quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat alle Feyenoorders er stellig van overtuigd waren dat Rekik het wel zou gaan maken bij PSV, ondanks dat ze het vervelend vonden. Het was immers wel een enorm groot talent uit de Feyenoordjeugd.
Jammer dat HMF er niet meer is eigenlijk.
Hij begon ook wel goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat alle Feyenoorders er stellig van overtuigd waren dat Rekik het wel zou gaan maken bij PSV, ondanks dat ze het vervelend vonden. Het was immers wel een enorm groot talent uit de Feyenoordjeugd.
Ja, waar is hij eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
jaquote:
assisten bij oranje.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Stiggie het volgende:
Frankie was van 2006 tot 2010 jeugdtrainer bij Ajax... vergeet iedereen ook maar.
neenquote:
Anti Heerenveen, Groningen for life!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van Marco is gesloopt door Heerenveen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anti Heerenveen, Groningen for life!
Tweede deel, anders zapt iedereen weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Thijs van de Thijs Sleegers show nu aan het woord?
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anti Heerenveen, Groningen for life!
Klopt.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De carrière van Marco is gesloopt door Heerenveen.
Ik schrijf Wilfred zijn tekstenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tweede deel, anders zapt iedereen weg.
quote:
En terecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Na de eerste keer Voetbalvrienden geven ze ze niet meer het woord
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo probeert elke week dommer te doen.
Wellicht kunnen ze ter emancipatie van de voetbalsport een item genaamd de kantinehomo introduceren.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dit item is nog slechter dan de Kantineheld.
Het is in ieder geval wel binnen 10 seconden voorbij.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dit item is nog slechter dan de Kantineheld.
Die is Sno nog aan het zoeken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn Schaars.Geniaal, heerlijke voetballer.
Ik breng het niet eens meer ter sprake.quote:
Nou en, dit was ook de enige belangrijke wedstrijd vh seizoenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Enige keer per jaar dat daar een Utrecht speler in komt
Dit geldt tot de grap 40-45 keer gemaakt isquote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje de kracht van die grap.
Is ook maar beter.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik breng het niet eens meer ter sprake.
Geheel onthouder.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik bedoel zware avond gehad:
[ afbeelding ]
En... kun je nog wel laat naar bed gaan hé, niet alles hangt van middelen af...quote:
WAAR IS HUMBERTOquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
SIERD KIEFT AAD JOHAN WAT EEN PROGRAMMA
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Martijn geeft elke week weer veel te hoge cijfers.
jouw naam zegt het eigenlijk al...quote:
Krabbyquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Martijn geeft elke week weer veel te hoge cijfers.
Dat doen veel mensen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Met het mes op Tafel schreef iemand het als Umberto
Eh....nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
jouw naam zegt het eigenlijk al...
Je hebt zelf een pepper-reclame.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Dat wijf van die Pepper-reclame heeft echt een aidsstem
Je bent zelf dr. Pepper.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Dat wijf van die Pepper-reclame heeft echt een aidsstem
Robocop ziet eruit als Daft Punk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja remake. Robocop ziet er nu uit als een Cylon gecombineerd met KITT.
Eh ja. Haha uitgeluld.quote:
Ik zou het zeker grappig vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Marco van Basten wel bij Feyenoord zou passen.
In dat geval mag je me best meenemen naar de film.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een allround filmliefhebber.
Mwa, zo realistisch vind ik Robocop niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Robocop ziet eruit als SS Doomtrooper.
Oh ja kan ook nogquote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Robocop ziet eruit als Daft Punk.
Ik had een andere username moeten kiezen. Elke keer als ik ergens een mening over geef, krijg ik die reactiequote:
Umberto en Umberto Junior.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is toch die man die ik nu op tv zie?
Werken in de kokosnoot-business.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat de vrienden van Humberto?
twitter:yvdbusken twitterde op maandag 03-02-2014 om 15:32:16Advocaat gaat kiezen tussen AZ, het eeuwig lonkende buitenland en jeugdliefde ADO. reageer retweet
Wie pikt de grap er tussenuit.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 03-02-2014 om 21:10:30Overigens heeft #AZ deze maand niet alleen mbt Advocaat een noot te kraken. De contracten van de volledige technische staf lopen af. reageer retweet
Schandalig inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Werd gewoon goed gerekend.
Ja, echt.quote:
Humberto heeft geen zwarte vrienden, nou ja misschien John Williams maar die is ook niet echt zwart.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat de vrienden van Humberto?
Dat belooft wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier straks verder
Denken dat je uitblinkt in de eredivisie als je er bij dit Ajax boven uit steektquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, echt.
Blind steekt er de laatste tijd bovenuit bij Ajax. Was afgelopen seizoen al Ajacied van het jaar en is dit seizoen op het middenveld nog beter. Controleert het spel. Een van de grootste redenen dat wij bovenaan staan.
Is dit nou weer anders dan dat van vorige week? Dat heette voetbaliconen, snap er niks vanquote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier straks verder
Je hebt zelfs zo'n Spaanse stroman.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat die Ten Hag zo'n Spaanse stroman heeft.
Nee dit is steengoed met Sierd de Vos en Aad en Kieft en JDquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit nou weer anders dan dat van vorige week? Dat heette voetbaliconen, snap er niks van
Hoe kan je een strootman zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stroman.
Wel een strootman.
Goede garp.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stroman.
Wel een strootman.
Het is de schuld van Veenstra.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Alles van heerenveen wprdt afgebitcht
ja ik zag het voorstukje. Maar raar dat ze 1 keer voetbaliconen uitzenden en dan opeens weer dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dit is steengoed met Sierd de Vos en Aad en Kieft en JD
Volgens mij komt Voetbaliconen daarna.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik zag het voorstukje. Maar raar dat ze 1 keer voetbaliconen uitzenden en dan opeens weer dit.
quote:
We hebben het toch over dat spelersklassement. Dus jij vindt het terecht dat Clasie daar bovenaan staat? Dat hij er wel zo ver bovenuit steekt in de eredivisie? En Cillessen? (Die het natuurlijk wel prima doet, weinig tegengoals sinds hij er in staat.)quote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat je uitblinkt in de eredivisie als je er bij dit Ajax boven uit steekt![]()
Ik geloof dat die van Knurft is.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter vind ik je gifjes maar kut, maar deze is wel leuk.
Ah OK. Dat voetbaliconen was een beetje een rommeltje.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt Voetbaliconen daarna.
Aflevering 1 gaat over de grootste culthelden.
boksquote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als MKrabby promotie maakt
[ afbeelding ]
Thanks, deze is niet van mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
©knurftquote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Cocu heeft wel de ervaring die nodig is om Feyenoord te trainen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad baalt op de bank bij Vitesse: 'Dit vreet stiekem aan me'
Even bij ARD of ZDF kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wanneer laten ze twente zien? Dat is toch een beetje waar de echte voetballiefhebbers voor kijken.
Een bamischijf.quote:
Ik heb het idee dat dat hem niet kan schelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp wil dat die opleiding naar de klote gaat
Niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat hem niet kan schelen.
Met O'brien als aanvallende speler?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan het weten o grote mrstylo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |