wat was er aan de hand danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba deed een beetje huilie.
Dat zag er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh ja en die boertjes die doen dat niet wil je zeggen?
Zoals ik het zeg.quote:
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij geen boter nodig straks?
Sta op tegen kk.quote:
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.quote:
De Boer mag weer aanblijven van je?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
In de rust komt de welbekende preek van Frank en dan wint Ajax met gemak
Sowieso Rekik > Brumaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
Die fouten gaan er nog wel uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, dat is Bruma. Blijft altijd zijn foutjes houden, minstens 1 per wedstrijd. Dat is niet zo goed als verdediger, kijk maar naar Donk.
Heb ik ergens gezegd van niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer mag weer aanblijven van je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Serero hem met een legitieme bodycheck naar de grond werkte bedoel je?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba kreeg rode kaart en toen verloor Barcelona
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die fouten gaan er nog wel uit.
Bovendien kwam die voorzet natuurlijk compleet onverwacht (echt geweldig gegeven ook).
Bruma eindigt nog wel bij een subtopper in de Bundesliga.
Tot op heden maken ze allebei heel regelmatig een foutje. Al dan niet fataal. Komt op mij hetzelfde neer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee is anders, al mag die ook daarin wat verbeteren.
Bruma staat af en toe te slapen in het veld, Veltman laat zich nog te makkelijk wegzetten
je moeder liet me te snel komenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is het probleem?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Die 2e commentator zegt alleen maar onzin. Opdonderen met die lul
Die 1e ookquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Hintumquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg ouderwets. Hij gebruikt inmiddels ook gewoon vaseline.
Die moeder de schuld geven van je eigen falen.quote:
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alsof ze hem in Duitsland nog willen nadat ze hem bij HSV zagen spelen
hsv word in NL nog 2e ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof ze HSV in Duitsland nog willen hebben nu ze dat zien spelen
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat GGMM dit heel interessant vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend, wat doet dit hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Del Piero? Die speelt niet meer?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe zou Boskamp Delpierre uitspreken?
Niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw vissen komen ook ter sprake hier, wat is daar boeiend aan?
Niet zo passief agressief.quote:
Hier mag alles!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw vissen komen ook ter sprake hier, wat is daar boeiend aan?
DartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, opdonderen met die lelijke vissen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, opdonderen met die lelijke vissen.
Nee johquote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wordt toch niet uitgeschakeld he?
nog niet gewonnen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen heeft 6-5 gewonnen en moet nu tegen Klaasen waarschijnlijk
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan van Halst
Nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan van Halst
Waarom kreeg je geel?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat ik Rosales eruit heb gehaald voor Van Rhijn, die meteen geel pakt en een tegengoal heeft
geel wordt gewoon kwijtgescholden hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat ik Rosales eruit heb gehaald voor Van Rhijn, die meteen geel pakt en een tegengoal heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
geel wordt gewoon kwijtgescholden hoor
*verteltquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef FredVleespet het volgende:
Jan van Halst verteld het wel even
dat ging per ongelukquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord.
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Piep piep.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ow nee? Bij Feyenoord ook niet gebeurd zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |