SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Glazen bolquote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Utrecht domineert
Tijd voor de 0-1 dus
Kutrechtquote:
Scoorde ook al tegen Roda JCquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Als blind nou ook nog gaat scorenWat een held
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvrerenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef RubenSosa het volgende:
serero komt niet eens tot de navel van blind.
Dat wordt waarschijnlijk de quizvraag bij 90 Minutesquote:
Uh okquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook wel graag mijn hoofd onder Blind zijn navel willen manoeuvreren![]()
Wil net zeggen jaquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
Seriously?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dit. Ajax had sws al meer en betere kansenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef davyleiden het volgende:
Commentatoren doen net alsof Utrecht 500 kansen heeft gehad en dat Ajax er nu eentje scoort en dat dat de hele competitie zo gaat.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hamas*quote:
Ik wacht op de ''Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |