SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glazen bolquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Utrecht domineert
Tijd voor de 0-1 dus
Kutrechtquote:
Scoorde ook al tegen Roda JCquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Als blind nou ook nog gaat scorenWat een held
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvrerenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef RubenSosa het volgende:
serero komt niet eens tot de navel van blind.
Dat wordt waarschijnlijk de quizvraag bij 90 Minutesquote:
Uh okquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvreren![]()
Wil net zeggen jaquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
Seriously?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dit. Ajax had sws al meer en betere kansenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hamas*quote:
Ik wacht op de ''Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam''quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, maar ik zal moedig voorwaarts moeten gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Johannes. Ben je al bekomen van de Groningen nederlaag?
Iets klopt er nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hamkas, Hamkas, Zeefuik duikt 't gras!
[ afbeelding ]
Jammer hoor, geweldige goal van Blind gemist.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn internet vliegt eruit, ik verbind opnieuw en ineens staat ajax voor
Hier ben ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Saaie wedstrijd zo. Ajax laat Utrecht geen enkele kans.
Deze wedstrijd heeft Vermeer nodig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hamkas, Hamkas, Zeefuik duikt 't gras!
[ afbeelding ]
Het was vast geweldigquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer hoor, geweldige goal van Blind gemist.
quote:
quote:
Overduidelijk nooit in een stadion geweest dus.quote:
je moet ze niet overschatten hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IQ van een poffertje. Staat model voor het Utrecht publiek.
quote:
Naar de privé trainer van De Vrijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Veltman moet vaker de sportschool in.
Ja tog die Veltman die ken niet voeballen nie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Ooku het volgende:
De boer luister gidverdomme. Veltman is zo zwak wisselen die handel
Niet alleen vandaag.quote:
Dit als PSV-supporter zeggenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is die verdediging van Ajax ineens heen?
Bulthuis doet niet mee volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef Adames het volgende:
Utrecht speelt wel iets sterker dan 2 weken geleden tegen Feyenoord
Ook dat, De Ridder speelde volgens mij toen niet mee en die nieuwe spits van ze ziet ook wel leuk uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bulthuis doet niet mee volgens mij
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
kom sprinten danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Sno gaat slachten vanmiddagquote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat Rekik een baas is en Bruma ook degelijk speelt
Jij ook. Die actie was al zeker 2 minuten terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Fischer is echt tyfus traag man.
Best.quote:
jodenkoeken.quote:
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV nu ook op het veld stond?
Die zijn niet ineens weg. Die geven al het hele seizoen niet thuis.quote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
Bruma niet gezien tegen Ajax?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]Die twee overschatte opgewonden standjes
J Alba deed een beetje huilie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
J. Alba was niet in vorm gisteren
Wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sno gaat slachten vanmiddag
Wut?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
er zitten weer zielige psv'ertjes te trollen, kan je daar niks aan doen?
Het wordt tijd dat Fox hem buitenspel zet xDquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
Is Leo zo'n ezel die zich meermaals aan dezelfde steen stoot?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Oldenburg is de Bulthuis onder de commentatoren
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is altijd zo als je kritiek uit op ajax, dan wordt het naar PSV gereflecteerd.
Of Veltman.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bruma niet gezien tegen Ajax?
Speelde ondanks de tegengoal een goede wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |