was hij leuk?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
mijn internet doet het weer
en de film is afgelopen
Welke film?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leukquote:
Ik ken haar nietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leuk
hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
hallo
en de film is afgelopen
Mooie alienkop indeed.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond haar vroeger heel leuk
Hoi, ik ben het eens met je over dat Harry Potter ding. Ik wilde quoten en toen deed internet kut dus ging ik maar een film kijken.quote:
hij was mooiquote:
About Time.quote:
Ja, veel beter zie op de sociale werkplaats niet dus ik moet het er maar mee doenquote:
haiquote:
Toen ging je maar Harry Potter kijken?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi, ik ben het eens met je over dat Harry Potter ding. Ik wilde quoten en toen deed internet kut dus ging ik maar een film kijken.
Vind je het moeilijk? Iets lezen en het dan hier typen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Laura.b het volgende:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt niemand vergeten.
Op de sociale werkplaats word je toch spontaan homo ofzo. Of je wordt verliefd op een Romana.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, veel beter zie op de sociale werkplaats niet dus ik moet het er maar mee doen
nee geen zin inquote:
Moeilijk he downloaden?quote:
Nee, About Time.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ging je maar Harry Potter kijken?
Moet je echt doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb geen beste vriendenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Stuart het volgende:
Zeg Sof, waar zijn je beste vrienden eigenlijk
Ik vind Parijs maar een kutstad to be honestquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Kennen jullie de film Midnight in paris?
En dan zit ik op de sociale werkplaatsquote:
Nee, is die leuk?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Nou goed, waar zijn ze? Je was ever so close met zequote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen beste vriendenIk heb alleen vrienden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je echt doen
kijk ik doe nu met cijfers erbij dit jaarWow, wat geef je hoge cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee dat was geen kwaliteitsfilm. Dit welquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens What to expect when expecting een tweede maal gekeken?
Wel 't liedje Niggas in Parisquote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben altijd positief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |