Zeg me dat je een grapje maaktquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit valt me dan weer van jou tegen.
Zo heb ik Curry, en jij Pieter Jan.
Had ik ook gezegd ja. Misschien vergis ik me, maar volgens mij jij hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
Crack is de enige vrouwelijke user die ik dm
En Toto
Je zal je wel vergissen schat, ik ben niet zo wanhopigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Had ik ook gezegd ja. Misschien vergis ik me, maar volgens mij jij hoor
Ik kende jou serieus niet, dus nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaEn wie gaf die waarschuwingdan?
![]()
Je kloon?
Kwamen wat zaken tussen. Matthijs en zijn redactie hadden weer teveel gasten uitgenodigd waardoor ik enkel voor 2 minuten mocht komen opdraven.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PJ, waarom was je vrijdag niet bij DWDD?
Kijk even alle PJ filmpjes op dit kanaalquote:
Komt wel weer terugquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok. Daar zal hij dan vast een gegronde reden voor hebben.
Geen idee, ga nu checken.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal je wel vergissen schat, ik ben niet zo wanhopig
Oke, hou je je bek weer dicht als het niet waar is?quote:
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
fok-it sorry voor die DM van vanmiddag waarin ik je vroeg om naaktpics
en jou ook pax
en Johannes
het spijt me echt. ik zie nu in hoe wanhopig ik ben
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
en jou ook pax
en Johannes
Helaas kijk ik geregeld DWDD en ben ik op de hoogte van al zijn optredensquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even alle PJ filmpjes op dit kanaal
http://www.youtube.com/danosvanos90
En dan zal je kiespijn hebben van het lachen
je kan niet dmenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
en jou ook pax
en Johannes
JAAAAAA Studio Voetbalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Ik ga tv kijken, doei!
Mwah, je reactie zegt mij al genoeg. Jij was ook van die kontfoto's etc volgens mij. Gewoon sadquote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, hou je je bek weer dicht als het niet waar is?
Kenmerkend voor je eigen kortzichtige wereldbeeld, maar ik maak geen ruzie met het plebs der aarde. Ik keer je de wang toe en richt mij tot de fans.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas kijk ik geregeld DWDD en ben ik op de hoogte van al zijn optredens
het is werkelijk een plaag, dat blaag
Dat was Jamesquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Mwah, je reactie zegt mij al genoeg. Jij was ook van die kontfoto's etc volgens mij. Gewoon sad
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was James![]()
Wat een kanjer trieste teefb en jij zeg
Van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
Kenmerkend voor je eigen kortzichtige wereldbeeld, maar ik maak geen ruzie met het plebs der aarde. Ik keer je de wang toe en richt mij tot de fans.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was James![]()
Wat een kanjer trieste teefb en jij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |