Heb je nog steeds niet door dat niemand in de SC je moet?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bek houde idioot, mag jou niet meer.
Welkom op FOK! Pics van je zusje.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar soms is 't beter om je bek te houden of om een grappige grap te maken. Niet zo onnozel dom proberen te scoren met respectloze shizzle.
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor mijn onschuld. Ik onderhoud enkel goede banden met Pieter.Jan.Derks op dit forum.
Wordt je dik vanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
Nog 5 minuten tot mijn kip klaar is. Ik heb liever kroketten
Ja, dat is waarquote:
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet door dat niemand in de SC je moet?
Rimmen voor gevorderdenquote:
You suckquote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?
Nope. Want heb ik niet nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?
Kusjes op je wangenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.
Je bent nu iig niet meer alleen. En ik heb ervaring met stalkers.quote:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51210.240quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen ze dat daar een beetje waarderen of zitten er overijverige moderators?
Gezellig toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het gaat hier weer snel overigens.
Ik wilde lachen maar toen zag ik dat jij dit had gepostquote:
#teamEss #antistalkersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nu iig niet meer alleen. En ik heb ervaring met stalkers.
Verschuilen is niet iets wat past bij Pieter Jan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.
Punt is dat ik geen frustraties heb, enkel dat ik me enorm irriteer aan je dom gedrag en je uitspraken hier in de SC. Als je die twee achterwege laat, dan is er niets mis.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jawel, sowieso wel. Gooi die frustraties er eens een keer uit bij een deskundige.
Ik zie Etsuquote:
Weet je wat beschamend is, Etsu?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Punt is dat ik geen frustraties heb, enkel dat ik me enorm irriteer aan je dom gedrag en je uitspraken hier in de SC. Als je die twee achterwege laat, dan is er niets mis.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51210.240
Sommigen vinden het heel mooi, anderen vinden het niet zo mooi.
Ben jij die met dat shirt omhoogquote:
We kunnen elkaar steunenquote:
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bentquote:
Jij bent de uitzondering op de regelquote:
Dat wel ja.quote:
Doe eens lief, Fok-it. Of ik ga nooit met jou een kind adopteren.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bent
Is hij daar echt één van? HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bent
godver wat ben jij domquote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is hij daar echt één van? HAHAHAHAHAHAHAHA
Ties is een sportschoolboiiiiquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ties dat al was.
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.quote:
Uh?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim met je ge-DM naar allerlei chicks op FOK!
Jij bent 0. ?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.
Nou nou wat een firebackquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim met je ge-DM naar allerlei chicks op FOK!
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.
Jij bent de ware Jezus waar al zo veel over voorspeld is.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Jij kan om niemand glimlachen. Jij bent humorloos.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachen
Toevallig zit hij nu ook weer op tv in een of ander kutprogramma
is toto vrouwelijk ja?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Crack is de enige vrouwelijke user die ik dm
En Toto
Dit valt me dan weer van jou tegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachen
Toevallig zit hij nu ook weer op tv in een of ander kutprogramma
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kreeg een waarschuwing in PM daarover, volgens mij over jou. Dus niet zo hypocriet doen
waar is hij heenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
En Toto
Wilde hier niet meer postenquote:
Hahahahaquote:
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kreeg een waarschuwing in PM daarover, volgens mij over jou. Dus niet zo hypocriet doen
Zeg me dat je een grapje maaktquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit valt me dan weer van jou tegen.
Zo heb ik Curry, en jij Pieter Jan.
Had ik ook gezegd ja. Misschien vergis ik me, maar volgens mij jij hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
En Toto
Je zal je wel vergissen schat, ik ben niet zo wanhopigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Had ik ook gezegd ja. Misschien vergis ik me, maar volgens mij jij hoor
Ik kende jou serieus niet, dus nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaEn wie gaf die waarschuwingdan?
![]()
Je kloon?
Kwamen wat zaken tussen. Matthijs en zijn redactie hadden weer teveel gasten uitgenodigd waardoor ik enkel voor 2 minuten mocht komen opdraven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PJ, waarom was je vrijdag niet bij DWDD?
Kijk even alle PJ filmpjes op dit kanaalquote:
Komt wel weer terugquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok. Daar zal hij dan vast een gegronde reden voor hebben.
Geen idee, ga nu checken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal je wel vergissen schat, ik ben niet zo wanhopig
Oke, hou je je bek weer dicht als het niet waar is?quote:
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
fok-it sorry voor die DM van vanmiddag waarin ik je vroeg om naaktpics
en jou ook pax
en Johannes
het spijt me echt. ik zie nu in hoe wanhopig ik ben
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
en jou ook pax
en Johannes
Helaas kijk ik geregeld DWDD en ben ik op de hoogte van al zijn optredensquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even alle PJ filmpjes op dit kanaal
http://www.youtube.com/danosvanos90
En dan zal je kiespijn hebben van het lachen
je kan niet dmenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
en jou ook pax
en Johannes
JAAAAAA Studio Voetbalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Ik ga tv kijken, doei!
Mwah, je reactie zegt mij al genoeg. Jij was ook van die kontfoto's etc volgens mij. Gewoon sadquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, hou je je bek weer dicht als het niet waar is?
Kenmerkend voor je eigen kortzichtige wereldbeeld, maar ik maak geen ruzie met het plebs der aarde. Ik keer je de wang toe en richt mij tot de fans.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas kijk ik geregeld DWDD en ben ik op de hoogte van al zijn optredens
het is werkelijk een plaag, dat blaag
Dat was Jamesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Mwah, je reactie zegt mij al genoeg. Jij was ook van die kontfoto's etc volgens mij. Gewoon sad
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was James![]()
Wat een kanjer trieste teefb en jij zeg
Van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Kenmerkend voor je eigen kortzichtige wereldbeeld, maar ik maak geen ruzie met het plebs der aarde. Ik keer je de wang toe en richt mij tot de fans.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was James![]()
dat ging over F1978 gok ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Yeah right. Jij was dat volgens mij gewoon, maar boeit me ook niet, jou zie ik als de reetjongen die iedereen DM't.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was James![]()
quote:
Pfff, ik weet het echt niet. Maar ik heb zijn naam in m'n hoofd dusjaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat ging over F1978 gok ik
Oke meid.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Yeah right. Jij was dat volgens mij gewoon, maar boeit me ook niet, jou zie ik als de reetjongen die iedereen DM't.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Yeah right. Jij was dat volgens mij gewoon, maar boeit me ook niet, jou zie ik als de reetjongen die iedereen DM't.
Oh ok, het zit in je hoofd. Mooi, dan klopt het PRECIESquote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Pfff, ik weet het echt niet. Maar ik heb zijn naam in m'n hoofd dusja
Blok ijs op leggen dan maarquote:
Doe eens rustig Lauratje. Kijk anders nog wat animequote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Pfff, ik weet het echt niet. Maar ik heb zijn naam in m'n hoofd dusja
Jaquote:
Die heeft mij nog niet benaderd geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat ging over F1978 gok ik
Ik ben rustig, lach. Maar ik kijk nooit anime enzo. Jij wel zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig Lauratje. Kijk anders nog wat anime
Zijn altijd wel een paar van dat soort dudesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft mij nog niet benaderd geloof ik
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben rustig, lach. Maar ik kijk nooit anime enzo. Jij wel zeker?
Ik heb Ess wel benaderd al, ze kon mijn billen wel waarderenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zijn altijd wel een paar van dat soort dudesgaar is dat altijd.
ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Ess wel benaderd al, ze kon mijn billen wel waarderen
quote:
Geloof ik, maar het is natuurlijk ongepast om dat zomaar naar mensen te sturen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Ess wel benaderd al, ze kon mijn billen wel waarderen
Ja dat besef ik me wel, ik krijg ook hulp daarvoorquote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Geloof ik, maar het is natuurlijk ongepast om dat zomaar naar mensen te sturen.
Wat een gayreactie.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
fok-its billen zijn kanjer sexy en mooi en lekker rond.
ik weet 100 manieren om wat mee te doen
Je weet niet hoe grappig deze post voor insiders isquote:
wat is #65?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
fok-its billen zijn kanjer sexy en mooi en lekker rond.
ik weet 100 manieren om wat mee te doen
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet niet hoe grappig deze post voor insiders is
Etsu de player der players, geen vrouw is veilig in zijn bijzijn
Ja hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gekozen nummer voor het filmpje is bij nader inzien best rustgevend.
Nee, maar wel homo's die doen alsof ze bijzonder zijn omdat ze homo zijn. Zo van DEAL WITH It DAT IK GAY BEN JA WANT BEN ZO BIJZONDER!!quote:
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar wel homo's die doen alsof ze bijzonder zijn omdat ze homo zijn. Zo van DEAL WITH It DAT IK GAY BEN JA WANT BEN ZO BIJZONDER!!
Zo ben jij dus blijkbaar.
Ben je al uit de kast gekomen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik ben hetero. Deal with it.
smoel houdenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Grappig ja. Ik heb net mijn broek volgescheten, zo leuk vond ik het.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
AL 35 JAAR IN DE BIJSTAND, EN NOG NOOIT EEN BEDANKJE.
Moest lachen.
Ik heb naast mn broek ook mn tshirt volgescheten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig ja. Ik heb net mijn broek volgescheten, zo leuk vond ik het.
Wat vind je dan zo grappig hieraanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
AL 35 JAAR IN DE BIJSTAND, EN NOG NOOIT EEN BEDANKJE.
Moest lachen.
raap me opquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wetunquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.
Mijn begeleider heeft altijd uitstekende luiers bij zich ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.
Ja, lachen met jou. Maar wat als het geen vierkant is maar een pentagonquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
Wie snapt deze: drie keer links is ook rechts.
Wat een kutavondquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja... en ik kan zelfs geen SofJimbo
spammen.
IK SNAP HEM!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
Wie snapt deze: drie keer links is ook rechts.
Euh, dat bepaal jij niet volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je moet je mond houden als je tegen mij praat.
Je bent sowieso vrij blankquote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef Laura.b het volgende:
Ergens diep van binnen, ben ik behoorlijk oppervlakkig.
Co Adriaanse zei net 40-45 duizend. xDquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet gewoon weer mijn nummer nogmaals op.
Yolo dit dat
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent sowieso vrij blank
Lees het laatste woord in het Engels svp
vertelquote:
Gewoon, ietsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik als UI moet doen.
Dat kijk ik echt al heel lang niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Co Adriaanse zei net 40-45 duizend. xD
Tot zover Studio Voetbal
Pakjes hagelslag naar haar huis sturenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laura.b is irritant. Wat moet ik doen?
Hij zou zijn pik eraf trekken als hij zoveel posts had als ikquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ben jij er misschien één van Koelkast?
Een dildoquote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik weet dus niet echt wat, wil wel iets bewegend.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pakjes hagelslag naar haar huis sturen
Ik ook niet vaakquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kijk ik echt al heel lang niet meer
Ik ken 'm niet, maar klinkt heftig.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij zou zijn pik eraf trekken als hij zoveel posts had als ik
Zo gaat datquote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar klinkt heftig.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je moet je mond houden als je tegen mij praat.
Welke film heb je gezien haterquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
mijn internet doet het weer
en de film is afgelopen
Hoi sofjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
was hij leuk?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
Welke film?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leukquote:
Ik ken haar nietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leuk
hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
Mooie alienkop indeed.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leuk
Hoi, ik ben het eens met je over dat Harry Potter ding. Ik wilde quoten en toen deed internet kut dus ging ik maar een film kijken.quote:
hij was mooiquote:
About Time.quote:
Ja, veel beter zie op de sociale werkplaats niet dus ik moet het er maar mee doenquote:
haiquote:
Toen ging je maar Harry Potter kijken?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi, ik ben het eens met je over dat Harry Potter ding. Ik wilde quoten en toen deed internet kut dus ging ik maar een film kijken.
Vind je het moeilijk? Iets lezen en het dan hier typen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Laura.b het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt niemand vergeten.
Op de sociale werkplaats word je toch spontaan homo ofzo. Of je wordt verliefd op een Romana.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, veel beter zie op de sociale werkplaats niet dus ik moet het er maar mee doen
nee geen zin inquote:
Moeilijk he downloaden?quote:
Nee, About Time.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ging je maar Harry Potter kijken?
Moet je echt doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb geen beste vriendenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Stuart het volgende:
Zeg Sof, waar zijn je beste vrienden eigenlijk
Ik vind Parijs maar een kutstad to be honestquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Kennen jullie de film Midnight in paris?
En dan zit ik op de sociale werkplaatsquote:
Nee, is die leuk?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Nou goed, waar zijn ze? Je was ever so close met zequote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen beste vriendenIk heb alleen vrienden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je echt doen
kijk ik doe nu met cijfers erbij dit jaarWow, wat geef je hoge cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee dat was geen kwaliteitsfilm. Dit welquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens What to expect when expecting een tweede maal gekeken?
Wel 't liedje Niggas in Parisquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben altijd positief.quote:
Ik begin nu oprecht te twijfelen of ik niet gewoon te aangeschoten wasquote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat was geen kwaliteitsfilm. Dit wel
Zal ik je een tip geven?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin nu oprecht te twijfelen of ik niet gewoon te aangeschoten was![]()
Los van het feit dat het genre in kwestie alleen ook al niet mijn favoriet is natuurlijk.
Nouja even film-kritisch bekeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Waarom zou ik geen hoge cijfers geven?
Ik vind het ook altijd zo raar als mensen geen tien geven ofzo. Als er niks slecht was dan kan je toen een tien geven.
ik HAAT dat soort sites.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja even film-kritisch bekeken.
Op sites als IMDB en Moviemeter krijgen de allerbeste films ooit nog geen 10.
En jij geeft LOL een 10
Die zijn ook erg streng. SS Doomtrooper krijgt niet eens een voldoende.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij geeft LOL een 10
Loop niet met die mangadingen rond, het is raar. Je wil dan misschien wel anders zijn dan de rest, maar neem nou maar van mij aan dat het ook leuker kan. Je hebt een liev hoofd dus doe er iets mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel opbouwende kritiek he. Ik ben emotioneel erg kwetsbaar
Mijn heilige kloon had deze beast UIquote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maak er één voor mij en ik gebruik UI
Pas je eens aanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik baseer mijn mening niet op dat van anderen. Als 1000 mensen die film 2/5 geven en ik vind het een 5/5 dan doe ik dat
Ja, het zegt niet alles natuurlijk. Maar je ziet wel of iets een goeie film is of niet.quote:
Nee, iets leukers graag.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn heilige kloon had deze beast UI
Jij mag deze gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zijn ook erg streng. SS Doomtrooper krijgt niet eens een voldoende.
Ik moest huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Ezell het volgende:
Even About Time downloaden.
Trailer zag er nog wel leuk uit.
Ze noemen mij meestal Adonis maar ik vind Stu prettiger. 27, lichaam van een jonge god. That's it reallyquote:
Moet je ook doenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik baseer mijn mening niet op dat van anderen. Als 1000 mensen die film 2/5 geven en ik vind het een 5/5 dan doe ik dat
Kieran had als kloon een grote schare fans fuck you very muchquote:
Je bent oud.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze noemen mij meestal Adonis maar ik vind Stu prettiger. 27, lichaam van een jonge god. That's it really
Uh, niemand kan zeggen of hij goed is, want het is allemaal subjectief. De een vind het goed, de ander niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het zegt niet alles natuurlijk. Maar je ziet wel of iets een goeie film is of niet.
Kijk, jij kan LOL een hele toffe film vinden, maar wil nog niet zeggen dat hij dan ook echt goed is. Snap je?
is natuurlijk niet waar. Daar geeft juist iedereen een 10 of een 1 om het gemiddelde cijfer zoveel mogelijk naar hun hand te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij geeft LOL een 10
Tja... ik vind het gewoon mooi, lekker kleurrijk. Ik heb ook lang met zwarte bandshirts gelopen en dan creëer je toch een barrière tussen jou en mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Loop niet met die mangadingen rond, het is raar. Je wil dan misschien wel anders zijn dan de rest, maar neem nou maar van mij aan dat het ook leuker kan. Je hebt een liev hoofd dus doe er iets mee.
Ik heb het lichaam van een jonge god. Je zou spontaan zeiknat worden als je me ziet, laat staan als je in mijn buurt zou mogen komenquote:
Op een gegeven moment gaat die vader dood en toen dacht ik aan het moment wat ik zou doen als mijn vader dood zou gaan en toen hoorde ik hem praten op de gang en en enquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
awww![]()
nu ben ik wel extra nieuwsgierig
Ben jij homo? Op basis van de foto's in je fotoboekquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is natuurlijk niet waar. Daar geeft juist iedereen een 10 of een 1 om het gemiddelde cijfer zoveel mogelijk naar hun hand te zetten.
[..]
Tja... ik vind het gewoon mooi, lekker kleurrijk. Ik heb ook lang met zwarte bandshirts gelopen en dan creëer je toch een barrière tussen jou en mensen.
quote:
Oh echt?quote:
aww digitale knuffelquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat die vader dood en toen dacht ik aan het moment wat ik zou doen als mijn vader dood zou gaan en toen hoorde ik hem praten op de gang en en en
Maar waar baseert een film-journalist zijn mening dan op? Er zijn een aantal dingen die een film goed makenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, niemand kan zeggen of hij goed is, want het is allemaal subjectief. De een vind het goed, de ander niet.
Misschien vind ik een film die de massa 'goed' vindt, wel heel kut.
Dat is wel beetje waar ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
is natuurlijk niet waar. Daar geeft juist iedereen een 10 of een 1 om het gemiddelde cijfer zoveel mogelijk naar hun hand te zetten.
[..]
Tja... ik vind het gewoon mooi, lekker kleurrijk. Ik heb ook lang met zwarte bandshirts gelopen en dan creëer je toch een barrière tussen jou en mensen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
aww digitale knuffel![]()
downloaden staat nu op 8 procent
Ja, we gaan trouwen als ik de lotto win blabladie blablablaquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat die vader dood en toen dacht ik aan het moment wat ik zou doen als mijn vader dood zou gaan en toen hoorde ik hem praten op de gang en en en
Nee. Wel ietwat flamboyant. Ik doe en laat wat ik wil en het flamboyante gedrag zoals mijn kledingdracht hoort daar kennelijk bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ben jij homo? Op basis van de foto's in je fotoboek
Not quitequote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zei ze dat toen ze je afwees?
HAHA
Uh recensie is altijd subjectief. Toch.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waar baseert een film-journalist zijn mening dan op? Er zijn een aantal dingen die een film goed makenDie doet ook gewoon zijn werk en baseert het niet op zijn eigen mening
[..]
Dat is wel beetje waar ja.
weinigquote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
Zullen we stoppen op 750 vandaag Supersofje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |