Dat belooft wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier straks verder
Denken dat je uitblinkt in de eredivisie als je er bij dit Ajax boven uit steektquote:Op maandag 3 februari 2014 21:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, echt.
Blind steekt er de laatste tijd bovenuit bij Ajax. Was afgelopen seizoen al Ajacied van het jaar en is dit seizoen op het middenveld nog beter. Controleert het spel. Een van de grootste redenen dat wij bovenaan staan.
Is dit nou weer anders dan dat van vorige week? Dat heette voetbaliconen, snap er niks vanquote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier straks verder
Je hebt zelfs zo'n Spaanse stroman.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat die Ten Hag zo'n Spaanse stroman heeft.
Nee dit is steengoed met Sierd de Vos en Aad en Kieft en JDquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit nou weer anders dan dat van vorige week? Dat heette voetbaliconen, snap er niks van
Hoe kan je een strootman zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stroman.
Wel een strootman.
Goede garp.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stroman.
Wel een strootman.
Het is de schuld van Veenstra.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Alles van heerenveen wprdt afgebitcht
ja ik zag het voorstukje. Maar raar dat ze 1 keer voetbaliconen uitzenden en dan opeens weer dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dit is steengoed met Sierd de Vos en Aad en Kieft en JD
Volgens mij komt Voetbaliconen daarna.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik zag het voorstukje. Maar raar dat ze 1 keer voetbaliconen uitzenden en dan opeens weer dit.
quote:
We hebben het toch over dat spelersklassement. Dus jij vindt het terecht dat Clasie daar bovenaan staat? Dat hij er wel zo ver bovenuit steekt in de eredivisie? En Cillessen? (Die het natuurlijk wel prima doet, weinig tegengoals sinds hij er in staat.)quote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat je uitblinkt in de eredivisie als je er bij dit Ajax boven uit steekt![]()
Normaliter vind ik je gifjes maar kut, maar deze is wel leuk.quote:
Ik geloof dat die van Knurft is.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter vind ik je gifjes maar kut, maar deze is wel leuk.
Ah OK. Dat voetbaliconen was een beetje een rommeltje.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt Voetbaliconen daarna.
Aflevering 1 gaat over de grootste culthelden.
boksquote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als MKrabby promotie maakt
[ afbeelding ]
Thanks, deze is niet van mij.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
©knurftquote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Cocu heeft wel de ervaring die nodig is om Feyenoord te trainen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad baalt op de bank bij Vitesse: 'Dit vreet stiekem aan me'
Even bij ARD of ZDF kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wanneer laten ze twente zien? Dat is toch een beetje waar de echte voetballiefhebbers voor kijken.
Oh sorry dat wist ik niet.quote:
Een bamischijf.quote:
Ik heb het idee dat dat hem niet kan schelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Gijp wil dat die opleiding naar de klote gaat
Niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat hem niet kan schelen.
Met O'brien als aanvallende speler?quote:
Nee, anders had dat er wel in koeienletters ingestaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |