Heb je nog steeds niet door dat niemand in de SC je moet?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Bek houde idioot, mag jou niet meer.
Welkom op FOK! Pics van je zusje.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar soms is 't beter om je bek te houden of om een grappige grap te maken. Niet zo onnozel dom proberen te scoren met respectloze shizzle.
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pleit voor mijn onschuld. Ik onderhoud enkel goede banden met Pieter.Jan.Derks op dit forum.
Wordt je dik vanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
Nog 5 minuten tot mijn kip klaar is. Ik heb liever kroketten
Ja, dat is waarquote:
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet door dat niemand in de SC je moet?
Rimmen voor gevorderdenquote:
You suckquote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?
Nope. Want heb ik niet nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds niet door dat je hulp moet zoeken?
Kusjes op je wangenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.
Je bent nu iig niet meer alleen. En ik heb ervaring met stalkers.quote:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51210.240quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kunnen ze dat daar een beetje waarderen of zitten er overijverige moderators?
Gezellig toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het gaat hier weer snel overigens.
Ik wilde lachen maar toen zag ik dat jij dit had gepostquote:
#teamEss #antistalkersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nu iig niet meer alleen. En ik heb ervaring met stalkers.
Verschuilen is niet iets wat past bij Pieter Jan.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij zou je niet hoeven te verschuilen achter een kloon. Zeker niet nu je een prominente plek inneemt in mijn FoBo.
Punt is dat ik geen frustraties heb, enkel dat ik me enorm irriteer aan je dom gedrag en je uitspraken hier in de SC. Als je die twee achterwege laat, dan is er niets mis.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jawel, sowieso wel. Gooi die frustraties er eens een keer uit bij een deskundige.
Ik zie Etsuquote:
Weet je wat beschamend is, Etsu?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Punt is dat ik geen frustraties heb, enkel dat ik me enorm irriteer aan je dom gedrag en je uitspraken hier in de SC. Als je die twee achterwege laat, dan is er niets mis.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51210.240
Sommigen vinden het heel mooi, anderen vinden het niet zo mooi.
Ben jij die met dat shirt omhoogquote:
We kunnen elkaar steunenquote:
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bentquote:
Jij bent de uitzondering op de regelquote:
Dat wel ja.quote:
Doe eens lief, Fok-it. Of ik ga nooit met jou een kind adopteren.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bent
Is hij daar echt één van? HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie jij op de foto bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |