SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glazen bolquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Utrecht domineert
Tijd voor de 0-1 dus
Kutrechtquote:
Scoorde ook al tegen Roda JCquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Als blind nou ook nog gaat scorenWat een held
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvrerenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef RubenSosa het volgende:
serero komt niet eens tot de navel van blind.
Dat wordt waarschijnlijk de quizvraag bij 90 Minutesquote:
Uh okquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvreren![]()
Wil net zeggen jaquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
Seriously?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dit. Ajax had sws al meer en betere kansenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hamas*quote:
Ik wacht op de ''Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam''quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, maar ik zal moedig voorwaarts moeten gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Johannes. Ben je al bekomen van de Groningen nederlaag?
Iets klopt er nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hamkas, Hamkas, Zeefuik duikt 't gras!
[ afbeelding ]
Jammer hoor, geweldige goal van Blind gemist.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn internet vliegt eruit, ik verbind opnieuw en ineens staat ajax voor
Hier ben ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Saaie wedstrijd zo. Ajax laat Utrecht geen enkele kans.
Deze wedstrijd heeft Vermeer nodig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hamkas, Hamkas, Zeefuik duikt 't gras!
[ afbeelding ]
Het was vast geweldigquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer hoor, geweldige goal van Blind gemist.
quote:
quote:
Overduidelijk nooit in een stadion geweest dus.quote:
je moet ze niet overschatten hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IQ van een poffertje. Staat model voor het Utrecht publiek.
quote:
Naar de privé trainer van De Vrijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Veltman moet vaker de sportschool in.
Ja tog die Veltman die ken niet voeballen nie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Ooku het volgende:
De boer luister gidverdomme. Veltman is zo zwak wisselen die handel
Niet alleen vandaag.quote:
Dit als PSV-supporter zeggenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is die verdediging van Ajax ineens heen?
Bulthuis doet niet mee volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef Adames het volgende:
Utrecht speelt wel iets sterker dan 2 weken geleden tegen Feyenoord
Ook dat, De Ridder speelde volgens mij toen niet mee en die nieuwe spits van ze ziet ook wel leuk uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bulthuis doet niet mee volgens mij
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
kom sprinten danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Sno gaat slachten vanmiddagquote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
Jij ook. Die actie was al zeker 2 minuten terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Best.quote:
jodenkoeken.quote:
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV nu ook op het veld stond?
Die zijn niet ineens weg. Die geven al het hele seizoen niet thuis.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
Bruma niet gezien tegen Ajax?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
J Alba deed een beetje huilie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
J. Alba was niet in vorm gisteren
Wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sno gaat slachten vanmiddag
Wut?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
er zitten weer zielige psv'ertjes te trollen, kan je daar niks aan doen?
Het wordt tijd dat Fox hem buitenspel zet xDquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
Is Leo zo'n ezel die zich meermaals aan dezelfde steen stoot?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.
Of Veltman.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
wat was er aan de hand danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba deed een beetje huilie.
Dat zag er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?
Zoals ik het zeg.quote:
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij geen boter nodig straks?
Sta op tegen kk.quote:
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.quote:
De Boer mag weer aanblijven van je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
In de rust komt de welbekende preek van Frank en dan wint Ajax met gemak
Sowieso Rekik > Brumaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
Die fouten gaan er nog wel uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Heb ik ergens gezegd van niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer mag weer aanblijven van je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba kreeg rode kaart en toen verloor Barcelona
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die fouten gaan er nog wel uit.
Bovendien kwam die voorzet natuurlijk compleet onverwacht (echt geweldig gegeven ook).
Bruma eindigt nog wel bij een subtopper in de Bundesliga.
Tot op heden maken ze allebei heel regelmatig een foutje. Al dan niet fataal. Komt op mij hetzelfde neer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
je moeder liet me te snel komenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is het probleem?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Die 2e commentator zegt alleen maar onzin. Opdonderen met die lul
Die 1e ookquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Hintumquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.
Die moeder de schuld geven van je eigen falen.quote:
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelen
hsv word in NL nog 2e ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelen
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat GGMM dit heel interessant vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend, wat doet dit hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Del Piero? Die speelt niet meer?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe zou Boskamp Delpierre uitspreken?
Niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw vissen komen ook ter sprake hier, wat is daar boeiend aan?
Niet zo passief agressief.quote:
Hier mag alles!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw vissen komen ook ter sprake hier, wat is daar boeiend aan?
DartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, opdonderen met die lelijke vissen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, opdonderen met die lelijke vissen.
Nee johquote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt toch niet uitgeschakeld he?
nog niet gewonnen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen heeft 6-5 gewonnen en moet nu tegen Klaasen waarschijnlijk
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan van Halst
Nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan van Halst
Waarom kreeg je geel?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat ik Rosales eruit heb gehaald voor Van Rhijn, die meteen geel pakt en een tegengoal heeft
geel wordt gewoon kwijtgescholden hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat ik Rosales eruit heb gehaald voor Van Rhijn, die meteen geel pakt en een tegengoal heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
geel wordt gewoon kwijtgescholden hoor
*verteltquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef FredVleespet het volgende:
Jan van Halst verteld het wel even
dat ging per ongelukquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord.
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Piep piep.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ow nee? Bij Feyenoord ook niet gebeurd zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |