Grappig ja. Ik heb net mijn broek volgescheten, zo leuk vond ik het.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
AL 35 JAAR IN DE BIJSTAND, EN NOG NOOIT EEN BEDANKJE.
Moest lachen.
Ik heb naast mn broek ook mn tshirt volgescheten.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig ja. Ik heb net mijn broek volgescheten, zo leuk vond ik het.
Wat vind je dan zo grappig hieraanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
AL 35 JAAR IN DE BIJSTAND, EN NOG NOOIT EEN BEDANKJE.
Moest lachen.
raap me opquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wetunquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.
Mijn begeleider heeft altijd uitstekende luiers bij zich ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe jij dat als je iets grappig vind? Wauw. Gelukkig morgen weer terug naar de sociale werkplaats, die wetun wel een oplossing hoop ik.
Ja, lachen met jou. Maar wat als het geen vierkant is maar een pentagonquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
Wie snapt deze: drie keer links is ook rechts.
Wat een kutavondquote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja... en ik kan zelfs geen SofJimbo
spammen.
IK SNAP HEM!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
Wie snapt deze: drie keer links is ook rechts.
Euh, dat bepaal jij niet volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je moet je mond houden als je tegen mij praat.
Je bent sowieso vrij blankquote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef Laura.b het volgende:
Ergens diep van binnen, ben ik behoorlijk oppervlakkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |