dat niemand hier hem nog serieus neemt.
We zien hem voorlopig niet terug als het goed is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef trolley het volgende:
Leeft die kneus eigenlijk nog wel? Ik heb hem sinds pagina 3 al niet meer gezien in dit topic
Of zou hij zich met auto en al om een boom/kast/lantaarnpaal hebben gevouwen?
Edit:
laatste bezoek: 7 minuten, 17 seconden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |