godver wat ben jij domquote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is hij daar echt één van? HAHAHAHAHAHAHAHA
Ties is een sportschoolboiiiiquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ties dat al was.
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.quote:
Uh?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim met je ge-DM naar allerlei chicks op FOK!
Jij bent 0. ?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.
Nou nou wat een firebackquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim met je ge-DM naar allerlei chicks op FOK!
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Pieter Jan kent als zijn fans. Pieter Jan is namelijk één met de wereld. Wat Pieter Jan zegt is waarheid, een verlate profeet op aarde.
Jij bent de ware Jezus waar al zo veel over voorspeld is.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Jij kan om niemand glimlachen. Jij bent humorloos.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachen
Toevallig zit hij nu ook weer op tv in een of ander kutprogramma
is toto vrouwelijk ja?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Crack is de enige vrouwelijke user die ik dm
En Toto
Dit valt me dan weer van jou tegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om die man kunnen glimlachen
Toevallig zit hij nu ook weer op tv in een of ander kutprogramma
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kreeg een waarschuwing in PM daarover, volgens mij over jou. Dus niet zo hypocriet doen
waar is hij heenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Crack is de enige vrouwelijke user die ik dm
En Toto
Wilde hier niet meer postenquote:
Hahahahaquote:
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, kreeg een waarschuwing in PM daarover, volgens mij over jou. Dus niet zo hypocriet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |