quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je echt doen
kijk ik doe nu met cijfers erbij dit jaarWow, wat geef je hoge cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee dat was geen kwaliteitsfilm. Dit welquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens What to expect when expecting een tweede maal gekeken?
Wel 't liedje Niggas in Parisquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Kennen jullie de film Midnight in paris?
Ik ben altijd positief.quote:
Ik begin nu oprecht te twijfelen of ik niet gewoon te aangeschoten wasquote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat was geen kwaliteitsfilm. Dit wel
Zal ik je een tip geven?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin nu oprecht te twijfelen of ik niet gewoon te aangeschoten was![]()
Los van het feit dat het genre in kwestie alleen ook al niet mijn favoriet is natuurlijk.
Nouja even film-kritisch bekeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Waarom zou ik geen hoge cijfers geven?
Ik vind het ook altijd zo raar als mensen geen tien geven ofzo. Als er niks slecht was dan kan je toen een tien geven.
ik HAAT dat soort sites.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja even film-kritisch bekeken.
Op sites als IMDB en Moviemeter krijgen de allerbeste films ooit nog geen 10.
En jij geeft LOL een 10
Die zijn ook erg streng. SS Doomtrooper krijgt niet eens een voldoende.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij geeft LOL een 10
Loop niet met die mangadingen rond, het is raar. Je wil dan misschien wel anders zijn dan de rest, maar neem nou maar van mij aan dat het ook leuker kan. Je hebt een liev hoofd dus doe er iets mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel opbouwende kritiek he. Ik ben emotioneel erg kwetsbaar
Mijn heilige kloon had deze beast UIquote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maak er één voor mij en ik gebruik UI
Pas je eens aanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik baseer mijn mening niet op dat van anderen. Als 1000 mensen die film 2/5 geven en ik vind het een 5/5 dan doe ik dat
Ja, het zegt niet alles natuurlijk. Maar je ziet wel of iets een goeie film is of niet.quote:
Nee, iets leukers graag.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn heilige kloon had deze beast UI
Jij mag deze gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zijn ook erg streng. SS Doomtrooper krijgt niet eens een voldoende.
Ik moest huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Ezell het volgende:
Even About Time downloaden.
Trailer zag er nog wel leuk uit.
Ze noemen mij meestal Adonis maar ik vind Stu prettiger. 27, lichaam van een jonge god. That's it reallyquote:
Moet je ook doenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
Ik baseer mijn mening niet op dat van anderen. Als 1000 mensen die film 2/5 geven en ik vind het een 5/5 dan doe ik dat
Kieran had als kloon een grote schare fans fuck you very muchquote:
Je bent oud.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze noemen mij meestal Adonis maar ik vind Stu prettiger. 27, lichaam van een jonge god. That's it really
Uh, niemand kan zeggen of hij goed is, want het is allemaal subjectief. De een vind het goed, de ander niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het zegt niet alles natuurlijk. Maar je ziet wel of iets een goeie film is of niet.
Kijk, jij kan LOL een hele toffe film vinden, maar wil nog niet zeggen dat hij dan ook echt goed is. Snap je?
is natuurlijk niet waar. Daar geeft juist iedereen een 10 of een 1 om het gemiddelde cijfer zoveel mogelijk naar hun hand te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij geeft LOL een 10
Tja... ik vind het gewoon mooi, lekker kleurrijk. Ik heb ook lang met zwarte bandshirts gelopen en dan creëer je toch een barrière tussen jou en mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Loop niet met die mangadingen rond, het is raar. Je wil dan misschien wel anders zijn dan de rest, maar neem nou maar van mij aan dat het ook leuker kan. Je hebt een liev hoofd dus doe er iets mee.
Ik heb het lichaam van een jonge god. Je zou spontaan zeiknat worden als je me ziet, laat staan als je in mijn buurt zou mogen komenquote:
Op een gegeven moment gaat die vader dood en toen dacht ik aan het moment wat ik zou doen als mijn vader dood zou gaan en toen hoorde ik hem praten op de gang en en enquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
awww![]()
nu ben ik wel extra nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |