Die is Sno nog aan het zoeken.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Stijn Schaars.Geniaal, heerlijke voetballer.
Deze grap heb je al 3 keer gemaakt.quote:
Ik breng het niet eens meer ter sprake.quote:
Nou en, dit was ook de enige belangrijke wedstrijd vh seizoenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Enige keer per jaar dat daar een Utrecht speler in komt
Dit geldt tot de grap 40-45 keer gemaakt isquote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een beetje de kracht van die grap.
Is ook maar beter.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:02 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik breng het niet eens meer ter sprake.
quote:
Geheel onthouder.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:03 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik bedoel zware avond gehad:
[ afbeelding ]
En... kun je nog wel laat naar bed gaan hé, niet alles hangt van middelen af...quote:
WAAR IS HUMBERTOquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
SIERD KIEFT AAD JOHAN WAT EEN PROGRAMMA
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Martijn geeft elke week weer veel te hoge cijfers.
jouw naam zegt het eigenlijk al...quote:
Krabbyquote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Martijn geeft elke week weer veel te hoge cijfers.
Dat doen veel mensen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Met het mes op Tafel schreef iemand het als Umberto
Eh....nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
jouw naam zegt het eigenlijk al...
Je hebt zelf een pepper-reclame.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Dat wijf van die Pepper-reclame heeft echt een aidsstem
Er komt idd een nieuwe film aan ja.quote:
*bentquote:
Je bent zelf dr. Pepper.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Dat wijf van die Pepper-reclame heeft echt een aidsstem
Jessica Alba speelt er niet in.quote:
Robocop ziet eruit als Daft Punk.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja remake. Robocop ziet er nu uit als een Cylon gecombineerd met KITT.
Eh ja. Haha uitgeluld.quote:
Ik zou het zeker grappig vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Marco van Basten wel bij Feyenoord zou passen.
In dat geval mag je me best meenemen naar de film.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een allround filmliefhebber.
Mwa, zo realistisch vind ik Robocop niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Robocop ziet eruit als SS Doomtrooper.
Oh ja kan ook nogquote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Robocop ziet eruit als Daft Punk.
Ik had een andere username moeten kiezen. Elke keer als ik ergens een mening over geef, krijg ik die reactiequote:
Ik zie dat jij je weekend weer productief besteed hebt.quote:
Umberto en Umberto Junior.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is toch die man die ik nu op tv zie?
Werken in de kokosnoot-business.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat de vrienden van Humberto?
twitter:yvdbusken twitterde op maandag 03-02-2014 om 15:32:16Advocaat gaat kiezen tussen AZ, het eeuwig lonkende buitenland en jeugdliefde ADO. reageer retweet
Wie pikt de grap er tussenuit.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 03-02-2014 om 21:10:30Overigens heeft #AZ deze maand niet alleen mbt Advocaat een noot te kraken. De contracten van de volledige technische staf lopen af. reageer retweet
Schandalig inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Werd gewoon goed gerekend.
Ja, echt.quote:
Humberto heeft geen zwarte vrienden, nou ja misschien John Williams maar die is ook niet echt zwart.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat de vrienden van Humberto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |