Dit als PSV-supporter zeggenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is die verdediging van Ajax ineens heen?
Bulthuis doet niet mee volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef Adames het volgende:
Utrecht speelt wel iets sterker dan 2 weken geleden tegen Feyenoord
Ook dat, De Ridder speelde volgens mij toen niet mee en die nieuwe spits van ze ziet ook wel leuk uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bulthuis doet niet mee volgens mij
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
kom sprinten danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Sno gaat slachten vanmiddagquote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
Jij ook. Die actie was al zeker 2 minuten terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Best.quote:
jodenkoeken.quote:
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV nu ook op het veld stond?
Die zijn niet ineens weg. Die geven al het hele seizoen niet thuis.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
Bruma niet gezien tegen Ajax?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
J Alba deed een beetje huilie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
J. Alba was niet in vorm gisteren
Wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sno gaat slachten vanmiddag
Wut?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
er zitten weer zielige psv'ertjes te trollen, kan je daar niks aan doen?
Ja, daarom zeg ik ook komt.quote:
Het wordt tijd dat Fox hem buitenspel zet xDquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
Is Leo zo'n ezel die zich meermaals aan dezelfde steen stoot?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.
Of Veltman.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
wat was er aan de hand danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba deed een beetje huilie.
Dat zag er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?
Zoals ik het zeg.quote:
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij geen boter nodig straks?
Sta op tegen kk.quote:
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.quote:
De Boer mag weer aanblijven van je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
In de rust komt de welbekende preek van Frank en dan wint Ajax met gemak
Sowieso Rekik > Brumaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
Die fouten gaan er nog wel uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Heb ik ergens gezegd van niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer mag weer aanblijven van je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba kreeg rode kaart en toen verloor Barcelona
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die fouten gaan er nog wel uit.
Bovendien kwam die voorzet natuurlijk compleet onverwacht (echt geweldig gegeven ook).
Bruma eindigt nog wel bij een subtopper in de Bundesliga.
Tot op heden maken ze allebei heel regelmatig een foutje. Al dan niet fataal. Komt op mij hetzelfde neer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
je moeder liet me te snel komenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is het probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |